AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Jeg liker heller ikke åpne landskap på nav, på apotek eller andre steder hvor en skal ha behandlet noe som er privat. Det å jobbe i et åpent kontor, betyr mye distraheringer og jeg vil tro at mindre jobb blir gjort. Jeg har sett nye bygninger med store kontorer få den beste tomta ved vannet, med utsikt til alt av hav og natur. Hvorfor skal de ha den utsikten når de egentlig er der for å jobbe, altså sitte med nesa i skjermen? Hvorfor kan det ikke bygges alders og sykehjem på slike utsiktstomter? La gamle og syke få sine siste år med vakker utsikt. Vilkårlig illustrasjonsbilde er brukt her. Har ikke noe spesielt med saken å gjøre. Anonymkode: 2a46b...02b 1
Gjest Regn Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Savner det. Få å sparre med og hos oss har alle åtte egne kontorer.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Åpent kontorlandskap er noe herk! Man får jo ikke konsentrert seg. Anonymkode: 8665f...964 1
Sirah Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 Jeg hater det. Vanskelig å konsentrere seg. 1
Gjest C.Tramell Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Helt enig. Folk bruker så mye krefter på å blokkere ute støy for å kunne konsentrere seg på jobben at de kommer utslitte hjem. Nesten alle jeg kjenner som har åpent kontorlandskap hater det. På tide å slutte med det tullet nå og gi folk ro til å arbeide.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 Bildet du har lagt ut er en drøm sammenliknet med mitt åpne landskap. Fjern alle de grå skilleveggene og forestill deg at det sitter flere mennesker på andre siden av pulten, så ser du hvordan jeg arbeider. Og kombiner det selvsagt med at alle skravler dagen lang. Jeg har tatt dette opp i medarbeidersamtale, og får null gehør. Tilbakemeldingen er at jeg må være mer åpen, sosial og at jeg "stenger folk ute" hvis jeg setter musikk i ørene. Kirsebæret i desserten er at jeg også er underbetalt. Sender ut et utall søknader hver dag i håp om å bytte jobb. Har hatt dager der jeg gråter spontant om morgenen, så lite har jeg lyst å dra på jobb. Anonymkode: 4a5b6...239 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 Åpne kontorlandskap er da koselige. Anonymkode: c3242...56b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 På 20.12.2017 den 20.12, AnonymBruker skrev: Bildet du har lagt ut er en drøm sammenliknet med mitt åpne landskap. Fjern alle de grå skilleveggene og forestill deg at det sitter flere mennesker på andre siden av pulten, så ser du hvordan jeg arbeider. Og kombiner det selvsagt med at alle skravler dagen lang. Jeg har tatt dette opp i medarbeidersamtale, og får null gehør. Tilbakemeldingen er at jeg må være mer åpen, sosial og at jeg "stenger folk ute" hvis jeg setter musikk i ørene. Kirsebæret i desserten er at jeg også er underbetalt. Sender ut et utall søknader hver dag i håp om å bytte jobb. Har hatt dager der jeg gråter spontant om morgenen, så lite har jeg lyst å dra på jobb. Anonymkode: 4a5b6...239 Akkurat sånn har jeg det og. Gråter stadig vekk og det føles som det skjærer inni hodet mitt. I tillegg til en sjef som maser/kjefter 100 ganger om dagen på skype. Great. Anonymkode: 4b286...1ca
Spiteful Skrevet 23. desember 2017 #9 Skrevet 23. desember 2017 Vi har sånne åpne "kontorlandskap" på universitetet jeg går på. Dog er denne til for å lese og studere, vi studentene kaller de for bås. Uansett, så syns jeg de er praktiske og jeg liker de godt. Men det er vel forskjell mellom studie og arbeid da...
Gjest O.G. Skrevet 23. desember 2017 #10 Skrevet 23. desember 2017 Sitat Jeg liker ikke åpne kontorlandskap Skjønner jeg godt. Helt latterlig at de fremdeles bygger kontorbygg med åpent kontorlandskap.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #11 Skrevet 31. august 2022 On 12/20/2017 at 7:56 PM, AnonymBruker said: Jeg liker heller ikke åpne landskap på nav, på apotek eller andre steder hvor en skal ha behandlet noe som er privat. Det å jobbe i et åpent kontor, betyr mye distraheringer og jeg vil tro at mindre jobb blir gjort. Jeg har sett nye bygninger med store kontorer få den beste tomta ved vannet, med utsikt til alt av hav og natur. Hvorfor skal de ha den utsikten når de egentlig er der for å jobbe, altså sitte med nesa i skjermen? Hvorfor kan det ikke bygges alders og sykehjem på slike utsiktstomter? La gamle og syke få sine siste år med vakker utsikt. Vilkårlig illustrasjonsbilde er brukt her. Har ikke noe spesielt med saken å gjøre. Anonymkode: 2a46b...02b Får ikke opp noe bilde. Jeg liker åpent kontorlandskap, jeg. Får mer arbeid gjort alene hjemme, men får fortsatt betalt for å skravle og gjøre mindre da. Klages det om produktivitet kan man bare kreve eget kontor/hjemmekontor, ja. Anonymkode: 9c3e2...e5d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #12 Skrevet 31. august 2022 Jeg misliker også åpent landskap. Hadde vært mer på kontoret om jeg kunne stenge døren. Anonymkode: 765e1...4fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå