AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Har en kompis jeg har kjent i 5 år. Vi studerte sammen og har holdt kontakten. Lite vi har vært sammen bare oss, men vi har vært en gjeng som har vært en del sammen. Da vi gikk på skolen for 2 år siden hendte det vi sov sammen etter fest men det skjedde aldri noe. Bare litt kosing. Jeg så ikke på han som noe annet enn en venn. Den siste tiden har jeg begynt å tenke litt annerledes på han, han er jo egentlig en kjempe bra gutt. Jeg var i ett «forhold» i litt over ett år som ble avsluttet for 7 mnd siden. Fra sommeren og frem til nå har han vært veldig opptatt av denne gutten og hvordan det går. Vi har aldri snakket om «kjæresteproblemer» tidligere, vet ikke om dette er et tegn på at han kanskje er litt interessert? Føler liksom at det har vært en litt annen stemning mellom oss de siste månedene og spesielt når vi drikker og tør å slippe oss litt løs. Spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan jeg kan finne ut om det er noe eller om det bare er noe jeg innbiller meg. Er det teit og f.eks invitere han ut på en øl ila julen? Aner ikke hvordan jeg skal gå frem, aldri tenkt at en kompis kan bli noe mer .. Anonymkode: 65098...a91
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en kompis jeg har kjent i 5 år. Vi studerte sammen og har holdt kontakten. Lite vi har vært sammen bare oss, men vi har vært en gjeng som har vært en del sammen. Da vi gikk på skolen for 2 år siden hendte det vi sov sammen etter fest men det skjedde aldri noe. Bare litt kosing. Jeg så ikke på han som noe annet enn en venn. Den siste tiden har jeg begynt å tenke litt annerledes på han, han er jo egentlig en kjempe bra gutt. Jeg var i ett «forhold» i litt over ett år som ble avsluttet for 7 mnd siden. Fra sommeren og frem til nå har han vært veldig opptatt av denne gutten og hvordan det går. Vi har aldri snakket om «kjæresteproblemer» tidligere, vet ikke om dette er et tegn på at han kanskje er litt interessert? Føler liksom at det har vært en litt annen stemning mellom oss de siste månedene og spesielt når vi drikker og tør å slippe oss litt løs. Spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan jeg kan finne ut om det er noe eller om det bare er noe jeg innbiller meg. Er det teit og f.eks invitere han ut på en øl ila julen? Aner ikke hvordan jeg skal gå frem, aldri tenkt at en kompis kan bli noe mer .. Anonymkode: 65098...a91 Inviter han du. Jeg hadde kjent min beste kompis i 7 år før jeg begynte å føle noe mer. Vi ble nesten sammen og. :)) men følelsene gikk over fordi vi dro ut tiden og traff andre. Anonymkode: 3517e...748
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Inviter han du. Jeg hadde kjent min beste kompis i 7 år før jeg begynte å føle noe mer. Vi ble nesten sammen og. :)) men følelsene gikk over fordi vi dro ut tiden og traff andre. Anonymkode: 3517e...748 Hvordan gikk det med vennskapet da? Er livredd for å fucke opp alt. Vet jo ikke om jeg føler noe enda Anonymkode: 65098...a91
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det med vennskapet da? Er livredd for å fucke opp alt. Vet jo ikke om jeg føler noe enda Anonymkode: 65098...a91 Vi er fremdeles venner. Anonymkode: 3517e...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå