AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Når det er så tidlig i graviditeten at det ikke synes? Eller hvis man planlegger barn ganske snart Anonymkode: afc1f...c8b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Ja hvorfor ikke. Er jo ikke sånn at de som intervjuer har liv til å grave i sånne ting. Men du blir nok ikke den mest populære hvis du etter kort tid plutselig blir sykemeldt så de må finne en erstatning for deg til du kommer tilbake etter permisjon Anonymkode: 3da9f...2c1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Jeg søkte jobb som gravid, opplyste om det allerede i søknaden. Fikk jobben, rakk akkurat å begynne før jeg gikk ut i permisjon. Anonymkode: 5207b...b45 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Jeg synes ikke det er greit, for du utgjør deg på en måte som en ressurs bedriften trenger i nærmeste fremtid, når realiteten er at du går ut i permisjon veldig snart og ikke kan oppfylle dette behovet. Synes du bidrar til å mistenkeliggjøre andre unge kvinner på jobbjakt. Anonymkode: 3d8e5...ff9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 Gravide må også ha jobb. Det er ikke slik at gravide kvinner eller kvinner som snart planlegger barn skal stå uten jobb fordi det er mest beleilig for arbeidsgiver at de ikke søker. Det er en grunn til at vi har et lovverk rundt dette. Dette er likestilling i praksis. Anonymkode: c5400...271 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gravide må også ha jobb. Det er ikke slik at gravide kvinner eller kvinner som snart planlegger barn skal stå uten jobb fordi det er mest beleilig for arbeidsgiver at de ikke søker. Det er en grunn til at vi har et lovverk rundt dette. Dette er likestilling i praksis. Anonymkode: c5400...271 Men vis man har jobb, men vil bytte. Anonymkode: afc1f...c8b 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er greit, for du utgjør deg på en måte som en ressurs bedriften trenger i nærmeste fremtid, når realiteten er at du går ut i permisjon veldig snart og ikke kan oppfylle dette behovet. Synes du bidrar til å mistenkeliggjøre andre unge kvinner på jobbjakt. Anonymkode: 3d8e5...ff9 Så arbeidsledige gravide/kvinner som prøver å få barn skal bare fortsette å være arbeidsledige, ikke gidde å søke jobb og leve på NAV? Det er jo veldig samfunnsnyttig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå