Gå til innhold

Mariussokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker som selger mariussokker? Altså fysiske butikker, ikke nettbutikker.

Anonymkode: 5749c...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men sparkjøp har Gunnarsokker. De er ganske like. 

Anonymkode: 6b167...7b2

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om butikker som selger mariussokker? Altså fysiske butikker, ikke nettbutikker.

Mariusmønsteret er patentbeskyttet. Dermed får ikke hvem som helst selge Mariusprodukter. Er det strikkesokker du skal ha, eller maskinstrikkede Mariussokker? 

Anonymkode: d4c50...314

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mariusmønsteret er patentbeskyttet. Dermed får ikke hvem som helst selge Mariusprodukter. Er det strikkesokker du skal ha, eller maskinstrikkede Mariussokker? 

Anonymkode: d4c50...314

Ok. Jeg tror ikke det spiller noen rolle om det er maskinstrikket eller vanlig strikket. Dette var tenkt som en julegave så om det ikke finnes i vanlige butikker er jeg nok for sent ute :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg tror ikke det spiller noen rolle om det er maskinstrikket eller vanlig strikket. Dette var tenkt som en julegave så om det ikke finnes i vanlige butikker er jeg nok for sent ute :)

Har du en Husfliden-butikk der du bor? Der har de https://www.norskflid.no/klaer/mariusstroemper-voksen/

Anonymkode: bfa5b...b22

Skrevet

Det finnes ikke noen strikkedamer rundt der du bor som har utsalg da? Kanskje du kan finne noe der. 

Anonymkode: 0c018...cb0

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan være heldig å finne mariussokker om du går innom bodene til de som har salg av hjemmestrikkede varer på diverse kjøpesenter rundt om kring :nisse:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en Husfliden-butikk der du bor? Der har de https://www.norskflid.no/klaer/mariusstroemper-voksen/

JO, det har jeg! :nori:Skal innom der for å se. Tusen takk for tips.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke noen strikkedamer rundt der du bor som har utsalg da? Kanskje du kan finne noe der. 

Anonymkode: 0c018...cb0

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan være heldig å finne mariussokker om du går innom bodene til de som har salg av hjemmestrikkede varer på diverse kjøpesenter rundt om kring :nisse:

Aner virkelig ikke noe om dette. Men kan prøve å holde øynene åpne i dagene fremover :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje også kjøp-og-salg-grupper for hjemmestrikkede klær på Facebook selger hjemmestrikkede Mariussokker?

Skrevet

som nevnt over så har sparkjøp et utrolig stor utvalg i strømper og sokker, litt rart at jeg vet dette som aldri bruker sokker :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...