AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #21 Skrevet 20. desember 2017 1 minutt siden, O.G. said: Niks. alt handler om de pene jentene, og så blir det strødd ut smuler til de andre. Det er det samme med vakre menn og mindre vakre menn. Faktisk så får ikke mindre vakre menn smuler engang. Kanskje hvis de vakre mennene spytter ut det de har i munnen, så kan de mindre vakre mennene få smake. Anonymkode: be560...73e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #22 Skrevet 20. desember 2017 Pene kvinner har så utrolig mye å bevise/motbevise. Og det er ikke måte på hvor mye de skal måtte oppføre seg og tåle:) De skal ha mest bank, mobbing, trakassering, motgang osv. Det er større fryd å se slike lide, fordi pene mennesker fortjener det mest.. De må for all del passe på å trå ekstra stille i dørene, og ikke være for flinke i noe. Gjør de en liten feil, er det ikke måte på hvor udugelige de er. Stor skandale! Er de stille, er de overlegne. Høres de, er de overlegne. Med andre ord kan de like gjerne krype tilbake, og ikke eksistere.. Andre vanlige mennesker der i mot? De kan oppføre seg som de vil, og gjøre hva faen de vil. De er mange nok til å utøve dette sammen, og støtter hverandre på alle måter. Anonymkode: 76899...efd 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #23 Skrevet 20. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker said: Pene kvinner har så utrolig mye å bevise/motbevise. Og det er ikke måte på hvor mye de skal måtte oppføre seg og tåle:) De skal ha mest bank, mobbing, trakassering, motgang osv. Det er større fryd å se slike lide, fordi pene mennesker fortjener det mest.. De må for all del passe på å trå ekstra stille i dørene, og ikke være for flinke i noe. Gjør de en liten feil, er det ikke måte på hvor udugelige de er. Stor skandale! Er de stille, er de overlegne. Høres de, er de overlegne. Med andre ord kan de like gjerne krype tilbake, og ikke eksistere.. Andre vanlige mennesker der i mot? De kan oppføre seg som de vil, og gjøre hva faen de vil. De er mange nok til å utøve dette sammen, og støtter hverandre på alle måter. Anonymkode: 76899...efd Alle former for avvik får lide i dette samfunnet. Anonymkode: be560...73e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #24 Skrevet 21. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen mange fiender/rivaler så er det ofte en grunn til det. Anonymkode: a6f3f...3e9 Det er slett ikke sikkert. Anonymkode: 7a1e7...032 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #25 Skrevet 21. desember 2017 TS her. Det kan hende hun har hatt uflaks, og kanskje vi begge burde tenke på å skifte vennegjeng. Jeg syntes ikke noe om at mine venninner behandler henne ufint. Som mange sier her, skulle man tro at pene mennesker blir behandlet bedre (pga forskning osv), men det er ikke nødvendigvis slik. Min venninne snakker så klart ikke om at folk ofte er misunnelig på henne. Jeg bare merker at hun blir dømt hele tiden - og hun drar frem dritt i livet hennes for å "bli likt" , selv om hun har gjør det bra. Hun har til og med blitt slått ned på åpen gate fordi hun gikk ved siden av en fyr.. hun ble slått ned av eks kjæresten. Dette er noen år siden.. Hun har også opplevd mye dritt i barndommen, så jeg blir liksom stolt av henne og vil at hu skal skinne - ikke pga utseende. Men fordi hun har vært så sterk. Anonymkode: 1bd6a...c3f 4
Uni Skrevet 21. desember 2017 #26 Skrevet 21. desember 2017 Som en annen nevnte, så viser forskning gang på gang at pene mennesker blir statistisk oppfattet som snillere, flinkere og mer troverdige. Jeg er ganske overbevist om at det er primært kvinner som kan "hate" andre pene kvinner, og at det da skyldes en form for konkurranse og følelse av trussel. Dette tror jeg er en viktig grunn til at kvinner kan være så stygge mot hverandre noen ganger, at de gjør det fordi de underbevisst konkurrerer og prøver å danke ut en konkurrent. Kvinner prøver tross alt instinktivt å kapre de "beste" mennene, og vet instinktivt at utseendet er en viktig bit av dette (uavhengig av om personlighet er enda viktigere). 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #27 Skrevet 21. desember 2017 On 12/20/2017 at 12:34 PM, AnonymBruker said: Det er forsåvidt ingen motsetning mellom å få lettere jobb etc. og at grupper av folk misliker en. Kanskje snarere tvert imot - folk tenker at "alt hun har, har hun fått gratis fordi hun er pen" Anonymkode: 7a1e7...032 On 12/20/2017 at 12:40 PM, AnonymBruker said: Nja, det er kanskje lettere å få jobb fordi reproduksjons-instinktet slår til, den som er mest pulbar får jobben (selv om det ikke er en reel sjanfse for at det vil/skal skje). Det betyr IKKE at man får mer respekt av den grunn. Et mindre pent menneske distraherer mindre og vil ha større sjangs for å bli tatt seriøst, men igjen er man veldig lite pen (aka veldig usymetrisk, vi fungerer nemlig etter symmetri, rette linjer og passe avstand mellom lemmer og ansiktstrekk er oppfattet som pent, mens for kort/for tett/skeivt ikke er pen ) så går distrasjonen andre veien og man blir sett på som "ikke bra nok til noe"/uflidd selv om man er ren og ordentlig osv. Anonymkode: bcfe2...069 Nei. Forskning viser at pene mennesker blir sett på som snillere, smartere, mer generøse osv. Man viser mer respekt for de pene. On the basis of appearance alone, we tend to attribute a number of positive characteristics to attractive people. On the whole, we perceive them to be more competent, happier, and more successful than the general population. We expect them to attain more prestigious jobs, enjoy happier marriages, and lead richer social lives. Moreover, our positive assumptions about attractive people lead us to treat them better—at every point in their lives. In school, attractive students are called on more often than peers and judged more leniently for transgressions; attractive students get more dates and are more often elected to leadership positions https://www.psychologytoday.com/blog/wired-success/201704/how-much-easier-is-life-good-looking-people Anonymkode: 8bc69...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #28 Skrevet 21. desember 2017 Jeg begynte å bry meg om klær først når jeg startet på ungdomsskolen, og ble penere etter den tid. De populære jente var allerede godt i gang med puberteten og former og alt, mens jeg var hun tynne helt uten former. Jeg var alltid veldig stille, men en av de mest populære guttene på skolen (som var en kjekk, men likevel jordnær fyr) hadde sagt til kompisene at han likte meg veldig godt og ville finne ut hvordan han kunne bli kjæresten min. Etter alt dette ble det verre for meg på ungdomsskolen. Det var flere av jentene som ville ha han, og ei var veldig forelsket, og han sa nei til å bli kjæreste med henne da hun spurte han og hun begynte og gråte. Jeg likte ikke han på samme måte. Men stygge meldinger haglet inn på msn. Nesten så mye at jeg gruet meg til å gå på skolen. Ble ikke bedre på videregående. Jeg flyttet hjemmefra og gledet meg til å få et nytt liv i ny by. Starten var fin, men etter hvert skulle flere av de som jeg trodde skulle bli mine venner, bli mine verste mobbere. Det var fordi eksen til ei tok kontakt med meg på byen. Hun hadde ny type så jeg skjønte ikke problemet. Det ble fysisk vold, drittslenging, ryktespredning og de gjorde alt i sin makt for å få meg uattraktiv virket det som. Jeg var et lett offer fordi jeg hadde dårlig selvtillit fra før av. I ettertid så ser jeg på alle dissse som en gjeng stakkarslige jenter. Tenk å være så usikre på sin egen attraktivitet at de går løs på andre bare fordi at mennene "deres" snakker med en såkalt pen kvinne! Jeg burdte nesten holdt meg innendørs hele tiden, eller hatt på meg burqa for å ikke tiltrekke meg oppmerksomhet, i respekt for den dårlige psyken deres og for å ikke ta fra dem oppmerksomheten. Livet er lettere med kvinner som er "like pene". Der er vi mer trygge på hverandre og blir ikke så utsatt for missunnelse. Anonymkode: 6cbb4...5e0 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #29 Skrevet 21. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Forskning viser at pene mennesker blir sett på som snillere, smartere, mer generøse osv. Man viser mer respekt for de pene. On the basis of appearance alone, we tend to attribute a number of positive characteristics to attractive people. On the whole, we perceive them to be more competent, happier, and more successful than the general population. We expect them to attain more prestigious jobs, enjoy happier marriages, and lead richer social lives. Moreover, our positive assumptions about attractive people lead us to treat them better—at every point in their lives. In school, attractive students are called on more often than peers and judged more leniently for transgressions; attractive students get more dates and are more often elected to leadership positions https://www.psychologytoday.com/blog/wired-success/201704/how-much-easier-is-life-good-looking-people Anonymkode: 8bc69...a5d Dette stemmer nok men ikke hvis det er en pen mann eller dame som blir sett på som en konkurrent. Mange voksne mennesker kan oppføre seg utrolig barnslig til tider kun på grunn av sjalusi. Anonymkode: db5ba...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #30 Skrevet 21. desember 2017 Det går faktisk an å ikke skjønne at man er pen før man opplever andres oppførsel. For det første opplever man at mennesker "tror de vet mye om en som deg" før de kjenner deg. I tillegg tror ofte mennesker at pene mennesker tåler så mye mer og ikke er like følelsesvrak som "andre". Mennesker blir overrasket over at det er en "pen person" som har "opplevd det der..." Anonymkode: 08bde...d4d 3
Freesia97 Skrevet 22. desember 2017 #31 Skrevet 22. desember 2017 På 19. desember 2017 den 21.57, AnonymBruker skrev: Jeg har reflektert en del rundt dette. Og jeg vil at folk skal være helt ærlige her. Jeg har ei venninne som ofte forteller meg at hun blir utsatt for mye baksnakking og utestenging (dette blandt jente venninner). Hun er en type person folk snur seg etter. Hun er en enda mer fantastisk person enn hun er vakker, og det virker som at meningene hennes ikke blir respektert av andre venninner. Når hun oppnår suksess, virker det ikke som de er interessert, men bare bryr seg om å toppe dette i samtaler. Vi er i samme vennegjeng så jeg ser det veldig tydelig. Så jeg lurer på, blir du mer skeptisk når en jente du ser på som penere enn deg uttale seg om forskjellige temaer? Blir du sjalu? Anonymkode: 1bd6a...c3f Ja, mange kan være sjalu på pene jenter (eller folk generelt). Og det er godt mulig at pene folk blir mer baksnakket (blant annet) på grunn av at mange blir sjalu. Jeg personlig blir ikke sjalu når jeg møter pene jenter nei. Skjønner ikke at folk gidder å være sjalu på grunn av dette. Jeg tenker at folk som blir sjalu på andre (på grunn av utseende) har komplekser for sitt eget utseendet og derfor vil de ikke at andre skal være penere enn dem selv for da for de enda mer komplekser. Tror jeg.😏 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #32 Skrevet 22. desember 2017 14 minutter siden, Freesia97 skrev: Ja, mange kan være sjalu på pene jenter (eller folk generelt). Og det er godt mulig at pene folk blir mer baksnakket (blant annet) på grunn av at mange blir sjalu. Jeg personlig blir ikke sjalu når jeg møter pene jenter nei. Skjønner ikke at folk gidder å være sjalu på grunn av dette. Jeg tenker at folk som blir sjalu på andre (på grunn av utseende) har komplekser for sitt eget utseendet og derfor vil de ikke at andre skal være penere enn dem selv for da for de enda mer komplekser. Tror jeg.😏 Det er lov å forklare problemstillinger rundt det å være mindre pen, men hver gang man forklarer problemer rundt det å være pen så får man beskjed om at man er "buhu" uten grunn. Så jeg er litt imponert over denne tråden. Jeg skal ikke komme å si at jeg er "verdens peneste" her, men jeg kan vel si at jeg opplever utfordringer på grunn av at jeg er pen. Tenker at hvis en som meg som er "normal pen" og ikke "usedvanlig pen" opplever slike utfordirnger..Hva opplever en som er enda penere da? Har heldigvis nok av jentevenner som er verdens vakreste i mine øyne <3 Og jeg forteller de hvor fine de er. Likevel er det utrolig viktig å påpeke hvor fine personligheter jenter har? Det er den aller beste utstrålingen som finnes. Når man vet at man kjenner en som har en SKIKKELIG god personlighet, da er man heldig! <3 Og det synes jeg man bør fortelle oftere til venninner? Anonymkode: 08bde...d4d 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #33 Skrevet 22. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Forskning viser at pene mennesker blir sett på som snillere, smartere, mer generøse osv. Man viser mer respekt for de pene. On the basis of appearance alone, we tend to attribute a number of positive characteristics to attractive people. On the whole, we perceive them to be more competent, happier, and more successful than the general population. We expect them to attain more prestigious jobs, enjoy happier marriages, and lead richer social lives. Moreover, our positive assumptions about attractive people lead us to treat them better—at every point in their lives. In school, attractive students are called on more often than peers and judged more leniently for transgressions; attractive students get more dates and are more often elected to leadership positions https://www.psychologytoday.com/blog/wired-success/201704/how-much-easier-is-life-good-looking-people Anonymkode: 8bc69...a5d Det er ingen motsetninger mellom at en som pen kan lettere få noen type goder (som jobb, lettere kjæreste, valgt inn i verv etc) og det at en lett blir offer for baksnakking og hevnaksjoner som få mennesker er ansvarlig for men som har store ringvirkninger. Anonymkode: 7a1e7...032
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #34 Skrevet 22. desember 2017 De blir behandlet ekstremt bra inntil folk forstår at de ikke er levende pynt/ dekorasjonen til sjefen/ skylder hele verden et ligg/ eller at det går opp for noen at jenter faktisk lever Først og fremst for seg selv av seg selv. Når ordet nei når kaffeslabberlars er psykosen et fullblown faktum inkludet stAlkere og torpedering fra hele samfunn hatkriminelle såkalte kvinner daglig.
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #35 Skrevet 22. desember 2017 Vakre mennesker som i tillegg er der undertrykte shønn altså kvinne : de setter igang ekstreme mengder hat og sjalusi ja. Folk tåler ikke pene mennesker og vil gå ekstremt langt i å ødelegge en de er sjalu på. Ikke sjeldent ønsker nære xvenner å ringe inn justismord/ leiermord etc på sin uskyldig vitende x venninne. Dette er helt vanlig for de som er sjalu. De tenker 23-24 timer pr døgn året rundt på hvordan få personen de er sjalu på av veien. Så jævlige er 93% av befolkningen faktisk. Ofte tosker det rundt såkalte vanlige menn og kvinner her og der uvitende til de får servert de sykeste svertekampanjer og tar sjalusiosykosen til en psykotisk for helt god fisk.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #37 Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, LISJ skrev: Ikke sjeldent ønsker nære xvenner å ringe inn justismord/ leiermord etc på sin uskyldig vitende x venninne... Så jævlige er 93% av befolkningen faktisk. De færreste er så sprø Anonymkode: 7a1e7...032 3
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #38 Skrevet 22. desember 2017 Jeg har opplevd disse typer miljøer selv og det er ekstremt mange undermålere i samfunnet som blir psykotisk av å se suksess andre steder enn i sitt eget liv - og dette gjelder også om de har 4 milliarder mere på bok pr anno ja. Trist men sant. Noen folk er rett og slett mye styggere og ondere innvendig enn andre uansett hvor godt det måtte gå med deres såkalte « liv». De pleier å tiltrekke seg likesinnede partnere og herje i vei med likesinnede like onde folk. Folk som har sett vrangsiden av psykopater tar aldri frivillig kontakt igjen. Dette er mentalt forstyrret og veldig fattige folk. 1
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #39 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De færreste er så sprø Anonymkode: 7a1e7...032 Ja vip gjengen de færreste - hø hø. Faktisk er de fleste så sprø om de bare kan komme unna med alt og blir gitt sjansen.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #40 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, LISJ said: Ja vip gjengen de færreste - hø hø. Faktisk er de fleste så sprø om de bare kan komme unna med alt og blir gitt sjansen. Glemt å ta medisinene dine igjen? Anonymkode: be560...73e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå