AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 jeg ble dumpet i sommer av samboeren min etter 4,5 år fordi han traff ei ny ei mens han var på ferie. han sa at han aldri kommer til og ville bli sammen med meg igjen. jeg flyttet kort tid etter dette til en ny by laga studie. og håp om at jeg ville komme fort over han. siden han var over meg på null og niks. men her sitter jeg enda etter 5 mnd etter bruddet som en idiot og håper på at han kommer tilbake til meg og sir han savner meg å fortsatt elsker meg. noe som jeg vet at han ikke gjør, jeg er bare så ekstremt sliten. av og savne han og tenke på han vær eneste dag. og følelsen er bare enda verre nå som jeg er hjemme på juleferie og jeg vet at vi er i samme by. jeg har virkelig angst for og dra til byen i tilfelle jeg møter på han eller ser han kjøre forbi meg. jeg trenger bare og bli ferdig med han men hvordan jeg har kuttet all kontakt med han trener, er med venninner. prøvd og datet litt men han er i hodet mitt 24/7 og jeg bare lengter etter og kunne være hos han igjen... Anonymkode: 76d6d...fdf
Wisket Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Know the feeling... 😔 Beste er å bare tenke at han faktisk ikke fortjener deg, holde deg opptatt med andre ting og kos deg med familie og venner i julen ☺ Vet at det ikke er enkelt. Sliter meg gjennom brudd denne jula jeg også 😟
Nmtt Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Sett deg ned og skriv ned alt du kommer på. Enten en novelle eller bare dagbok. Jeg gjorde det. 9 sider på PC og ikke alt er med en gang. Det hjalp litt. Annet enn det har jeg ingen gode råd. Prøv å fokuser på at du ikke trenger han. Brukte nærmest 4 år på å virkelig komme over eksen. Da mener jeg komme over han som i å føle likegyldighet for han. Mest fordi han er nå utro mot sin nye dame. Det fikk meg til å innse at han ikke var verdt alle tårene mine. Jeg lærte også ila. 4 år som singel at jeg ikke trenger en mann en gang. Jeg klarer meg fint på egenhånd. Ba blant annet pappa lære meg å bytte dekk på bilen. Selvstendig kvinne mestringsfølelse. 43 min totalt er rekorden på å skifte. Da klarer jeg meg fint uten en mann Lykke til og jeg håper du ikke får det like vondt som det jeg hadde sååå lenge. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 tusen takk, jeg trodde bare virkelig det var vi som skulle være sammen resten av livet med der tok jeg feil. Anonymkode: 76d6d...fdf
Mream Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Vi er på samme båt. Hun gjorde det slutt i sommer men jeg tenker hver eneste dag på henne. Hun går ikke ut av tanken min selv om Jeg har vært med noe andre jenter. Vi var også 4 år ilag, jeg var hennes første og hun var min første kjæreste og hun er ilag med en som er 10 år eldre enn henne. Jeg er virkelig lei meg som jeg tenker mye på henne
Nmtt Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: tusen takk, jeg trodde bare virkelig det var vi som skulle være sammen resten av livet med der tok jeg feil. Anonymkode: 76d6d...fdf Og flere feil kommer du nok til å ta...og da tenker jeg «Så fint!» for det er av feil man tar i livet man lærer. Klisje, I know. Men det er sant. Tenk på de menneskene som bare surfer gjennom livet uten å ha noen gang feilet. De har mye å lære ila livet. Gjør hva du må for å distrahere, men en ting jeg har lært. Ikke hold igjen følelsene. Få det ut. Ikke send meldinger til han. Skriv det ned heller. Og gråt mens du griner. Gråte er fint. For du kommer til å bli dritt lei av å gråte.
Gjest Mass Skrevet 20. desember 2017 #8 Skrevet 20. desember 2017 Det kommer til å gå over. Ta den tiden det tar. Jeg håper faktisk at du støter på ham, for kanskje det hjelper deg videre. Det å se ham, så kjenne på reaksjonene i deg, og bearbeide følelsene bedre vekk. Du må dermed forholde deg til det. Viss du ikke ser ham på aldri så lang tid så, synes jeg ofte, at følelsene kan bli lagt mer latent i dypet av hjertet og dermed gjøre det vanskeligere å åpne det for en ny mann..
Gjest GoldenLioness Skrevet 20. desember 2017 #9 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg ble dumpet i sommer av samboeren min etter 4,5 år fordi han traff ei ny ei mens han var på ferie. han sa at han aldri kommer til og ville bli sammen med meg igjen. jeg flyttet kort tid etter dette til en ny by laga studie. og håp om at jeg ville komme fort over han. siden han var over meg på null og niks. men her sitter jeg enda etter 5 mnd etter bruddet som en idiot og håper på at han kommer tilbake til meg og sir han savner meg å fortsatt elsker meg. noe som jeg vet at han ikke gjør, jeg er bare så ekstremt sliten. av og savne han og tenke på han vær eneste dag. og følelsen er bare enda verre nå som jeg er hjemme på juleferie og jeg vet at vi er i samme by. jeg har virkelig angst for og dra til byen i tilfelle jeg møter på han eller ser han kjøre forbi meg. jeg trenger bare og bli ferdig med han men hvordan jeg har kuttet all kontakt med han trener, er med venninner. prøvd og datet litt men han er i hodet mitt 24/7 og jeg bare lengter etter og kunne være hos han igjen... Anonymkode: 76d6d...fdf Jeg skjønner det er tøft. Men du må innse at det ikke er noe galt med deg eller at det var din feil. Det er dessverre sånn at CI ikke kan styre hvem vi elsker. Det hadde vært så mye enklere om vi kunne det. Men følelser lever et eget liv og for eksen din så var ikke du den rette uten at det betyr at det er noe som helst du kunne gjort annerledes. Det beste for deg er å ikke dvele i fortiden og ikke minst starte å fokusere på det som var negativt og ikke minst at han var utro. Om han så kom krypende tilbake så ville det aldri blitt det samme. Tilliten er brutt og du ville konstant fryktet at han skulle forlatt deg i sekundet han ser en annen berte passere. Og hva hindrer han i å gjøre det igjen? Fokuser heller på deg selv og din egen fremtid og lykke. Det er en mann der ute som er rett for deg og som vil elske deg ubetinget og aldri forlate deg. Mens du sørger over en som ikke ville ha deg, så kan du gå glipp av din livs kjærlighet. Du er nok ikke moden for å jakte på ny kjæreste enda, men du må sprekke boblen om rosa drømmer med en eks som ikke vil ha deg lenger. Rett opp ryggen, hev hodet og kom deg videre. Dyrk hobbyer og venner. Det er noe som er stabilt og som alltid vil være der uansett. Med tiden så vil den vonde følelsen gå bort og plutselig er du forelsket igjen
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #10 Skrevet 20. desember 2017 tusen takk dere håper bare jeg blir ferdig med han snart Anonymkode: 76d6d...fdf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #11 Skrevet 20. desember 2017 3 timer siden, Nmtt skrev: Ba blant annet pappa lære meg å bytte dekk på bilen. Selvstendig kvinne mestringsfølelse. 43 min totalt er rekorden på å skifte. Da klarer jeg meg fint uten en mann 😘 Anonymkode: 8b29a...654
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #12 Skrevet 20. desember 2017 Føler med deg.. har fortsatt ikke kommet over eksen min etter 2 år.. Anonymkode: 5d78d...ade
LISJ Skrevet 20. desember 2017 #13 Skrevet 20. desember 2017 Så trist. Jeg har aldri hatt dyp kjærlighetssorg- for jeg har aldri vært skikkelig forelsket noensinne. Jeg synes ikke det er så trist, men jeg har følt mye sorg etter at forskjellige faser av livet var over; som ja kunne nevnt mye. For jeg er stort sett blid men jeg takler ikke å bli eldre. Ikke i det hele tatt. Eller flytting. Så jeg har blitt smått om senn bedre på å takle livsendringer, og lurt mye på hvorfor jeg aldri er eller blir forelsket. En ekkel eller nøytral x er for meg det samme som en uvenn.
Virrevirrevapp Skrevet 20. desember 2017 #14 Skrevet 20. desember 2017 Det har ikke gått lang tid, og du har nærmest løpt din vei. Det er lett å tenke "nå skal jeg komme over ham", men det er ikke sånn man kommer over folk. Det skjer litt, og litt, og litt, og litt. Jo lenger jeg har vært fra eksen, jo mer innser jeg at jeg ikke savner ham. Jeg savner den han var en gang, og jeg savner noe i meg selv som jeg var den gang sammen med ham. Jeg savner ikke den personen som kunne såre meg så mye, og som nå er likegydlig men samtidig opptatt av hva jeg gjør og ikke. Jeg savner ikke personen som sa til meg at jeg ikke kunne nå drømmene mine, og som fortalte meg at jeg ikke fikk dra på samme fest som han for da ble han så stressa. Jeg savner ikke han som fikk til det han drømte om og bare ble bitter av det. Men jeg savner hun jeg var da han var nær og leken og stø og erotisk kapabel og vi hadde spennende samtaler og masse sex. Jeg savner hun som var morsom og lo mye. Ikke minst savner jeg hun som hadde tiltro til framtida og trodde at ihvertfall mye kunne skje. Hun som likte seg selv og som var stolt av seg selv. Og det er henne jeg vil bli kjent med nå. For selv om jeg har gitt opp eksen min, gikk opp troa og håpet, så savner jeg fortsatt henne, og jeg tror jeg skal være sammen med henne resten av livet 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #15 Skrevet 20. desember 2017 8 minutter siden, LISJ skrev: Jeg har aldri hatt dyp kjærlighetssorg- for jeg har aldri vært skikkelig forelsket noensinne. Jeg synes ikke det er så trist, men jeg har følt mye sorg etter at forskjellige faser av livet var over; som ja kunne nevnt mye. For jeg er stort sett blid men jeg takler ikke å bli eldre. Ikke i det hele tatt. Eller flytting. Så jeg har blitt smått om senn bedre på å takle livsendringer, og lurt mye på hvorfor jeg aldri er eller blir forelsket. Du blir ikke forelsket fordi du ikke liker usikkerhet, og prøver å få alt du liker til å forbli det samme. Å bli forelsket er å kaste seg inn i det ukjente uten redningsvest og fallskjerm, og stole på at noe tar imot. Anonymkode: 0458c...5af 1
futurama Skrevet 20. desember 2017 #16 Skrevet 20. desember 2017 2 måneder siden jeg ble dumpet nå. Mye grining å masse tanker og følelser. Men nå er det mye bedre,jeg har fått humøret tilbake. Deilig følelse det. Så hold ut. Fokusere på noe annet. Det blir så godt når du er over den værste kneika. Det blir bedre. Jeg lover.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #17 Skrevet 20. desember 2017 hjelper og vite at det er flere som har eller går gjennom det samme som meg kunne bare ønske eksen min å hadde hvertfall litt sorg over at det er slutt mellom oss og ikke ny forelsket i noen andre :/ jeg er over den verste kneika føler jeg men skjønner ikke hvordan jeg får han ut av hodet mitt og kan innse at noen som dumper deg over melding etter over 4 år sammen for ei han har møtt i fylla på en ferie tur ikke er verdt min kjærlighet eller noen jeg burde sørge over. Anonymkode: 76d6d...fdf 1
LISJ Skrevet 20. desember 2017 #18 Skrevet 20. desember 2017 2 minutter siden, futurama skrev: 2 måneder siden jeg ble dumpet nå. Mye grining å masse tanker og følelser. Men nå er det mye bedre,jeg har fått humøret tilbake. Deilig følelse det. Så hold ut. Fokusere på noe annet. Det blir så godt når du er over den værste kneika. Det blir bedre. Jeg lover. Hm. Du må ha hatt en harmonisk trygg og supportive oppvekst som gav deg stabil selvfølelse! Da er du jo veldig heldig!
LISJ Skrevet 20. desember 2017 #19 Skrevet 20. desember 2017 4 minutter siden, futurama skrev: 2 måneder siden jeg ble dumpet nå. Mye grining å masse tanker og følelser. Men nå er det mye bedre,jeg har fått humøret tilbake. Deilig følelse det. Så hold ut. Fokusere på noe annet. Det blir så godt når du er over den værste kneika. Det blir bedre. Jeg lover. Nei jeg blir ikke forelsket fordi jeg synes ingen folk er spesielt søte eller attraktive spesielt ikke sett i forhold til meg selv.
LISJ Skrevet 20. desember 2017 #20 Skrevet 20. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hjelper og vite at det er flere som har eller går gjennom det samme som meg kunne bare ønske eksen min å hadde hvertfall litt sorg over at det er slutt mellom oss og ikke ny forelsket i noen andre :/ jeg er over den verste kneika føler jeg men skjønner ikke hvordan jeg får han ut av hodet mitt og kan innse at noen som dumper deg over melding etter over 4 år sammen for ei han har møtt i fylla på en ferie tur ikke er verdt min kjærlighet eller noen jeg burde sørge over. Anonymkode: 76d6d...fdf Heregud. Jeg tror jeg vet hva som skjer med deg!!!! Det er sjokkeffekt av hvor frekk xen din er. Som blir til en brøk som på en måte raser ut som en før sikret fjellvegg alt dere hadde - og viser samtidig at rivningen kostet 50 øre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå