AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Jeg arvet plutselig en leilighet på tegning på Løren i Oslo. Den er helt ny og har markterrasse og to bad og egentlig alt vi ser etter, men kommer vi til å angre på å ikke kjøpe hus? slik jeg ser det: Leiligheten: Ingenting å gjøre Naboer over og ved siden av men nye bygg er godt isolert? Godt barnevennlig miljø Eva kjøpe et hus: Mindre økonomisk frihet Bo for seg selv Stadig jobb med å pusse opp?/ordne hage/takrenne etc.? Større uteplass Hva ville du valgt? Anonymkode: ebdf2...385
prt90 Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Flere fordeler med leilighet: sparer meglerutgifter og dokumentavgift trenger sannsynligvis ikke bil Nesten 0 vedlikeholdsutgifter de første 10-15 årene Lave oppvarmingsutgifter Jeg ville degfinitivt prøvd leilighet først. Det er jo ingenting som hindrer deg i å kjøpe hus senere 7
funginger Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Kjør på med leiligheten, kjøp dere eventuelt hus etter noen år hvis det ikke funker for dere. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Leiligheten. Anonymkode: aa87d...923
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 Det spørs jo hva dere er ute etter selv. Du skriver at leiligheten har "egentlig alt vi er ute etter", så da er det vel ikke mye å tenke på? Anonymkode: 486c3...100
Gjest Coolaid Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 På 20.12.2017 den 20.47, AnonymBruker skrev: Jeg arvet plutselig en leilighet på tegning på Løren i Oslo. Den er helt ny og har markterrasse og to bad og egentlig alt vi ser etter, men kommer vi til å angre på å ikke kjøpe hus? slik jeg ser det: Leiligheten: Ingenting å gjøre Naboer over og ved siden av men nye bygg er godt isolert? Godt barnevennlig miljø Eva kjøpe et hus: Mindre økonomisk frihet Bo for seg selv Stadig jobb med å pusse opp?/ordne hage/takrenne etc.? Større uteplass Hva ville du valgt? Anonymkode: ebdf2...385 Garantert leiligheten. Lev enkelt og godt. Bruk tid og penger på å nyte livet, reise, være med venner, tenne i peisovn om man har, lage god mat og gjøre ting du har lyst til. Ikke bruk tid på vedlikehold, maling, oppussing og ting du "må gjøre" for å ta vare på huset. Mennesker er veldig rare. De har en tendens til å kjøpe seg problemer og arbeid, og så glemmer de det som er viktig i livet. Finn ut hva som er viktig i ditt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå