Gå til innhold

Jakke og hund.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha lys boblejakke som er beige når man har hunder som hopper opp? Hva har dere andre som har hunder? Hvilken farge på boblejakka? Har så lyst på en lys en men er usikker på om det er dumt pga. at alt synes ekstra da? Er ofte i hundeparken så er alltid hunder som hopper opp. Omgås mye med hunder ellers også.

Anonymkode: de712...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit farge utgår helt men beige er jeg mere usikker på? 

Skrevet

Hadde nok ikke brukt en lys jakke hvor mannsterke i fare for å få skitt på seg. He heller to separate jakker, en til når du er i parken osv (sommer mørkere) og en lys som du kan bruke til hverdags om du ønsker en lys :) 

Anonymkode: 39e88...2ea

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde nok ikke brukt en lys jakke hvor mannsterke i fare for å få skitt på seg. He heller to separate jakker, en til når du er i parken osv (sommer mørkere) og en lys som du kan bruke til hverdags om du ønsker en lys :) 

«Hvor man står i fare» 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier ofte å ha på den samme jakka uansett hvor jeg er og jeg går turer med hundene flere ganger hver dag. Og ofte er jeg på butikken  og kjøpesentre ol. samtidig som jeg er ute med hundene mens de sitter i bilen. Orker ikke å skifte siden er så lat. :P

Skrevet

Men synes møkk generelt like mye på sort, mørkeblå, mørkegrønn og mørkerød bergunder rød? Hvis jeg ikke kan ha beige?

Skrevet

Hvilken farge på vinterjakka har dere andre hundefolk?

Skrevet

Merkelig problem. Har jakker i alle farger, på mine mørke jakker syns jeg møkk og hår synes mest. Har alltid hårfjerner med meg og bruker en klut om jeg blir synlig møkkete. Beite går nok helt fint, så lenge hunden din ikke ruller i møkk og hopper på deg etterpå 🙂

• Liker 1
Skrevet

Hunden min ruller seg i gjørmevann og hopper på meg etterpå. :fnise:

Skrevet

Det er jo ikke ett problem. Jeg spør bare hva slags farge dere andre har på jakka deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...