Gå til innhold

Jeg ønsker å slutte å svare på åpenbare trolle og hetsetråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig ut året... :fnise:  Kanskje vi kan "ta livet av" slike tråder ved å innføre full ignorering? Jeg vet bare at hver gang er det noen som skriver noe fullstendig dustete og vi andre hiver oss på med å skulle forklare eller motbevise, og ts bryr seg egentlig midt bak... Så, hvorfor tar vi ikke sats og innfører full ignorering?

Hvem er med? 

:tre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil alltid være noen som tror på trolleinlegg, så spørs hvor langt du kommer med den ideen :P 

Anonymkode: a8e00...35a

• Liker 3
Skrevet

Jeg har gjort dette lenge. Å mate trollet er jo nøyaktig det trollet vil. Jeg irriterer meg grønn når folk skal svare åpenbare troll. Da er det bare å slutte å lese tråden, for det blir bare idioti og tull av det uansett. 

Anonymkode: 8f89c...3e6

• Liker 7
Gjest NotNaomi
Skrevet

Har ignorert ganske lenge nå. Blir for teit å bry seg liksom. 

Men jeg tror faktisk noen liker å trolle tilbake. Lage litt " drama ". Syns det virker sånn. Og noen MÅ bare si mot. Æsj , gidder ikke engasjere meg. Men liker innlegget ditt Ts :-)

Skrevet
6 minutter siden, yeans skrev:

Særlig ut året... :fnise:  Kanskje vi kan "ta livet av" slike tråder ved å innføre full ignorering? Jeg vet bare at hver gang er det noen som skriver noe fullstendig dustete og vi andre hiver oss på med å skulle forklare eller motbevise, og ts bryr seg egentlig midt bak... Så, hvorfor tar vi ikke sats og innfører full ignorering?

Hvem er med? 

:tre:

Jeg har lyst til å være med på å ignorere, men merker at når noen på ramme alvor tror på disse trollene, så blir jeg nysgjerrig. Og så blir jeg værende inne i tråden som en delvis passiv deltaker og en delvis aktiv deltaker. Og så vet jeg ikke om jeg skal være FOR påståelig av meg heller hvis jeg beskylder TS for å trolle, og får slengt tilbake noe i retning av: "Nei, det jeg skriver er sant!" 

Vet ikke helt hva jeg skal tro da...  :sukk: 

Anonymkode: 9464c...34d

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil alltid være noen som tror på trolleinlegg, så spørs hvor langt du kommer med den ideen :P 

Anonymkode: a8e00...35a

Tenkte på det. Hvordan kan jeg se om det er trolling før jeg svarer... Men, nå tenkte jeg på opplagte trolletråder. Noen er så veldig opplagte at det må være tull.  Lurte på å lage en liste på pm over trolle og hetsetråder der alle kunne tipset inn, og liste kunne blitt oversendt til moderatorer til slutt. Noe sånt.

Endret av yeans
feilskriving
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort dette lenge. Å mate trollet er jo nøyaktig det trollet vil. Jeg irriterer meg grønn når folk skal svare åpenbare troll. Da er det bare å slutte å lese tråden, for det blir bare idioti og tull av det uansett. 

Anonymkode: 8f89c...3e6

Og det er litt derfor jeg ønsker muligheten for å blokkere enkelttråder. Slik at jeg ikke kan få de opp igjen.

Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Har ignorert ganske lenge nå. Blir for teit å bry seg liksom. 

Men jeg tror faktisk noen liker å trolle tilbake. Lage litt " drama ". Syns det virker sånn. Og noen MÅ bare si mot. Æsj , gidder ikke engasjere meg. Men liker innlegget ditt Ts :-)

Enkelte ganger syns jeg det er vanskelig å la vær å protestere på ting som burde være helt innlysende at ts forstod. Huff. 

Takk :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å være med på å ignorere, men merker at når noen på ramme alvor tror på disse trollene, så blir jeg nysgjerrig. Og så blir jeg værende inne i tråden som en delvis passiv deltaker og en delvis aktiv deltaker. Og så vet jeg ikke om jeg skal være FOR påståelig av meg heller hvis jeg beskylder TS for å trolle, og får slengt tilbake noe i retning av: "Nei, det jeg skriver er sant!" 

Vet ikke helt hva jeg skal tro da...  :sukk: 

Anonymkode: 9464c...34d

Haha, kjenner meg godt igjen på det samme :xpb_knuddel:

Skrevet

Å svare på sånne tråder er litt selvpining :D

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Tror ikke tråden klarer seg, blir vel hets her også

Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, yeans skrev:

Enkelte ganger syns jeg det er vanskelig å la vær å protestere på ting som burde være helt innlysende at ts forstod. Huff. 

Takk :)

Den ser jeg jo :-) å la ting stå i mot uten protester kan være vanskelig. Men så skjønner en jo etterhvert at det er heelt fånyttes :-) da lærer en seg å bare ignorere og himle med øynene :-)

Skrevet
3 minutter siden, AmandaVI skrev:

Å svare på sånne tråder er litt selvpining :D

Ja! Egentlig hehe.

Skrevet
2 minutter siden, Evilposelos skrev:

Gratulerer! Tror ikke tråden klarer seg, blir vel hets her også

Det har jeg tatt høyde for hahaha... :P

Skrevet

Mh, men det er ikke alltid at det er TS som er trollet. En del brukere kommenterer på en måte som er til for å skape reaksjoner.

Anonymkode: 3d968...1f4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, yeans skrev:

Det har jeg tatt høyde for hahaha... :P

Jeg har en dårlig følelse :fnise: Oida se over her, begynner visst.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mh, men det er ikke alltid at det er TS som er trollet. En del brukere kommenterer på en måte som er til for å skape reaksjoner.

Anonymkode: 3d968...1f4

Det har jeg også lagt merke til. Type avsporing og ta en helt liten usannsynlig ting og utbrodere det fra en fjær til 10 høns eksempel.

Skrevet
4 minutter siden, Evilposelos skrev:

Jeg har en dårlig følelse :fnise: Oida se over her, begynner visst.

Skulle hatt en esel med gulrot på pinne smiley.. :fnise:

Skrevet

Det er vel gjerne det samme personene som er godtroende og går på limpinnen hver gang. Det er en grunn til at mennesker tjener seg søkkrike på pyramidesvindel og annet snusk- mennesker er godtroende og lettlurte

Anonymkode: d8635...630

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel gjerne det samme personene som er godtroende og går på limpinnen hver gang. Det er en grunn til at mennesker tjener seg søkkrike på pyramidesvindel og annet snusk- mennesker er godtroende og lettlurte

Anonymkode: d8635...630

:ac:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...