HanneB Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Har så smått begynt å titte på utstyr til småen og har kommet over en annonse fra finn.no hvor en forhandler selger Teutonias vogner langt under butikkpris. Noen som har sett den eller har erfaring med henne? Vi er på utkikk etter en vogn som ikke tar for stor plass da jeg har "liten" bil. Vi har også tenkt å sjekke priser i Sverige - noen andre som har gjort det? Erfaringer? Hva er best vogn med 3 hjul eller 4? Erfaringer noen?
*Heidi* Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Vi var å så i en butikk som heter happy kid i svinesund og de var veldig billige.. teutonia vogner til 6500 her kostet 4500 der.. Alt annet var oxo mye billigere.. men hvis du drar andre steder i sverige, så er det ikke noe særlig billigere!
Snuppa Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Vi har en 3-hjuls Teutonia (system 2000, tror jeg den heter) og er kjempefornøyde! Den er stabil, enkelt å betjene og lett å legge sammen. Dette er tyske kvalitetsvogner og vi har ikke hatt noen problemer med den (mens resten av barselgruppen min hadde Simo-vogner og samtlige var misfornøyde!). I Sverige kan det være noe rimeligere, men det billigeste alternativet er å bestille fra Tyskland på http://www.pingpong-online.de/ Helt trygt og gode priser! Vi sparte mlm 2-3000 kr på å bestille der i stedet for å kjøpe på Fru Lyng..........
OleBrumm Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Hvis du har liten bil bør du og vurdere Quinny sin 3 hjulig. Denne tar veldig liten plass i bilen, og er veldig lett å løfte. Vi har hatt en Quinny Fashion i 3 år nå og er superfornøyd. Det var denne som kom best ut i test i foreldre og barn sin trehjulingtest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå