AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Naturlig har jeg en ganske varm og gylden hårfarge. Men i dag var jeg hos frisøren og fikk stripet håret. Stripene ble ganske kald og nærmere lysegrå. Jeg er super dårlig på å klage til frisøren, og så heller ikke dette ordentlig før jeg kom hjem. Så det jeg lurer på er om noen har tips som jeg kan gjøre hjemme for å få det mer varmere. Noen typer shampoo som er en quick fix for eksempel? Har ikke lyst å se sånn her ut i jula Anonymkode: 37c91...16c
Wonders Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Ikke gjør dette hjemme. Det kan gjøre vondt verre. Muligens ikke hva du vil høre, beklager. Min frisør hadde en vask hun puttet oppi mens hun vasket håret, det gjorde virkelig susen! Uten den vasken med farge i ville jeg sett helt forferdelig i. Jeg har klaget til friøsrer før å blitt hørt, de vil gjerne rette opp sitt platte arbeid for deg, gratis. De vil sikkert ikke miste deg som kunde, ts.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 På 19.12.2017 den 19.33, AnonymBruker skrev: Naturlig har jeg en ganske varm og gylden hårfarge. Men i dag var jeg hos frisøren og fikk stripet håret. Stripene ble ganske kald og nærmere lysegrå. Jeg er super dårlig på å klage til frisøren, og så heller ikke dette ordentlig før jeg kom hjem. Så det jeg lurer på er om noen har tips som jeg kan gjøre hjemme for å få det mer varmere. Noen typer shampoo som er en quick fix for eksempel? Har ikke lyst å se sånn her ut i jula Anonymkode: 37c91...16c Vil du ha en varmere nyanse må du kjøpe en farge som er med nummer 7.3 eller 8.3 (9.3 er enda bedre,men den er ofte ikke mulig å finne).Om du ikke vil at håret skal bli mørkere er 8.3 best for 7.3 (7-tallet står for "mørk blond") vil ofte gjøre det for mørkt.Casting Creme Gloss fra L'Oreal er grei å bruke. Anonymkode: 83adc...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå