Gjest Izobel Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 Nærmer meg raskt 40 år. Når jeg er på byn og de får høre jeg verken har vært gift eller har barn får de helt hetta. Før en har blitt kjent med de får en høre, jeg skal hvertfall ikke ha flere barn. Hallo menn, ikke alle damer ønsker barn heller da, gi oss en sjans. De tror jeg har vært eneboer i all min tid noe jeg ikke har. Men flere menn har sagt at damer fra 35 uten barn styrer de unna. for som regel vil de ha etter en stund. Nå har jeg anskaffet meg katt og gjett om det ble taust på telefonen. 2 av mine mannlige venner er livredde katter. Har någen her tips ka en kjekk singel dame skal gjøre i en slik situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 Du får finne deg en skilt mann med barn. Liker du ikke barn så får du kanskje vurdere å finne deg en dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #3 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvorfor forteller du livshistoria di ute på byen? Hva med å vente, og bli bedre kjent først? Å få "vite alt" fra en man treffer for første gang, kan virke innpåslitent og sært, og som om du er "ute etter en mann som kan forstå deg"... (mange menn blir redde når de tror de må forstå kvinner, ikke sant?) Det er tusen andre temaer du kan snakke om, enn deg selv. Men det er mulig du vanker på feil steder der harryfaktoren er skyhøy? (uten at jeg har noe i mot "harryer") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #4 Del Skrevet 2. februar 2005 2 av mine mannlige venner er livredde katter.Veldig mange mennesker er allergiske mot katter. Disse søte små pelsdyrene er fakktisk desverre en voldsom plage for mange mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #5 Del Skrevet 2. februar 2005 Eh... går du bare etter de yngre kara? Det falt meg inn, at du kanskje ikke holder deg noenlunde "innenfor din egen aldersgruppe"... (hva nå det måtte være...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 2. februar 2005 #6 Del Skrevet 2. februar 2005 Pinadø det dummeste jeg har hørt - hun trenger da ikke ha fortalt livshistorien sin, for pokker - hun kan ha svart på to spørsmål!" Som gjerne kommer opp blant voksne folk! "Har du barn?" og eventuelt i noen tilfeller "vi er vel omtrent på samme alder...?" eller noe. Jeeeezzz... Hvis temaet allerede er oppe ville jeg bare poengtert det som det er - du er ikke spesielt verpesyk. Eller hva med å la det si noe om dem, da, trangsynte idioter... jeg har en venninne som også er "alenemor" (herlig uttrykk) og hun er helt desp etter å få seg mann og flere barn. Jeg er stikk motsatt - ikke desp etter noen av delene, skjer det ene, er det hyggelig, men ikke dermed sagt at det er et must med det andre uansett - jeg har fått et barn i det minste, og hvis han har fra før har vi vel fullt opp. Ingen fasit på sånt. Drittlei av folk som lever på klisjeer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 3. februar 2005 #7 Del Skrevet 3. februar 2005 Men flere menn har sagt at damer fra 35 uten barn styrer de unna. Styrer unna er vel å ta i litt, men det ligger i bakhodet ja. Bakgrunnen for det er at jeg godt kunne tenke meg barn i løpet av noen år selv. Så vidt jeg har forstått minsker vel sjansen for graviditet betraktelig jo nærmere 40 man kommer, samtidlig som sjansen for missdannelser øker. Å måtte ta det valget med en gang pga. tidspress blir også litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Izobel Skrevet 3. februar 2005 #8 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg utbroderer ikke om meg selv på byen. Men når menn spør om jeg har vært gift og slike ting så svarer jeg ærlig. Går ikke etter yngre menn, nei ;-) De jeg har snakket med er de som har vært i forhold og har barn. de er livredde at slike som meg har panikk siden jeg nærmer meg den magiske grensen på 40. Kan godt date menn med barn. De som jeg nevnte er livredd katta mi er ikke allergiske. Dakar pusen, hun er jo så snill og kosete. Men siden sist jeg skrev inn her har jeg faktisk vært på date nå, men en koselig mann på 42 år u/barn. vi har faktisk gått en tur sammen og skal treffes til helga igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #9 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har hørt folk snakke om det motsatte tilfellet. Kvinner som er livredde for å danne et forholde til menn som aldri har vært gifte, eller har barn... Det jeg har hørt er at kvinnene mener det må være noe "sært" med dem, siden ingen liksom "har villet hatt de til nå..." Det holder liksom ikke med at en mann forteller at man har vært sammen med en dame i to år. Det "gjelds" ikke... Hvorfor? Nei, ikke spør meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #10 Del Skrevet 4. februar 2005 De blir redd forpliktelser uansett hvilken alder du er i. Den eneste måten å beholde en mann på er å gi inntrykk av at det ikke er så farlig for deg om du ikke får barn eller om de ikke vil ha et seriøst forhold. Dette er knep jeg alltid har benyttet meg av og de har funket hver eneste gang bortsett fra min siste kjæreste da, men han var real og ærlig i forhold til slike ting. Da slapp jeg dette spillet. Men jeg er overbevist om at den rette måten å få en mann på er å gi inntrykk at det ikke er så viktig for deg med barn... seriøst forhold...og at han så absolutt ikke betyr så veeeldig mye. dette funker hver eneste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #11 Del Skrevet 4. februar 2005 Enig med foxylady. Dess mindre du gir uttrykk for at du vil ha et forhold, og savner en mann i livet ditt, dess flere "beilere" dukker opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 4. februar 2005 #12 Del Skrevet 4. februar 2005 *iritert* Tviler ikke på at det i mange tilfeller funker. *mannfolk er æsj-modus* Men Lestat - jeg føler du snudde helt om på problemstillingen nå - i ditt tilfelle er det du som VIL ha barn. Da er jo det problemet og det valget ditt seff. Men trådstarter ytrer motsatt problem, menn tror HUN vil ha barn fort. Det er nettopp det jeg mener med klisjeer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manhaters Skrevet 5. februar 2005 #13 Del Skrevet 5. februar 2005 De blir redd forpliktelser uansett hvilken alder du er i. Den eneste måten å beholde en mann på er å gi inntrykk av at det ikke er så farlig for deg om du ikke får barn eller om de ikke vil ha et seriøst forhold. Dette er knep jeg alltid har benyttet meg av og de har funket hver eneste gang bortsett fra min siste kjæreste da, men han var real og ærlig i forhold til slike ting. Da slapp jeg dette spillet. Men jeg er overbevist om at den rette måten å få en mann på er å gi inntrykk at det ikke er så viktig for deg med barn... seriøst forhold...og at han så absolutt ikke betyr så veeeldig mye. dette funker hver eneste gang. Den smertelige erfaringen har også jeg opplevd. Menn = rare dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raleigh Skrevet 6. februar 2005 #14 Del Skrevet 6. februar 2005 Den smertelige erfaringen har også jeg opplevd. Menn = rare dyr. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Izobel Skrevet 9. februar 2005 #15 Del Skrevet 9. februar 2005 Da var jeg på date i helga. Det var en kjedelig affære men jeg si. Sikkert kjekk kar men og sitte taus i 15 min av gangen er meget pinlig. Fikk t.o.m. gratis drink av barkeeperen som sa at det så ut som jeg trengte en sterk en, samt medfølende blikk fra de rundt. Det går ikke an å gå ut og daten stirrer surt i bordet. Spurte til slutt om han kjeda seg, sa nei, men det gjorde jeg. Håper på bedre lykke neste gang. gir ikke opp så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamer Skrevet 9. februar 2005 #16 Del Skrevet 9. februar 2005 ... og jeg er 31 med nok barn... Det er nok "farlig" det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Izobel Skrevet 9. februar 2005 #17 Del Skrevet 9. februar 2005 Og poenget var?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå