Gå til innhold

Peiling på iphone?? Trenger desperat hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som har hendt med telefon min, men i dag skulle jeg overføre bilder fra min iphone 7 til windows pc. Er ikke så dreven på dette, men fant til slutt ut hvordan jeg lett kunne overføre ved å laste ned en icloud app på pcn. Kom over noen problemer da iclouden har stått full i flere mnd, og jeg derfor hadde svært mange bilder på telefon som ikke var lagret i icloud. I mens jeg holdt på å tukle med dette, kom det opp at jeg måtte oppdatere telefon, hvor en av dem kom opp som «sikkerhetskopiering». Regnet med det var en vanlig oppdatering, og trykte på godkjenn. 

Etter minst en time var «oppdateringen» endelig ferdig, og i det telefon slår seg på igjen og er klar til bruk får jeg meg en overraskelse når jeg ser at bakgrunnsbildet er forandret - til et bilde som er flere år gammel og ikke eksisterte på min telefon.

trykker inn pin koden og kommer meg inn og får sjokk da absolutt ALT er borte/forandret. Går inn på bilder og ser at det ligger bilder jeg hadde på min iphone 5 for 2 år siden (har hatt sony i mellom den, og min nåværende iphone 7 også). Meldingene mine er også borte, og innboksen er fylt av meldinger som er et par år gamle - altså fra når jeg hadde iphone 5. 

Hva faen har skjedd? Hva gjør jeg?? 

Har mistet utrolig mye som jeg virkelig trenger, både av meldinger og notiser og div i tillegg til bildene. Føler jeg har mistet telefon min.. 

noen som kan hjelpe?? 

Anonymkode: 42e7f...6af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som du har lagt inn en back up som var et par år gammel?

Aner ikke hvordan du kan løse det desverre. jeg hadde nok tatt med telefonen til en eplehuset og spurt om hjelp.

Anonymkode: e811c...68a

Skrevet

Høres ut som du har tilbakeført en gammel sikkerhetskopiering ja. Det første jeg ville sjekket er om du fikk tatt en nyere sikkerhetskopi. Så vidt jeg skjønner deg, så fikk du jo opp dialogboksen "sikkerhetskopi" da du begynte med dette? Det kan hende du fikk satt i gang ny sikkerhetskopi før tilbakeføring av gammel sikkerhetskopi. Den skal i så fall dukke opp i lista over sikkerhetskopier i iTunes, og du skal kunne se datomerket. Hvis du finner den, så gjenoppretter du telefonen med hensyn på den nye sikkerhetskopien. 

Anonymkode: ff729...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...