Gå til innhold

Julekjolen som ikke kunne finnes

Anbefalte innlegg

Gjest tinkaanonym
Skrevet (endret)

Kaller alle jenter på internett...

Jeg har finner ingen julekjole! Har søkt på nettet i timevis, men jeg liker ikke 90-talls kjolene som er der. De ser alle like ut. Det virker kanskje som et luksusproblem..men i en verden der alle nettbutikker er tilgjengelig med et tastetrykk burde det vel finnes noe kreativ mote! Eller? Noen som vet om en kul nettbutikk? En bruktkjole? Hva som helst?

:hjerte:

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, tinkaanonym skrev:

Kaller alle jenter på internett...

Jeg har finner ingen julekjole! Har søkt på nettet i timevis, men jeg liker ikke 90-talls kjolene som er der. De ser alle like ut. Det virker kanskje som et luksusproblem..men i en verden der alle nettbutikker er tilgjengelig med et tastetrykk burde det vel finnes noe kreativ mote! Eller? Noen som vet om en kul nettbutikk? En bruktkjole? Hva som helst?

:hjerte:

hva mener du egentlig med "90-tallskjoler"? det er litt vanskelig å forstå hva du ser etter, eller hva det er du ikke liker

Anonymkode: 2d9a4...42d

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, Peonjenta skrev:

Her har du over 11 000 kjoler å velge mellom.  :nigo: Forminsker du søket i boksene over blir det ikke så mange å lete gjennom.  De leverer på 3-4 dager.

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/

Jeg ville ikke tatt sjansen.. De sendes vel fra Tyskland, det tok over en uke før jeg fikk min, og det var før Postnord fikk store problemer med utleveringer.

Selv 3-4 dager fra nå blir lørdag-søndag, og aller første sjanse til å få pakken blir da onsdag om en uke.

Men nyttårskjole går kanskje.

Skrevet

Med mindre ts finner en butikk som leverer med ekspresslevering, er det alt for seint å handle på nettet nå om meningen er å bruke den på julaften (jeg antar det er det, siden ts skriver julekjole). 

Anonymkode: 68967...9be

• Liker 3
Skrevet

Litt seint å bestille julekjole nå? Til og med med ekspresslevering er det ikke sikkert du får den i tide på grunn av pågangen i posten. 

Gå i en butikk å finn en enkel kjole som du kan blinge opp litt :) 

Anonymkode: 242ba...2fc

• Liker 2
Skrevet

Må si jeg lurer på hva du mener med 90-talls kjoler? Jeg bestilte fra Zalando for halvannen uke siden og hadde pakken etter fire dager, men det kan gå treigere mot jul. Har også tidligere år bestilt fra usa og england med ekspresslevering og fått pakken dagen etterpå, så alt håp trenger ikke være ute. Men du må spesifisere hva du vil ha om jeg skal hjelpe deg å lete, selv har jeg kjøpt tre kjoler i år, ingen lik de jeg gikk med på 90-tallet.

Anonymkode: 0e06c...5fb

• Liker 4
Skrevet

definisjonen på 90-tallskjole er nok veldig forskjellig mellom folk som var unge eller voksne da, og folk som knapt var født.

For meg som var ung voksen på nittitallet kan det bety alt fra romantiske Laura Ashleykjoler, til enkle småblomstrete kjoler i bomull til elegant silkeshifts med spaghettistropper a la Kate Moss og Carolyn Kennedy. Så den referansen er helt umulig å forstå!

Anonymkode: 2d9a4...42d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...