AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Har noen her tatt psy2103 sexologi ved UiO? Hvordan er/var opplegget i undervisningen? Er all undervisning obligatorisk eller kan man ta emnet om man ikke har mulighet til å være i Oslo? Hvor mange studenter tar emnet pr semester? Hvilke typer studenter er det? Er det mest profesjonsstudenter i psykologi? Anonymkode: 2d594...64a
gohege Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Her står litt generelt om emnet som svarer på noen av spørsmålene dine: http://www.uio.no/studier/emner/sv/psykologi/PSY2103/ Ellers ville jeg tatt kontakt med SVT/studieveileder på psykologisk institutt for informasjon om obligatorisk oppmøte osv.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Det er egentlig forbeholdt masterstudenter. Vanskelig for andre studenter å få plass - til og med for profesjonsstudentene. Anonymkode: 73cab...610
EmmaMaria Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 Jeg fikk plass på emnet nå før jul som valgfritt fag i bacheloren min. Vet ikke så mye om emnet, men det er ikke noe obligatorisk undervisning som jeg har fått med meg. Hørt mye greit om emnet.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen her tatt psy2103 sexologi ved UiO? Hvordan er/var opplegget i undervisningen? Er all undervisning obligatorisk eller kan man ta emnet om man ikke har mulighet til å være i Oslo? Hvor mange studenter tar emnet pr semester? Hvilke typer studenter er det? Er det mest profesjonsstudenter i psykologi? Anonymkode: 2d594...64a Hvordan er praksisopphold på studiet? Traineeordninger? Anonymkode: 21b38...724
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, EmmaMaria skrev: Jeg fikk plass på emnet nå før jul som valgfritt fag i bacheloren min. Vet ikke så mye om emnet, men det er ikke noe obligatorisk undervisning som jeg har fått med meg. Hørt mye greit om emnet. Jeg går også bachelor, men ved et annet universitetet. Vil du oppdatere her etterhvert som du vet mer? Jeg vurderer å ta det som enkeltemne, men det er kanskje vanskelig å få plass på den måten. Fortell gjerne allerede om hva du har hørt. Anonymkode: 2d594...64a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 3 timer siden, gohege skrev: Her står litt generelt om emnet som svarer på noen av spørsmålene dine: http://www.uio.no/studier/emner/sv/psykologi/PSY2103/ Ellers ville jeg tatt kontakt med SVT/studieveileder på psykologisk institutt for informasjon om obligatorisk oppmøte osv. Takk. Jeg har sjekket siden du linker til tidligere, men vil gjerne høre mer fra noen som har tatt emnet. Siden det er opptak med rangering tenker jeg at det ikke er mange plasser på emnet og kanskje tettere oppfølging. Slike ting vil jeg gjerne høre mer om. Jeg skal høre med instituttet om det praktiske. Anonymkode: 2d594...64a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #8 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig forbeholdt masterstudenter. Vanskelig for andre studenter å få plass - til og med for profesjonsstudentene. Anonymkode: 73cab...610 Ja, jeg ser det er rangeringsregler og derfor tenkte jeg at det nok ikke er så mange plasser. Det står som 2er-emne, betyr ikke det bare fordypning? Ved mitt universitetet står masteremnene som 3er-emne. Formeg blir det aktuelt å ta emnet som enkeltemne, da jeg studerer ved et annet universitetet. Men jeg er usikker på hvorvidt det er sjans å få plass om emnet er veldig populært. Såvidt jeg vet går dette emnet kun ved UiO..? Anonymkode: 2d594...64a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #9 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ser det er rangeringsregler og derfor tenkte jeg at det nok ikke er så mange plasser. Det står som 2er-emne, betyr ikke det bare fordypning? Ved mitt universitetet står masteremnene som 3er-emne. Formeg blir det aktuelt å ta emnet som enkeltemne, da jeg studerer ved et annet universitetet. Men jeg er usikker på hvorvidt det er sjans å få plass om emnet er veldig populært. Såvidt jeg vet går dette emnet kun ved UiO..? Anonymkode: 2d594...64a Jeg vet ikke. Jeg gikk førsteåret psykologi profesjon for 2 år siden og mange på kullet ønsket dette emnet, men plassene ble revet bort med en gang. Jeg ville ikke regnet med å få plass hvis jeg var deg. Dessverre. Anonymkode: 73cab...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå