AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #41 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå, LISJ skrev: Ja vip gjengen de færreste - hø hø. Faktisk er de fleste så sprø om de bare kan komme unna med alt og blir gitt sjansen. Det finnes dårlige miljøer, jeg har vært i noen av dem selv. Men du virker litt mistenksom til andre. Anonymkode: 7a1e7...032 1
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #42 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det finnes dårlige miljøer, jeg har vært i noen av dem selv. Men du virker litt mistenksom til andre. Anonymkode: 7a1e7...032 Du jeg er oppvokst i verste miljø som finnes i nor ge.
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #43 Skrevet 22. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemt å ta medisinene dine igjen? Anonymkode: be560...73e Hvorfor skulle jeg egentlig ta medisiner? Den spøken er så ekstremt lamo ( lam som i due i rullestol) hallo!!!! Er ikke den hersketeknikken liksom nesten flau å prøve seg på i 2018? Lol!!!! ( rofl) Ser for meg en kvapsete invalid idiot med en solid dose rigid personlighetsforstyrrelse stuck på aap og vaktmesterambisjoner innen utgangen av 2078....som eneste LIFT dvs maskin for høydare. 1
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #44 Skrevet 22. desember 2017 Hva med 16% absolute vodka Gjertrude? Til the julekalender?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #45 Skrevet 22. desember 2017 55 minutter siden, LISJ skrev: Jeg har opplevd disse typer miljøer selv og det er ekstremt mange undermålere i samfunnet som blir psykotisk av å se suksess andre steder enn i sitt eget liv - og dette gjelder også om de har 4 milliarder mere på bok pr anno ja. Trist men sant. Noen folk er rett og slett mye styggere og ondere innvendig enn andre uansett hvor godt det måtte gå med deres såkalte « liv». De pleier å tiltrekke seg likesinnede partnere og herje i vei med likesinnede like onde folk. Folk som har sett vrangsiden av psykopater tar aldri frivillig kontakt igjen. Dette er mentalt forstyrret og veldig fattige folk. Det er faktisk sant, det du sier. (Dessverre) MEN...Det er mange flotte mennesker der ute da? Både av de kjeeeempepene og de som er mer vanlige døde! Anonymkode: 08bde...d4d
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #46 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er faktisk sant, det du sier. (Dessverre) MEN...Det er mange flotte mennesker der ute da? Både av de kjeeeempepene og de som er mer vanlige døde! Anonymkode: 08bde...d4d Nei ikke døde da....🙎🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #47 Skrevet 22. desember 2017 2 timer siden, LISJ skrev: Du jeg er oppvokst i verste miljø som finnes i nor ge. De fleste miljøene er ikke så verst. Anonymkode: 7a1e7...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå