Gå til innhold

Vanskelig situasjon m julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en bekjent som relativt nylig ble fratatt sine barn av barnevernet. Jeg kjenner ikke nok til situasjonen til å si hva som har skjedd her, men uansett er det en vanskelig situasjon for mammaen til disse barna. Vi sender vanligvis julekort til hverandre, og det har jeg tenkt å gjøre i år også, men er usikker på om jeg bør sende et av de vanlige julekortene våre med bilder av oss og ungene etc, eller om jeg skal sende bare et vanlig kort med julemotiv....Hun bor langt fra oss og jeg tror ikke hun vet at vi vet hva som har skjedd. Vi har heller ingen felles kjente, så det er ikke sånn at hun vil oppdage at vi har sendt andre julekort til de øvrige vennene våre. Egentlig har jeg lyst til å behandle henne mest mulig som før, men kjenner også på at jeg ikke vil pådytte henne all verdens familielykke i den situasjonen hun er nå... Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 4d486...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendt akkurat samme type julekort som dere pleier, og oppført dere normalt. Det blir bare enda klienere om dere plutselig oppfører dere rart. 

Anonymkode: 1807f...895

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...