AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Hva tenker dere im folk som jobber i butikk? Det er ikke matvarebutikk eller Nille el. Jeg selger luksusvarer. Føler at andre ser ned på meg som jobber i butikk som voksen. Anonymkode: e742a...327
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Jeg er lærer, og tenker bare positivt om de foreldrene som jobber i feks. klesbutikk. Det er vanligvis veldig sosiale og oppegående mennesker. Ærlig arbeide. Anonymkode: e8495...df2 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Så lenge det ikke er pelsbutikk tenker jeg ikke noe spesielt. Er da like bra som noe annet om du trives der. Anonymkode: 11e85...af8
minister-mio Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 eg har stor respekt for de som jobber i butikk 4
Ambador Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Jeg tenker ikke veldig mye over det, men litt, skal jeg innrømme.. Jeg tenker at de ikke har utdannelse hvertfall, noe jeg også vet kan være feil. Også tenker jeg at de gjerne hadde tatt noe annet, om de bare hadde utdannelse. Men jeg vet jo at mange elsker butikkjobb også, så jeg er klar over at dette bare er mine fordommer. 😊
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 Så hvor dårlig status må man ha for å kunne jobbe i butikk mener du? Må man bo på gata for at det skal være passelig? Anonymkode: d047a...dc3