AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Bodde dere i nær omkrets til barnehage begge to? Hvem hadde barnet mest?(hvilken % fordeling?) Hadde begge bil? Hvor langt fra hverandre bodde dere? Vi står midt oppi dette nå og trenger å høre litt erfaringer og forskjellige forslag til hvordan løse dette for å finne ut hva som er best for oss. Anonymkode: 95e58...740
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bodde dere i nær omkrets til barnehage begge to? Hvem hadde barnet mest?(hvilken % fordeling?) Hadde begge bil? Hvor langt fra hverandre bodde dere? Vi står midt oppi dette nå og trenger å høre litt erfaringer og forskjellige forslag til hvordan løse dette for å finne ut hva som er best for oss. Anonymkode: 95e58...740 50/50, bosatte oss i samme gate ca 5 min gange, begge har bil. Viktig at barna har oss nære og at venner ikke oppfatter det som hinder «hvem sin uke» det er: barna er uansett i samme nabolag/barnehage/skole. Anonymkode: 7d7c1...c8a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Bf flyttet til annen kommune, ca 15 min å kjøre med bil. Annenhver helg og hver onsdag i begynnelsen. Nå er det 2 år siden så nå er barnet der fra tors-man annenhver uke. Bf har flyttet tilbake til vår kommune ca 2 min å kjøre med bil. Anonymkode: 61423...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå