AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Jeg er av typen som sjelden legget ut ting på fb, så derfor trenger jeg litt hjelp her. Jeg la ut et bilde i dag med innstillingen "mine venner", og nå har en på vennelisten min delt det på sin side, noe jeg absolutt ikke ønsker. Vil det da vises for alle vennene til min venn eller kun de vi har felles? Anonymkode: a40f2...fb6
Gjest chisandra Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er av typen som sjelden legget ut ting på fb, så derfor trenger jeg litt hjelp her. Jeg la ut et bilde i dag med innstillingen "mine venner", og nå har en på vennelisten min delt det på sin side, noe jeg absolutt ikke ønsker. Vil det da vises for alle vennene til min venn eller kun de vi har felles? Anonymkode: a40f2...fb6 Til vennene eller åpent. Spørs hva den på vennelisten har satt det på, men det ser du jo.
solmåneogstjerner Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Innlegget kan ikke deles med flere enn dem det opprinnelig var ment for. Så hvis du har delt med bare venner, så vil det at din venn har delt det ikke medføre at flere får se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå