Gå til innhold

Hvordan skjule litt uheldig klipp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe mid imellom hverdagslig og fest.

sett på glitter.

Anonymkode: 5845d...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kvinne

Skrevet
2 minutter siden, Calandria said:

Hæ??

HÅRklipp

Skrevet

Litt vanskelig å forstå hva du egentlig mener, mener du at du vil ha noe pynt/hårbånd eller lignende for å skjule en uheldig klipp, og at du har sett etter noe på glitter? 

Jeg hadde anbefalt en tur til frisøren, å fått rettet opp klippen. Det er vel egentlig mitt beste tips. 

Anonymkode: 73da2...7df

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Litt vanskelig å forstå hva du egentlig mener, mener du at du vil ha noe pynt/hårbånd eller lignende for å skjule en uheldig klipp, og at du har sett etter noe på glitter? 

Jeg hadde anbefalt en tur til frisøren, å fått rettet opp klippen. Det er vel egentlig mitt beste tips. 

Anonymkode: 73da2...7df

Kg i et nøtteskall. er dette virkelig så vanskelig å forstå- jeg ønsker råd for å for skjule en dårlig hårklipp med noe accessories.

Må dere alltid gjøre ting så mye vanskeligere enn det må være, her gir opp nok en gang,så lei.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kg i et nøtteskall. er dette virkelig så vanskelig å forstå- jeg ønsker råd for å for skjule en dårlig hårklipp med noe accessories.

Må dere alltid gjøre ting så mye vanskeligere enn det må være, her gir opp nok en gang,så lei.

Nei, gi deg da!

Jeg skjønte heller ikke hva du mente. Synes personen over la godviljen til.

Anonymkode: 557d5...f30

• Liker 6
Skrevet

Det var faktisk veldig vanskelig å skjønne hva du mente, så jeg skjønner godt at andre har svart som de har gjort. Vanskelig å komme med tips når du ikke forteller hvordan den uheldige klippen er. Foran, bak, skeivt, langt hår, kort hår? For meg er en hårstrikk og et par spenner nok til å skjule det meste 

Anonymkode: a1107...d59

• Liker 2
Skrevet
På 19.12.2017 den 20.34, yeans skrev:

Lue. Partylue.

Hva er en partylue?

Anonymkode: 75a0f...7ec

Skrevet

Ro deg ned og skriv ordentlig om du ønsker råd. Kom deg til frisøren. 

Hilsen frisør!! 

Anonymkode: 05f56...e97

• Liker 3
Skrevet

I hovedinnlegget ditt skriver du ikke nøyaktig HVA problemet og spørsmålet er og du bruker ikke engang fullstendige setninger! Hvordan kan man vokse opp uten å lære seg å ta i bruk fullstendige setninger?!! 

Anonymkode: 435b5...7a5

• Liker 1
Skrevet
On ‎19‎.‎12‎.‎2017 at 7:57 PM, AnonymBruker said:

Bruk hele setninger, så er det mye lettere å forstå. Ja, jeg synes dette virkelig var vanskelig å forstå.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en partylue?

Anonymkode: 75a0f...7ec

En hvilken som helst lue som passer din smak og stil. 

40605_Festivitas_Nattlue_r_d_hvit_2.jpg

Skrevet

Skaut. Eller nisselue nå i disse juletider. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...