AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Hva tenker dere im folk som jobber i butikk? Det er ikke matvarebutikk eller Nille el. Jeg selger luksusvarer. Føler at andre ser ned på meg som jobber i butikk som voksen. Anonymkode: e742a...327
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Jeg er lærer, og tenker bare positivt om de foreldrene som jobber i feks. klesbutikk. Det er vanligvis veldig sosiale og oppegående mennesker. Ærlig arbeide. Anonymkode: e8495...df2 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Så lenge det ikke er pelsbutikk tenker jeg ikke noe spesielt. Er da like bra som noe annet om du trives der. Anonymkode: 11e85...af8
minister-mio Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 eg har stor respekt for de som jobber i butikk 4
Ambador Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Jeg tenker ikke veldig mye over det, men litt, skal jeg innrømme.. Jeg tenker at de ikke har utdannelse hvertfall, noe jeg også vet kan være feil. Også tenker jeg at de gjerne hadde tatt noe annet, om de bare hadde utdannelse. Men jeg vet jo at mange elsker butikkjobb også, så jeg er klar over at dette bare er mine fordommer. 😊
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 Så hvor dårlig status må man ha for å kunne jobbe i butikk mener du? Må man bo på gata for at det skal være passelig? Anonymkode: d047a...dc3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #7 Skrevet 19. desember 2017 3 minutter siden, Ambador skrev: Jeg tenker ikke veldig mye over det, men litt, skal jeg innrømme.. Jeg tenker at de ikke har utdannelse hvertfall, noe jeg også vet kan være feil. Også tenker jeg at de gjerne hadde tatt noe annet, om de bare hadde utdannelse. Men jeg vet jo at mange elsker butikkjobb også, så jeg er klar over at dette bare er mine fordommer. 😊 Hva jobber du med da? Jeg jobber i butikk, er stor fornøyd og har ca 550 I brutto lønn pluss bonus 2gg i året. Anonymkode: a11e2...375 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #8 Skrevet 19. desember 2017 Jepp, jeg ser ned på deg. Fordi du ser ned på folk som jobber på matvarebutikker og Nille. Altså, hvor tåpelig kan man bli? Vær glad du har en jobb du! Anonymkode: 98160...89a 12
Veslemøy22 Skrevet 19. desember 2017 #9 Skrevet 19. desember 2017 Viktigste er om du selv liker livssituasjonen din 🙂 Trivsel + gøyale kolleger er langt viktigere enn selve jobben. Det er hvertfall min erfaring med mastergrad & relevant jobb 1
Innlandsmannen Skrevet 19. desember 2017 #10 Skrevet 19. desember 2017 Skal vi bytte jobb? Liker du kontorjobb?
Mis(s)Understood Skrevet 19. desember 2017 #11 Skrevet 19. desember 2017 (endret) Jeg går alltid ut fra at betjeningen som møter meg i butikken er profesjonelle, - og det er de også. Hvorfor i all verden skulle jeg begynne å "dømme" mennesker som hjelper meg? Jeg er veldig glad for at de er så dyktige og hyggelige mot meg som mulig kunde. Kanskje jeg er litt rar? Jeg hilser på dem og har øyekontakt med dem. Forteller hva jeg er ute etter, og tar imot hjelp og anbefalinger. Jeg er den raringen som sier "Ja, takk. Veldig gjerne om du har tid" når du spør om du skal pakke inn varen for meg. Endret 19. desember 2017 av Mis(s)Understood feil
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #12 Skrevet 19. desember 2017 Jeg har jobbet i restaurant. Folk i alle aldre. Orker ikke all lesingen og har ikke interesse nok for noe det løner seg å utdanne seg innen. Anonymkode: 65a05...78a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #13 Skrevet 19. desember 2017 Tenker ikke noe spesielt. Anonymkode: 415e5...db2
Gjest C0smos Skrevet 19. desember 2017 #14 Skrevet 19. desember 2017 Aldri sett ned på folk i butikk, kjempefin jobb!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #15 Skrevet 19. desember 2017 Hvorfor skammer du deg? Da bør du heller kanskje finne på noe annet? Jeg jobber selv i butikk, har gjort det i mange år. Jeg ser ikke fremtid i det da jeg bare får ekstrajobber og det er vanskelig å få noe fast. Men jeg skammer meg ikke, det er ærlig jobb som alt annet Jeg skal ta utdannelse nå, kanskje du bør også gjøre det? Anonymkode: e4aa5...adf 1
BlendaSensitive Skrevet 19. desember 2017 #16 Skrevet 19. desember 2017 Jeg har utrolig respekt for de som jobber i butikk. Spesielt de som er profesjonelle. 1. Bare det å huske prisene på alle mulige saker, hadde jeg aldri klart! 2. Møte alle mulige slags kunder! 3. Produktkunnskapen, å vite hva det koster, produksjon, etc. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 19. desember 2017 #17 Skrevet 19. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere im folk som jobber i butikk? Det er ikke matvarebutikk eller Nille el. Jeg selger luksusvarer. Føler at andre ser ned på meg som jobber i butikk som voksen. Anonymkode: e742a...327 Nei, for fyda om du jobber i matvarebutikk eller Nille Du ser ned på folk selsev , så du projikterer. Gå i deg selv du. Og ikke tro at alle er like fordømmende som deg selv ! Åh, blir så matt. Alt det i bunn og grunn handler om er å være en ålreit person. Og en smule selvsikkerhet. Jobb med det og slitt å vær så fordømmende selv kanskje? En ser alltid med de brillene en selv har på.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #18 Skrevet 19. desember 2017 Hmm syns det er rart at damer på min alder fremdeles jobber i butikk.(40+)... må innrømme det. Ser ikke ned på de men rart at de ikke har tatt en utdannelse syns jeg. Du spurte, så ikke skyt meg for å tenke sånn :D MEN liker de godt som personer og venner for det om altså!! Anonymkode: 802e0...ec8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #19 Skrevet 19. desember 2017 17 minutter siden, Innlandsmannen skrev: Skal vi bytte jobb? Liker du kontorjobb? Haha hadde kjedet livet av meg😂 Anonymkode: e742a...327 1
Innlandsmannen Skrevet 19. desember 2017 #20 Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha hadde kjedet livet av meg😂 Anonymkode: e742a...327 Det tror jeg på for det er nettopp det jeg gjør 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå