Gå til innhold

Dere med samlivsbrudd da barnet var 1,5-2år, hvordan fordelte dere omsorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bodde dere i nær omkrets til barnehage begge to? Hvem hadde barnet mest?(hvilken % fordeling?) Hadde begge bil? Hvor langt fra hverandre bodde dere?

Vi står midt oppi dette nå og trenger å høre litt erfaringer og forskjellige forslag til hvordan løse dette for å finne ut hva som er best for oss.

Anonymkode: 95e58...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bodde dere i nær omkrets til barnehage begge to? Hvem hadde barnet mest?(hvilken % fordeling?) Hadde begge bil? Hvor langt fra hverandre bodde dere?

Vi står midt oppi dette nå og trenger å høre litt erfaringer og forskjellige forslag til hvordan løse dette for å finne ut hva som er best for oss.

Anonymkode: 95e58...740

50/50, bosatte oss i samme gate ca 5 min gange, begge har bil. Viktig at barna har oss nære og at venner ikke oppfatter det som hinder «hvem sin uke» det er: barna er uansett i samme nabolag/barnehage/skole.

Anonymkode: 7d7c1...c8a

Skrevet

Bf flyttet til annen kommune, ca 15 min å kjøre med bil. Annenhver helg og hver onsdag i begynnelsen. Nå er det 2 år siden så nå er barnet der fra tors-man annenhver uke. Bf har flyttet tilbake til vår kommune ca 2 min å kjøre med bil. 

Anonymkode: 61423...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...