Gå til innhold

Damer som liker slikking?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken stilling liker dere best å bli slikket i og hvorfor? På ryggen, sitte på ansiktet til mannen, deg i doggy pg mannen bak, evt noe annet? Hva er det som føles diggest, og hva kan gjøre en slikkesession til noe spesielt?

kom gjerne med tips :P 

Anonymkode: ad02f...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på ryggen :) Hun slikker og hjelper med hånden. :)

Anonymkode: f68b9...e66

Skrevet

Jeg liker på ryggen og facesitting. På ryggen slapper jeg av og bare nyter. Ønsker jeg kontroll er facesitting tingen. 

Tips. Ikke gå rett på klitoris. Bruk tid. Kyss på innsiden av lårene, på den tynne huden. Slikk forsiktig til å begynne  med. Rett på kan gi overstimulering, og det er bare vondt.  Noen liker direkte på klitoris, noen mer på siden av klitoris. Noen liker å bli suget på, andre ikke. Når hun nærmer seg orgasme, ikke stopp. Etter orgasmen er det lurt å roe ned, slikk forsiktig før du evt begynner på runde nr 2. For noen blir runde 2 for mye. Gi henne litt tid før evt samleiet.  

Husk at i klitoris er det like mange nerver som i penishodet. Bare på mye mindre omkrets.

Er du i tvil..... spør dama 

Anonymkode: 2570b...445

• Liker 6
Skrevet

På ryggen, mest behagelig da jeg trenger å slappe helt av for å få utbytte av det. Samtidig kan "facesitting" være skikkelig digg, men bare hvis det er noe han tenner veldig på og initierer selv.

Anonymkode: 69c8d...9c3

Skrevet

Oppned med beina på skuldrene.

Skrevet

På hue!

Anonymkode: f68b9...e66

• Liker 1
Skrevet

Misjonær :) Tips: når klitoris er kjempe følsom og dama er nær å komme , så BLÅS på den. (Samme gjelder brystvorter etter man har fuktet de med mye spytt) Gir en deilig pirrende, sensasjon med kald luft på en følsom kroppsdel som er glovarm av kåtskap. Ble virkelig imponert når samboeren min gjorde dette på meg første gang jeg har opplevd :) 
Jeg liker også facesitting godt .

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Liker best misjonær.Da slapper jeg godt av.Det beste er om han tar inn to fingre etter ei lita stund.Deilig å bli fingret mens han slikker og koser med klitoris:)

Skrevet

Jeg kan godt sitte på ansiktet til noen, men det er ikke i den posisjonen jeg får orgasme eller mest ut av å motta oralsex. Det gjør jeg isåfall mest for å være grei :P 

Jeg liker aller best å ligge på rygg fordi jeg da kan slappe helt av, samtidig som jeg også blir stimulert på gpunktet. Da får jeg orgasme raskere enn på noe annet vis.

Anonymkode: 5469e...cb2

Skrevet

På ryggen. Bare så synd kjæresten aldri slikker :icon_frown:

Anonymkode: 5a28f...a15

Skrevet
På 20.12.2017 den 21.15, AnonymBruker skrev:

På ryggen. Bare så synd kjæresten aldri slikker :icon_frown:

Anonymkode: 5a28f...a15

Så synd at verden er så urettferdig. Kjæresten min vil ikke bli slikket, hun kaller det lesbesex. Jeg elsker å slikke og kjenne smaken lukten lyden og ikke minst synet av fitta og rumpa. Tenk om vi kunne hatt partnerbytte etterbehov, det kunne sikkert reddetmange forhold :)

Anonymkode: 140cd...231

• Liker 1
Skrevet

På rygg, da slapper jeg best av.

• Liker 1
Skrevet
På 20.12.2017 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Er du i tvil..... spør dama  Anonymkode: 2570b...445

Uansett om du er i tvil eller ikke: spør alltid den damen du til enhver tid har som partner om hva HUN liker. Kvinner er veldig forskjellige og det som er nok for en er alt for lite for en annen og altfor mye for en tredje. Folk  kunne snakke sammen før, under og etter seksuell kontakt. Det er mennesker det gjelder. Ikke en bruksanvisning for noe en har kjøpt på IKEA. 

Anonymkode: 7097b...b45

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 20.12.2017 den 17.11, AnonymBruker skrev:

.

Endret av æøå*
  • Liker 1
Skrevet

På ryggen. Men bare hvis han er god på det. For hardhendt - da kan vi droppe hele greia.

Det som også er litt morsomt er at veldig mange menn digger 69, mens veldig mange damer hater det. For meg er det det verste jeg vet. Ubehagelig og kleint. Får ingenting utav det. 

Anonymkode: c5282...ad2

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn slikker altfor løst og forsiktig. Nytter ikke for dem som trenger det hardere. Men der er selvfølgelig greit i begynnelsen for å bygge opp nytelsen. 

Anonymkode: 4ff27...e2a

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn slikker altfor løst og forsiktig. Nytter ikke for dem som trenger det hardere. Men der er selvfølgelig greit i begynnelsen for å bygge opp nytelsen. 

Du må si ifra hvordan du vil ha det da!:)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, stf skrev:

Du må si ifra hvordan du vil ha det da!:)

:) ja.. ikke så god erfaring med det dessverre. 

Skrevet (endret)
På 31.12.2017 den 16.27, AnonymBruker skrev:

.

Endret av æøå*
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...