Gå til innhold

tror jeg såret bestekompisen min, hva kan jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi kranglet litt og uten at jeg skal si hva det var om for å beholde anonymiteten, så endte det med at jeg trodde vi skværet opp fordi det siste vi sa til hverandre var ikke krangling, men at vi ikke mente det sånn den andre hadde oppfattet det fra sin side.. i halve helgen skulle han bort men etter det har han ikke tatt kontakt. Jeg vet han skal jobbe en del denne uken før jul, men vi treffes eller snakkes nesten utelukkende daglig til vanlig. 

krangelen kom av en slags misforståelse og det var jeg som var den dumme og den som startet det. Når vi fikk snakket litt ut så trodde jeg alt var ok mellom oss, jeg sendte også en sms dagen etter og ba om unnskyldning igjen for å avslutte det jeg hadde startet. Dette var etter jeg trodde vi hadde sværet opp sånn at den kom i tillegg.

har ikke snakket med han siden lørdag og jeg har ikke peiling på om jeg har såret han eller om det er andre grunner til at vi ikke har snakket sammen..tror kanskje det er det første. Selvfølgelig er det begges ansvar å ta kontakt..men Det jeg frykter er å mase på han ved å si unnskyld igjen og spørre om det er fordi han er opptatt med jobb at vi ikke har snakket sammen eller om det er fordi jeg såret han mer enn jeg er klar over og han trenger avstand.. er kjempe redd for å ha ødelagt mellom oss på en måte som ikke kan ordnes opp i. siden jeg ikke aner hvordan han ser det så vet jeg ikke om det er det ene eller andre. Dersom han ikke har hørt fra seg fordi han trenger tid vekk fra meg så burde jeg ikke ta kontakt med han heller og skrive som alt er ok , så dette ble vanskelig. 

har noen råd til meg i denne situasjonen?

vi er i starten av tjueårene begge to hvis det har noe som helst å si.

Anonymkode: c9238...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring til ham for å slå av en prat? Det setter han sikkert pris på.

Anonymkode: 723a0...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ring til ham for å slå av en prat? Det setter han sikkert pris på.

Anonymkode: 723a0...7e4

det er det jeg ikke vet om han setter pris på fordi han har fortsatt ikke svart på den siste sms'en, og dersom han med vilje tar avstand så blir det verre av at jeg maser. det er jeg kjempe redd for å gjøre. Tror du jeg kan ødelegge enda mer hvis jeg ringer og han egentlig ikke vil at jeg skal ringe eller kommer det noe godt ut av det uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig med ham. Om han fremdeles ikke har svar skriver du:

Alt ok? Hørte ikke noe fra deg og ble plutselig litt engstelig for at det ble noe dumt etter den diskusjonen vår. 
Sikkert jeg som er oversensitiv. Men bare så det er klart:  Det var jeg som var dum. Tekst meg når du har tid da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten litt ut som du kom med ydmykende og latterliggjørende kommentarer om den lille tissemannen hans. Den svir ekstra hardt, fordi han vet det stemmer. Her må du nok bare vente og se an om han tar opp kontakten.

Anonymkode: 44ed7...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Annie Hall skrev:

Vær ærlig med ham. Om han fremdeles ikke har svar skriver du:

Alt ok? Hørte ikke noe fra deg og ble plutselig litt engstelig for at det ble noe dumt etter den diskusjonen vår. 
Sikkert jeg som er oversensitiv. Men bare så det er klart:  Det var jeg som var dum. Tekst meg når du har tid da. 

jeg skrev til han og var helt ærlig, har også vært det hele tiden..  jeg ringte først, men han svarte ikke. Det er ikke uvanlig og han skal jobbe skift, mye å gjør på jobben nå tror jeg.. derfor sendte jeg sms'en  i steden, så jeg får se :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres nesten litt ut som du kom med ydmykende og latterliggjørende kommentarer om den lille tissemannen hans. Den svir ekstra hardt, fordi han vet det stemmer. Her må du nok bare vente og se an om han tar opp kontakten.

Anonymkode: 44ed7...242

jeg har ikke sett tissen hans, ikke har jeg noe ønske om det heller.. tullekommentar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...