Bridget Jones Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 Ville bare høre noen synspunkter jeg. Nå er det slik at min søster er fadder for alle mine barn, og nå som største jenta fyller 10 år ville hun finne på noe spesielt. Så har hun kommet fram til at hun vil gi henne en tur til disneyland i paris. Vi har også en datter på 6 år, så vi spurte om hun kunne være med og mot at vi betaler. Og det fikk hun. Da min svigerinne (gift med min bror) hørte dette ble det jo selvfølgelig galt da, for at ikke hun hadde spurt hennes sønn osv. Må også få si at hennes sønn tør ikke overnatte hos oss (vi er naboer). Og at hun har avvist min søster flere ganger, ved og være sur eller ikke være hjemme når hun kommer å besøk. Min søster gjør ikke forskjell på julegaver eller bursdagsgaver sånn ellers. Må også fortelle engang da alle barnebarna fikk 40kr (av mamma), så var jeg, min mor og mine barn i butikken, mine 2 døtre spurte om hvis de ga pengene tilbake, om bestemor da kunne kjøpe en film til dem i steden (kostet 159) det gjorde hun og det ble også galt. En annen ting er at min mor og hennes mann står kausjonist for dem (hvis ikke de hadde hatt dem, hadde det ikke blitt hus) og at min bror har fått penger til bil (under 10000) og det er jo noe man skal være takknemlig for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 Syns det er svigerinnen din som er urimelig. Turen er en sak mellom jenta på 10 og hennes fadder. At dere ville betale tur til hun på seks er deres sak. Det var jo ikke din søster som spurte om dere ville betale tur for jenta på seks? Ergo trenger ikke søsteren din spørre nevøen sin om han vil være med. Når det gjelder hvem som får hva, burde folk bare hoppe og dr..e i hva andre får. Man skal ikke ta det som en selvfølge å få ditt eller datt, men være glad for det man faktisk får. Herregud, så smålig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå