Cathie Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 Tenkte jeg bare skulle dele dette med dere, og litt for å få litt utblåsning!! Vi har hatt kontakt med en hobbybutikk lenge siden vi kjøpte alt vi trengte der til å lage invitasjoner, bordkort osv. til brullupet vårt.. Handlet for rimelig store summer... Også gikk de tom for noen ark, som vi også ble garantert ikke kom til å skje.. Men så sa de i november at de kom til å få de i månedsskifte desember/januar.. og det var de sikre på.. siden vi måtte jo ha dem i god tid før bryllupet vårt... (litt kjedelig når man har laget halvparten og plutselig måtte lage alt på nytt i en helt annen stil) Men bestillingen ble ikke sendt inn før nå for to-tre uker siden.. og enda har de ikke fått dem... Og da vi tok kontakt med de fikk vi ikke et unnskyld en gang.. Det er den værste servicen jeg noensinne har fått!! Og de prøvde tilogmed å unngå å prate med oss i butikken!! Bare gikk til andre kunder.. Litt stressende når alt MÅ være ferdig da jeg skal gifte meg neste helg! Skal ikke sette opp navn på butikken, men det er en butikk i strømmen sentrum! Mulig jeg er litt "hårsår" og stressa siden det bare er to uker til bryllupet... Men er et bare jeg som syns dette er dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 Nei jeg syns det var veldig dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #3 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis de ikke klarer å skaffe det du trenger, burde de klare å tipse deg om hvor du kan få tak i det du trenger. Litt serviceinnstilt mådet gå an å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. februar 2005 #4 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis det er den butikken jeg tror det er, er jeg sjokka fordi jeg har handla der flere ganger + snakka med de i tlf mange ganger, også om reklamasjon, og de har alltid vært så imøtekommende og vennlige. Har du prøvt og tatt med alt du har laget og vist dem og sagt dere ble garantert at det skulle være nok ark til alt. Da får de jo se hvor mye arbeid dere har lagt i dette. Og jeg hadde forklart i en hyggelig tone, ikke kjefte-tone, for jeg mener man lettere får god hjelp hvis man ikke er forbanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. februar 2005 #5 Del Skrevet 2. februar 2005 Forresten er du ikke hårsår og du har faktisk grunn til å bli sinna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2005 De selger det kun der for de importerer fra Usa... De var veldig hyggelige i starten, men det ble litt dårlig syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå