AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 I dag er det 5 uker siden jeg sist hørte noe fra han. Dvs det var jeg som avsluttet forholdet. Kanskje ikke på beste måten, men måten han hadde oppført seg mot meg på kunne jeg ikke lenger akseptere. Plutselig fikk jeg bare nok. Men jeg savner han så mye. Jeg vil ikke tilbake til det forholdet slik det var, og han var ikke i stand til å ha et annet forhold. Jeg så han prøvde, men kommunikasjonen var helt fraværende. Dvs bortsett fra når det var ting han kunne kritisere meg for. Ellers gadd han ikke ta del i samtalen i det hele tatt. Dyre middager, kinobesøk, reiser osv er ikke nok til å holde liv i et forhold i lengden. Man må ha en hverdag også. Kunne dele gleder, bekymringer osv. Jeg har fått roen tilbake. Er mer tilstede for barna mine... Var nok mye derfor jeg følte det var nødvendig å avslutte forholdet. Men savner han så utrolig mye. Har egentlig bare lyst til å sende han en melding for å høre hvordan han har det, ønsker å gi han en klem. Savner armene hans rundt meg, savner den fantastiske sexen vi hadde. Så lurer jeg på hvordan han skal feire jula... Lurer på om han noen gang tenker på meg, eller er det i full fart inn i et nytt forhold. Var meldingen jeg fikk feilsendt, eller et ønske om kontakt...? Slik det er nå, unngår jeg alle plasser vi kan støte på hverandre. Det vil bli alt for tøft for meg. Huff, hadde aldri trodd at det jeg som en godt voksen og oppegående menneske kunne føle slik sorg etter et brudd... Vet ikke hva jeg vil med det her. Men litt godt å få ut litt sorg og frustrasjoner... Anonymkode: 90dae...f94
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag er det 5 uker siden jeg sist hørte noe fra han. Dvs det var jeg som avsluttet forholdet. Kanskje ikke på beste måten, men måten han hadde oppført seg mot meg på kunne jeg ikke lenger akseptere. Plutselig fikk jeg bare nok. Men jeg savner han så mye. Jeg vil ikke tilbake til det forholdet slik det var, og han var ikke i stand til å ha et annet forhold. Jeg så han prøvde, men kommunikasjonen var helt fraværende. Dvs bortsett fra når det var ting han kunne kritisere meg for. Ellers gadd han ikke ta del i samtalen i det hele tatt. Dyre middager, kinobesøk, reiser osv er ikke nok til å holde liv i et forhold i lengden. Man må ha en hverdag også. Kunne dele gleder, bekymringer osv. Jeg har fått roen tilbake. Er mer tilstede for barna mine... Var nok mye derfor jeg følte det var nødvendig å avslutte forholdet. Men savner han så utrolig mye. Har egentlig bare lyst til å sende han en melding for å høre hvordan han har det, ønsker å gi han en klem. Savner armene hans rundt meg, savner den fantastiske sexen vi hadde. Så lurer jeg på hvordan han skal feire jula... Lurer på om han noen gang tenker på meg, eller er det i full fart inn i et nytt forhold. Var meldingen jeg fikk feilsendt, eller et ønske om kontakt...? Slik det er nå, unngår jeg alle plasser vi kan støte på hverandre. Det vil bli alt for tøft for meg. Huff, hadde aldri trodd at det jeg som en godt voksen og oppegående menneske kunne føle slik sorg etter et brudd... Vet ikke hva jeg vil med det her. Men litt godt å få ut litt sorg og frustrasjoner... Anonymkode: 90dae...f94 Uff, dette var ikke hyggelig å lese. Jeg har vært litt i samme situasjon. Han behandlet meg ikke godt nok og var heller ikke klar for forhold. Jeg gjorde som deg - avsluttet det. Helt ærlig er det det tøffeste jeg noen gang har gjort. For jeg var veldig forelsket og hadde masse følelser for han, men jeg fortjente bedre. Det tok lang tid før jeg innså det og når jeg først hadde avsluttet var jeg egentlig ikke klar for å gjøre det da heller. Vi har påtruffet hverandre ved flere anledninger etter dette og da har sorgen min startet på nytt fordi han har sagt så mange ting som gjorde at jeg trodde han virkelig var forelsket i meg også. Disse tingene sa han vel og merke i beruset tilstand. Jeg ville at han skulle kjempe for meg men det gjorde han ikke. Jeg tror du gjør veldig lurt i å holde deg unna han, det tar bare så mye lenger tid om du ikke gjør det. Vi har fortsatt litt kontakt på snap, men nå er det bare helt overfladisk. Vet det ikke er lurt, men jeg klarer ikke la være heller. Det er 8 mnd siden vår avslutning og jeg tenker fortsatt mye på han. Men det er vanvittig mye bedre enn det var. Jeg hadde ordentlig kjærlighetssorg i 3-4 mnd, av den typen jeg var mer lei meg enn glad. Langt svar, men mitt råd er hold deg helt unna! Du kommer til å savne han en stund men om du har litt kontakt med han en dag savner du han bare enda mer dager etter .. Det er hvertfall sånn min opplevelse av dette her Anonymkode: 3fafa...804
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Tøft! Jævlig vondt! Gikk ikke på jobb på en uke osv. Har vært gjennom det samme - bare uten barn... Da han til slutt kom tilbake etter nesten 1 år, var det jeg som ikke ville!!! Anonymkode: f901e...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå