Gå til innhold

Trådløs eller "kablet" Dyson-støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren skal kjøpe oss støvsuger etter jul, og vi har sett på Dyson en stund.

Vi har ikke den største leiligheten - ca 60 kvadrat, og har egentlig mest lyst på en liten støvsuger som er lett å ta frem, og stue bort. Har en ergorapido fra før + en vanlig electrolux ultrasilencer, eller hva den heter - som forsåvidt gjør jobben.

Utfordringen er: Vi har ikke dyr, men 2 min etter at vi har støvsugd, ligger det hårdotter fra meg over alt på gulvene. Og vi har vegg-til-vegg tepper i 3 av 5 rom som støvsuges. Og der sitter hårene fast i teppene, for å gjøre støvsugingen enda enklere.

Er det noen som har noen erfaringer, og kan komme med tips? :) Bruker ca 10 min på å støvsuge hele leiligheten ordentlig, så vil ikke tro at 20 min batterikapasitet vil være noe problem, og selv om tanken kanskje er litt liten, så kan den jo lett tømmes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ditt formål vil jeg anbefale den trådløse fra dyson, men den er dyr. Har en "vanlig" billig fra electrolux som jeg bruker ved den ukentlige husvasken også den fra dyson som er super til alt "Hverdagslig". Også digg å bruke i trapper, på badet, madrassen og alle andre plasser hvor det er litt stress å drasse med seg vanlig støvsuger.

Anonymkode: 9157f...0bd

Skrevet

Hvis du MÅ ha dyson burde du gå for Dyson360 Eye. 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til ditt formål vil jeg anbefale den trådløse fra dyson, men den er dyr. Har en "vanlig" billig fra electrolux som jeg bruker ved den ukentlige husvasken også den fra dyson som er super til alt "Hverdagslig". Også digg å bruke i trapper, på badet, madrassen og alle andre plasser hvor det er litt stress å drasse med seg vanlig støvsuger.

Anonymkode: 9157f...0bd

Det er liksom det som vi tenker litt her også :) Den trådløse electroluxen fungerer jo forsåvidt, men det forbaskade håret mitt setter seg fast i den hele tiden, og da blir det mer hårplukking enn støvsuging - enda vi plukker opp de verste dottene :P Vet at det er lenger en f.eks dyrehår - men pappa er superfornøyd med sin håndholdte til å ta hundehårene som setter seg fast OVER alt. Og har jo da et håp om at dysonen gjør det samme med mine hår :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...