AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #21 Skrevet 20. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Å? Uff... ser ut som en skikkelig dritt plass også. Anonymkode: 5fc24...02b Nå skal jeg legge til at jeg aldri har vært der da, selv om jeg er fra Trondheim. Men du sier, plassen blir sett på som en drittplass. Men det sier seg vel egentlig selv. Det er en plass der halvnakne damer gir lapdance mot betaling. Men siden mannen din sa ifra ville jeg likevel ikke bekymret meg så veldig. Kan jo hende han ble dratt med på dette, eller ikke visste helt hva det dreide seg om. Anonymkode: 05bb0...d7d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #22 Skrevet 20. desember 2017 Hva er problemet egentlig? Selvsagt hørte han ikke på deg og ble med kompisene sine! Det er jo rimelig flaut å si "Sorry gutta, kan ikke bli med dere fordi dama mi sa nei" (hadde jo vært en drøm hvis han hadde respektert din mening over kompisene, men slik er det altså ikke) - Du er jo ikke morra hans! Greit nok at du syns det er ukomfortabelt, det skal du få lov til å føle, men du kan ikke nekte han. Han er en voksen mann, tross alt. Å dra på strippeklubb syns jeg sier sitt om hva slags kvinnesyn man har. Drar man en gang, så er det liksom greit fordi da drar man for å se, men drar man flere ganger blir det verre. Partneren din er vel ikke der hver måned, og svir ikke av flere hundre tusen. Du stoler vel på han? Han drar kanskje for å ikke være festbremsen i vennegjengen, og det skjønner jeg jævlig godt. Du må lære deg og kommunisere bedre med partneren din. Sett deg ordentlig ned med han og forklar hvorfor du ikke vil at han skal dra på strippeklubb. Bruk ord, få han til å forstå. La han fornlare hvorfor han har dratt/drar. Kommunikasjon er så utrolig viktig! Anonymkode: 870ea...c80
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #23 Skrevet 21. desember 2017 Jeg sa i fra at jeg ikke likte det, ikke han. Det er jeg og 2 andre venninner som også sa i fra. Det er snakk om å ha respekt for partneren sin. Han hadde ikke likt om jeg dro på strippeklubb. Det sa han selv. Gjengen bestemte det sammen at de skulle dra dit. Jeg liker det bare så dårlig at de dro dit :/ Anonymkode: 5fc24...02b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #24 Skrevet 21. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa i fra at jeg ikke likte det, ikke han. Det er jeg og 2 andre venninner som også sa i fra. Det er snakk om å ha respekt for partneren sin. Han hadde ikke likt om jeg dro på strippeklubb. Det sa han selv. Gjengen bestemte det sammen at de skulle dra dit. Jeg liker det bare så dårlig at de dro dit :/ Han liker sikkert ikke at du shopper. Håper du slutter å shoppe for å respektere han. Anonymkode: e3cfd...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #25 Skrevet 21. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet egentlig? Selvsagt hørte han ikke på deg og ble med kompisene sine! Det er jo rimelig flaut å si "Sorry gutta, kan ikke bli med dere fordi dama mi sa nei" (hadde jo vært en drøm hvis han hadde respektert din mening over kompisene, men slik er det altså ikke) - Du er jo ikke morra hans! Anonymkode: 870ea...c80 Om en mann føler gruppepress til å bli med på strippeklubb med gutta, sier det meg mest om han.. Det skla MYE til for at jeg føler gruppepress - rett og slett fordi jeg er selvsikker nok til å stå ved egne valg. Sier jeg "nei, jeg vil ikke gå på strippeklubb men kos dere!" så er det ingen som prøver å overtale meg. Jeg er mann for mitt ord. Anonymkode: 0da41...12c 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #26 Skrevet 21. desember 2017 Menn som drar på strippeklubber er ikke kjærestemateriale. Det sier noe om deres interessenivå...Finnes mange ting å underholde seg med - å underholde seg med strippeklubb er harry. Hadde heller godtatt en røyker Anonymkode: e8172...72e 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #27 Skrevet 21. desember 2017 Henger du på strippeklubb (dvs: er på strippeklubb mer enn 1 gang)= Du er definitivt mindre begavet. Et forhold vil aldri fungere. (Alltid stemt for meg!). Du har psykiske problemer og håndterer utfordringer dårlig i hverdagen. Om du føler gruppepress av gutta = Du har mindre sosiale antenner! (Min erfaring er at dette stemmer). I en stabil, sunn og god venneflokk så er det få ting som heter "gruppepress", som regel er det bare usikre mennesker som føler gruppepress og som regel er vennegjengen din dårlig om de utøver gruppepress. Noe som igjen sier noe om deg... Anonymkode: b38eb...453 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #28 Skrevet 21. desember 2017 På 20.12.2017 den 4.12, AnonymBruker skrev: Damene tar jo av seg alt. Liker det ikke! Hvorfor er du motstander av nakenhet? Det er da det mest naturlige som finnes. Når det gjelder strippeklubber så er det vel som regel pengesluk man ikke får noe ut av. Ihvertfall her i Europeiske land. Hvor jentene sin hovedjobb er å presse deg til å betale for ekstremt overprisede drinker, ol. Eller en halvhjertet privat dans på 5-10 minutter. Jeg har ikke vært på strippeklubber i USA, men har intrykk av at det er et helt annet konsept der med fokus på sceneshow med tips til jentene fremfor drink og privatdans pushingen som foregår i Europeiske land. Og det er generellt mye dårligere utseende på damene i Europa i forhold til i USA også. Anonymkode: 609d6...914
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #29 Skrevet 21. desember 2017 Om du er så opptatt av at kjæresten skal respektere deg, og dine følelser, så bør du heller finne en som gjør det da. En å sitte å skrive det samme inlegget flere ganger, som du har gjort i denne tråden. Han respekterte deg ikke, neivel. Da må du enten akseptere det, og snakke med ham om det, eller gå videre med livet ditt uten ham 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #30 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du motstander av nakenhet? Det er da det mest naturlige som finnes. Anonymkode: 609d6...914 Nakenhet er da helt naturlig? Men dette er snakk om nakenhet i seksuelle setninger hvor man faktisk betaler en annen å kle seg naken foran deg. Lurer på om mannen til ts hadde reagert hvis ts betalte en annen mann for å kle seg naken og være seksuell med henne? Anonymkode: b38eb...453 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #31 Skrevet 21. desember 2017 Heslig plass. Ekle, tvilsomme mannfolk. Så å si ingen "normale", bare... folk som ser ut som narkomane, uteliggere og tungt alkoholikere som bor i en campingvogn og har ikke dusjet på 8 mnd. Altså slikt utsende. Hvordan skal jeg forklare det... skittent, mørkt og ekkelt plass pga folkene. Stripping er ikke problemet her. Det er gjestene. Ekkelt å se en på 60+ ta på ei unge jente i 20 årene i en krok. Akkurat som du ser på film. Det var et par unggutter på 18 årslag så det ut som, som var fnisete og underholderne å se på. Møtte på et par mannfolk som var litt desperate, for jeg ville på fest hos noen andre. De ville ikke at vi skulle dra så de foreslo strippeklubb. Hadde aldri vært der så hvorfor ikke. Derfor var jeg der den ene gangen. Aldri mer. Anonymkode: a66c5...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #32 Skrevet 21. desember 2017 Blæ...fikk avsmak bare av tanken! Kunne aldri vært sammen med en mann som gikk på slike steder - taper! Bare tanken på at han skal sitte og kose seg på en så kvalm plass, med en stiv en i buksa sammen med kompisene, pese over de stakkars unge jentene som ser seg nødt til å ta en slik jobb, eller enda verre; de blir tvunget til det. Det er så mange traffickingoffer på slike plasser, at jeg ikke kunne levd med en mann som støttet opp under noe slikt. Anonymkode: cdcab...73e 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #33 Skrevet 21. desember 2017 32 minutter siden, SlemUlv skrev: Om du er så opptatt av at kjæresten skal respektere deg, og dine følelser, så bør du heller finne en som gjør det da. En å sitte å skrive det samme inlegget flere ganger, som du har gjort i denne tråden. Han respekterte deg ikke, neivel. Da må du enten akseptere det, og snakke med ham om det, eller gå videre med livet ditt uten ham Jeg skriver det jeg vil, i mln tråd! La vær å kommenter om du ikke liker det jeg skriver!! Anonymkode: 5fc24...02b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #34 Skrevet 21. desember 2017 Til dere andre, takk for svarene deres Anonymkode: 5fc24...02b
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #35 Skrevet 21. desember 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver det jeg vil, i mln tråd! La vær å kommenter om du ikke liker det jeg skriver!! Anonymkode: 5fc24...02b Du spør vel om råd? jeg kom med råd! Les alt som blir skrevet, og ikke bare det du vil. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #36 Skrevet 21. desember 2017 41 minutter siden, SlemUlv skrev: Du spør vel om råd? jeg kom med råd! Les alt som blir skrevet, og ikke bare det du vil. Vennligst forlat tråden min!! Anonymkode: 5fc24...02b
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #37 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vennligst forlat tråden min!! Anonymkode: 5fc24...02b Sorry, du er på et åpent forum. Du dikterer ikke hvem eller hva som blir svart. Velkommen til internett.. Jeg kom med min mening, lev med det. 8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #38 Skrevet 21. desember 2017 Jeg synes du overdriver. Mannen min reiser på strippeklubb en gang i året eller så med kompisene. Det er helt uskyldig moro, spør du meg. Visst du blir sjalu av at mannen din ser på nakne damer som danser så ville jeg jobbet litt med meg selv om jeg var deg.. Anonymkode: 0ead7...473 4
Oppgitt78 Skrevet 21. desember 2017 #39 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver det jeg vil, i mln tråd! La vær å kommenter om du ikke liker det jeg skriver!! Anonymkode: 5fc24...02b Hvorfor angriper du SlemUlv på den måten? Hun gjorde da ikke noe galt, snarere tvert i mot.. Mannen din respekterer ikke dine meninger rundt strippeklubber, og da har du ikke så mange andre valg enn å leve med det, eller avslutte forholdet. 4
Oppgitt78 Skrevet 21. desember 2017 #40 Skrevet 21. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kan ha respekt for hva jeg sier. Jeg sa i fra lørdags morgen. Da hadde de vært der fredagskveld. At jeg ikke synes noe om at han dro på Dream. Så drar han dit lørdagskveld. Han bryr jo seg ikke om det jeg sa, og det er respektløst. Dessuten liker jeg ikke strippeklubber! Anonymkode: 5fc24...02b Du kan ikke bestemme over mannen din, på samme måte som han ikke kan bestemme over deg. Forøvrig, så ser jeg at enkelte her kommer med påstandene om at du får "full pakke" på disse klubbene hvis du bare betaler for det. Jeg tviler sterkt på disse påstandene, da det ikke er lov å legge hånd på stripperene. Hvis du gjør det, så blir du kjapt kastet ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå