Gå til innhold

Håper noen kan hjelpe meg med vippeextensions-spørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok nylig vippe-extensions i Oslo og er egentlig veldig fornøyd, men lurer på om det ikke er helt bra gjort grunnet et par ting og håper noen erfarne vippe-damer har svar:

1. Etter 1 uke mistet jeg ca 1 vipp daglig og etter 2 uker ca 3-4 vipper daglig. Dermed må jeg jo fylle hver 3 uke.. Er dette normalt?

2. Mine vipper krøller seg litt og noen henger irriterende mye ned. Er dette vanlig?

3. Vurderer Pille Joseep, Lashes by Kasja eller evt andre steder. Noen tips? 

Takk :) 

Anonymkode: ec91e...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Du mister vipper daglig, naturlig. Bøyen kan du jo bestemme selv, finnes mange varianter. Når dine vokser utover vil den påsatte også bli skakk. 

Anonymkode: 4f681...f51

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Helt vanlig. Du mister vipper daglig, naturlig. Bøyen kan du jo bestemme selv, finnes mange varianter. Når dine vokser utover vil den påsatte også bli skakk. 

Anonymkode: 4f681...f51

Takk! Hvor lenge varer dine om du har før du må fylle på? Hvor går du og har du noen anbefalinger?

Skrevet

Ja med vippeextensions må man fylle hver 3 uke, helst litt tidligere også for å unngå "hull" mellom vippene siden de faller av.

Vippeextensione er jo tunge, og enda tyngre med volumvipper der flere vipper limes oppå en enkelt vipp, så det er en naturlig reaksjon at dine naturlige vipper på en måte krøller seg litt, og at de begynner å henge ned. Faktisk så kan vekten gjøre at selve hårroten vrir seg "oppned" sånn at de naturlige vippene begynner å vokse i bue motsatt vei , altså nedover eller sidelengs og ikke oppover.

Jeg kan ikke anbefale deg noen steder for syntes egentlig bare negativt med vippe extensions. Ja det kan se fint ut, men disse bambi øynene folk går rundt med nå ser mer ut som drag queens, det skader vippene og naturlig vippevekst, det ser kjempe stygt ut etter 3 uker og blir derfor superdyrt å drive å fylle på hele tiden. 3000 pr gang det blir faktisk nærmere 40.000 i året det da.
Og det blir en ond sirkel der man føler seg stygg uten extensions fordi konstrasten blir så stor, og mange får helt ødelagt vippevekst også så de naturlige vippene bare vokser døds korte til slutt.

Hold deg til naturlige vipper og en god mascara er mitt tips :)

Anonymkode: ae463...456

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja med vippeextensions må man fylle hver 3 uke, helst litt tidligere også for å unngå "hull" mellom vippene siden de faller av.

Vippeextensione er jo tunge, og enda tyngre med volumvipper der flere vipper limes oppå en enkelt vipp, så det er en naturlig reaksjon at dine naturlige vipper på en måte krøller seg litt, og at de begynner å henge ned. Faktisk så kan vekten gjøre at selve hårroten vrir seg "oppned" sånn at de naturlige vippene begynner å vokse i bue motsatt vei , altså nedover eller sidelengs og ikke oppover.

Jeg kan ikke anbefale deg noen steder for syntes egentlig bare negativt med vippe extensions. Ja det kan se fint ut, men disse bambi øynene folk går rundt med nå ser mer ut som drag queens, det skader vippene og naturlig vippevekst, det ser kjempe stygt ut etter 3 uker og blir derfor superdyrt å drive å fylle på hele tiden. 3000 pr gang det blir faktisk nærmere 40.000 i året det da.
Og det blir en ond sirkel der man føler seg stygg uten extensions fordi konstrasten blir så stor, og mange får helt ødelagt vippevekst også så de naturlige vippene bare vokser døds korte til slutt.

Hold deg til naturlige vipper og en god mascara er mitt tips :)

Jeg betaler bare 600kr for påfyll?

Skrevet
På 20.12.2017 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler bare 600kr for påfyll?

Ok. Stedene jeg kjenner til koster det 1200-2500 for påfyll. Men overså du alt det andre jeg skrev? Det burde strengt talt ikke være prisen som du bør være mest opptatt av heller.

Skrevet (endret)
På 20.12.2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Hei!

Tok nylig vippe-extensions i Oslo og er egentlig veldig fornøyd, men lurer på om det ikke er helt bra gjort grunnet et par ting og håper noen erfarne vippe-damer har svar:

1. Etter 1 uke mistet jeg ca 1 vipp daglig og etter 2 uker ca 3-4 vipper daglig. Dermed må jeg jo fylle hver 3 uke.. Er dette normalt?

2. Mine vipper krøller seg litt og noen henger irriterende mye ned. Er dette vanlig?

3. Vurderer Pille Joseep, Lashes by Kasja eller evt andre steder. Noen tips? 

Takk :) 

Det høres normalt ut ja. For min del varierte det fra gang til gang. Som oftest måtte jeg fylle på hver 3-4 uke. En gang holdt de seg fine i hele 6 uker. :)
Hvis du synes at noen vipper henger litt så be vippe teknikeren om å bøye de. Jeg hadde også noen vipper som hang litt ned, og da brukte hun en slags "vippekam" med varme, som gav de et lite løft.

Edit: Fikk ikke med meg at du skrev at vippene krøller seg. Mener du at de ser litt sånn "bustete" ut? Kanskje du har litt for lange vipper i forholde til øynene dine? Hvilke lengder har du?

Endret av Hypnosee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...