Gå til innhold

Strippeklubben Dreams i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke kostet meg fem flate øre å dumpe kjæresten min om han hadde for vane å dra på strippeklubb. Det blir så fjernt fra mitt eget verdigrunnlag at vi rett og slett ikke hadde vært kompatible.

Eksen min gikk over grensene mine litt og litt og litt helt til han var utro (med flere). Jeg vil aldri miste selvrespekten min på den måten igjen, så min nåværende kjæreste har fått beskjed om at jeg nå vet hvor grensene mine går, og om han tråkker på dem vil jeg dra min vei. Strippeklubb-vaner er en av disse greiene jeg ikke gidder å måtte forholde meg til. :) Han må gjøre akkurat det han vil, for all del, men da også ta konsekvensene av det.

Anonymkode: 3fe81...699

• Liker 2
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet det er lenge siden denne tråden var aktiv, sånn før noen påpeker det. 

Men for å komme til saken, til dere som sier at stedet er skikkelig harry, dere kan umulig ha vært der. Jeg og vennegjengen min har vært der to ganger nå, og stedet er faktisk et av de bedre utestedene i Trondheim, uansett. Musikken er ikke for høy, man kan sitte og ha en samtale uten å måtte rope til hverandre, prisen i baren er ikke så ille og atmosfæren er veldig Lounge-aktig. Når det kommer til det med at man kan betale for alt der inne stemmer ikke det i det hele tatt, om man så mye som prøver å legge en hånd på låret til dama kommer vakten bort med et blikk som tilsier at neste gang så ryker du på hodet og ræva ut. 

Den første gangen gjengen min var innom der satt vi fire stykk i en av sofaene og pratet, deretter kom det 3 jenter bort å satte seg ned med oss og bare pratet. Jeg endte opp med å sitte å prate med ei av dem nesten hele kvelden om alt mulig, og det uten at hun prøvde å pushe på meg hverken lapdance eller champagne. 

Til slutt, og dette går til deg TS, om du ikke liker at kjæresten din drar på et sånt sted, si ifra. Fortsetter han så er det ikke verre enn å slå opp. 

Anonymkode: 2ecf7...967

• Liker 2
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2017 den 8.18):

Oljelov :fnise: Begynte å lure på hva det var for noe! Trodde kanskje strippeklubben hadde en egen lov om "olje" der man kunne smøre inn damene eller noe!

Men ts, overse de andre i tråden, de svarer bare for å gjøre deg usikker. Jeg er heller ikke noen fan av strippeklubb, men om dette ikke er noe mannen din pleier å gjøre så blir det litt annerledes. Om det er første gangen han er på strippeklubb, eller mange mange år siden, og hele kompigjengen vil dit er det veldig kjedelig å skulle være den som sier nei. Menn er også litt fæle på den der "får ikke lov av dama" si greia. 

Det meste er i grunn lov på strippeklubber, men da må du betale, så om han ikke har svidd av maange tusen så trenger du ikke bekymre deg. Det er helt greit at du sier til han at du synes det er ubehagelig da.

Anonymkode: e476c...51e

Det meste er lov? Som avsug og sex da eller?

Anonymkode: f285b...d43

Skrevet
SlemUlv skrev (På 21.12.2017 den 14.27):

Sorry, du er på et åpent forum. Du dikterer ikke hvem eller hva som blir svart. 
Velkommen til internett.. Jeg kom med min mening, lev med det. 

Oppgitt78 skrev (På 21.12.2017 den 14.56):

Du kan ikke bestemme over mannen din, på samme måte som han ikke kan bestemme over deg.

Forøvrig, så ser jeg at enkelte her kommer med påstandene om at du får "full pakke" på disse klubbene hvis du bare betaler for det. Jeg tviler sterkt på disse påstandene, da det ikke er lov å legge hånd på stripperene. Hvis du gjør det, så blir du kjapt kastet ut. 

Strippeklubbens konsept er som du sier. Man kan ikke berøre de damene der. 🙈🙈😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det meste er lov? Som avsug og sex da eller?

Anonymkode: f285b...d43

Foregår ikke prostitusjon på Dreams. Det er en strippeklubb. Ikke bordell. 

AnonymBruker
Skrevet
Trøndere1 skrev (2 minutter siden):

Foregår ikke prostitusjon på Dreams. Det er en strippeklubb. Ikke bordell. 

Feil. Det skjer i stor utstrekning. Spesielt blant de østeuropeiske damene der. En venn av meg fortalte at han brukte å gå dit og kjøpe sex av de senere på natta. Dette er for endel år siden. Men å påstå at det ikke skjer, er feil.

Anonymkode: 14d61...72e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2017 den 10.37):

Om en mann føler gruppepress til å bli med på strippeklubb med gutta, sier det meg mest om han.. 

Det skla MYE til for at jeg føler gruppepress - rett og slett fordi jeg er selvsikker nok til å stå ved egne valg. Sier jeg "nei, jeg vil ikke gå på strippeklubb men kos dere!" så er det ingen som prøver å overtale meg. Jeg er mann for mitt ord.

Anonymkode: 0da41...12c

Støtter denne. Jeg er (når det ikke er korona) på tur med kompiser flere ganger i året. Som regel alltid noen som vil dra på strippeklubb, og noen som ikke vil dra. Er aldri press eller uvennskap knyttet til dette. Noen drar dit, andre drar dit, også møtes vi bare igjen senere på kvelden.

Har egentlig ingenting prinsippielt imot stripppeklubber, men det gjør ingenting for meg. Bortkastet tid og penger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2017 den 4.12):

Hva synes dere om den? Mannen var på guttetur i helgen, og jaggu meg så dro de dit. Sa fra før de dro, at jeg ikke ville at de skulle dra dit. Men det gjorde de. Damene tar jo av seg alt. Liker det ikke!

Anonymkode: 5fc24...02b

Jeg tenker at menn på strippeklubber har forvrengte kvinnesyn - kvinnekroppen er en vare de kan betale for. Stripping eller prostitusjon, nesten same shit - different wrapping.

Å være den ene stakkaren som ikke skal være kjip og si nei er synd, trist, leit. Man bør ha baller nok til å dra hjem i stedet for å dra på strippeklubb. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feil. Det skjer i stor utstrekning. Spesielt blant de østeuropeiske damene der. En venn av meg fortalte at han brukte å gå dit og kjøpe sex av de senere på natta. Dette er for endel år siden. Men å påstå at det ikke skjer, er feil.

Anonymkode: 14d61...72e

Feil. Man kan ikke gå dit å kjøpe sex. Hva de kvinnene gjør når de forlater lokalet er noe annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...