Gå til innhold

Er de fleste KG brukere ensomme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle 3 årene jeg gikk på vgs. var jeg veldig aktiv på KG. Jeg hadde ingen venner, så etter skolen var jeg hjemme hele tiden. Ble jo ensomt og derfor søkte jeg hit hvor jeg kunne skrive med andre mennesker. Syns det var veldig hyggelig, og her fikk jeg meg flere nettvenner!

I høst flyttet jeg for å studere, og livet mitt tok en helomvending. Jeg fikk uteolig mange venner og er mer sosial enn jeg noen gang har vært. KG ble glemt, rett og slett. Jeg har ikke vært aktiv her på flere måneder! Er tilbake nå fordi jeg er på juleferie i hjembyen og da så og si er tilbake til "gamle rutiner".

Så dette har fått meg til å undre. Er det slik med dere også, eller er det bare slik i mitt tilfelle? 

Anonymkode: 60509...908

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kg har blitt glemt når jeg har møtt nye venner og nærmest bodd med dem. Da har de vært de jeg har diskutert erfaringer osv med. Kg er stedet jeg er og har vært når jeg har vært ensom ja. Og jeg kommer til å være mye her i jula. Er i hjembygda for julen og her ble jeg mobbet, så har noen få venner her. Men de jeg har er litt for glad i å drikke, så jeg er ikke så ofte med dem likevel.

Anonymkode: 4f896...08a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg er ikke ensom. Har mange venner, damebesøk, går på besøk. Jeg er stikker innom kg med mobilen uansett hvor jeg er. Til og med når jeg har blitt..you know:fnise:

Likevel er jeg ensom, inni meg, og det er mye jeg ikke snakker om. Så på en måte er jeg ensom. Ikke alle forstår.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye alene, men ikke ensom .Er ikke glad i å tilbringe tid med mennesker hele tiden, men liker nettforumer og den slags. :)

Anonymkode: 8786a...095

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ensom kan man være selv om man er mye aktiv. Selv liker jeg å være på kg i perioder og få sagt ting anonymt. Ting jeg ikke ønsker å dele med alle andre rundt meg. Det er som om kg er en annen verden kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, til dels ensom. Jeg har jo ikke nære venner, eller kjæreste. Men har heller ikke det store behovet for mye og hyppig sosialisering. Det får jeg gjennom jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her fordi jeg ikke har noen andre å snakke med, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Synes jeg bare blir avvist og maser om profesjonell hjelp og har ventet fem måneder. Kan heller ikke snakke med foreldrene og legen, synes de sårer mer enn å forstå. Venner har alltid vært vanskelig å få... har akkurat vært igjennom et samlivsbrudd på flere år, han virker ikke til å bry seg og savne meg, heller glad for å bli kvitt meg vel, ingen er glad i meg mest sannsynlig... for ellers hadde folk vist mer interesse og tatt kontakt. mistet til og med for noen år siden bestevenninna mi etter mange år og det virker ikke som om hun heller ofrer en eneste tanke. Det er så lett for andre å drite i meg, og skulle gjerne hatt noen å være sammen med og eller en psykolog akkurat nå. Men det får jeg ikke enda jeg står på. Til og med møtt en fyr som bare stakk etter sex og ikke tatt kontakt igjen, aldri opplevd noe lignende før, pluss noen andre som var veldig veldig interessert for så å ikke ville møte meg plutselig... dør av å ha det sånn, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å ha andre mennesker rundt meg og det med å glede andre og tilbake... hvorfor kan ikke jeg også oppleve det... har også blitt mye dårlig behandlet opp gjennom årene pluss stonewalled uten grunn... av både eks, svigerinne, venninner, kompiser, klassekamerater, kunder osv...

Anonymkode: d2834...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Jeg er ikke ensom, men er en del alene siden jeg blir sliten av å være med andre mennesker for ofte, så har jeg sosialangst i tillegg.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Er ikke ensom, men er sykemeldt så da er det lett å komme inn her om jeg kjeder meg eller trenger noe å gjøre :) Er også mye interessante og underholdende tråder som jeg synes er artig å lese og svare på.

Er jeg travel med ting så prioriterer jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er litt som programmet Flyhavarikommisjonen, det er en flyulykke, men det er bare for spennende til å ikke se bort. 

Anonymkode: 04727...ceb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er her fordi jeg ikke har noen andre å snakke med, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Synes jeg bare blir avvist og maser om profesjonell hjelp og har ventet fem måneder. Kan heller ikke snakke med foreldrene og legen, synes de sårer mer enn å forstå. Venner har alltid vært vanskelig å få... har akkurat vært igjennom et samlivsbrudd på flere år, han virker ikke til å bry seg og savne meg, heller glad for å bli kvitt meg vel, ingen er glad i meg mest sannsynlig... for ellers hadde folk vist mer interesse og tatt kontakt. mistet til og med for noen år siden bestevenninna mi etter mange år og det virker ikke som om hun heller ofrer en eneste tanke. Det er så lett for andre å drite i meg, og skulle gjerne hatt noen å være sammen med og eller en psykolog akkurat nå. Men det får jeg ikke enda jeg står på. Til og med møtt en fyr som bare stakk etter sex og ikke tatt kontakt igjen, aldri opplevd noe lignende før, pluss noen andre som var veldig veldig interessert for så å ikke ville møte meg plutselig... dør av å ha det sånn, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å ha andre mennesker rundt meg og det med å glede andre og tilbake... hvorfor kan ikke jeg også oppleve det... har også blitt mye dårlig behandlet opp gjennom årene pluss stonewalled uten grunn... av både eks, svigerinne, venninner, kompiser, klassekamerater, kunder osv...

Anonymkode: d2834...069

Hvordan oppfører du deg rundt folk da? Hva går samtalene ut på? Jeg trekker meg ofte unna om folk kun er negativ og klager på alt i livet. De ser liksom kun seg selv og sitt. Jeg orker ikke å være hobbypsykolog. 

Anonymkode: 8fc0d...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Har mange venner, liker å være sosial, men er ikke alltid jeg er i form til å være det hver dag eller lenge av hver gang. Det er jo mulig å være litt ensom selv om man har mye folk rundt seg. Spesielt om man holder ting for seg selv. I tillegg bor jeg alene så blir ofte så jeg detter innom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stikker innom KG når mannen ønsker å se noe på TV som ikke interesserer meg.  Kunne valgt FB, men kjenner presset om alltid å svare på meldinger, kommentere osv.  Fint å velge selv hva jeg vil si. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg er mye alene, fordi det passer meg best. Men jeg har sjelden følt meg ensom.

2 minutter siden, EnPerson skrev:

Jeg er ensom. Jeg har ingen venner og har sosial angst.

Jeg fikk lyst til å gi deg en klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Citronella skrev:

Jeg er mye alene, fordi det passer meg best. Men jeg har sjelden følt meg ensom.

Jeg fikk lyst til å gi deg en klem. 

Takk :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...