Gå til innhold

Han tok bilde av meg i skjul på treningsenteret... osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke hva kategori jeg skulle sette denne på, men uansett. 
Synes dette er veldig ubehagelig. Er en gutt fra syria som prøvde å få kontakt med meg, og fant meg på facebook osv, uten at han visste navnet mitt (creepy). Jeg var avvisende og svarte han ikke. Etter det har han blitt litt fornærmet, ser nesten ikke på meg. Bryr meg ikke og hever meg over det. Men i går tok han og gjengen hans bilde av meg mens jeg løp på tredemøllen. Og de driver og snakker og ser på meg. (ser det i sidesynet) . Sykt irriterende og ubehagelig egentlig. Hva ville dere gjort? Det er vel ingenting å gjøre, men...

Anonymkode: 0a9f8...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymkode: 8321d...968

• Liker 7
Skrevet

Jeg ville sagt i fra til de som er i resepsjonen at de tar bilder av deg. Ellers ville jeg fortsatt å ignorere dem:)

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke hva kategori jeg skulle sette denne på, men uansett. 
Synes dette er veldig ubehagelig. Er en gutt fra syria som prøvde å få kontakt med meg, og fant meg på facebook osv, uten at han visste navnet mitt (creepy). Jeg var avvisende og svarte han ikke. Etter det har han blitt litt fornærmet, ser nesten ikke på meg. Bryr meg ikke og hever meg over det. Men i går tok han og gjengen hans bilde av meg mens jeg løp på tredemøllen. Og de driver og snakker og ser på meg. (ser det i sidesynet) . Sykt irriterende og ubehagelig egentlig. Hva ville dere gjort? Det er vel ingenting å gjøre, men...

Tenker at du kunne latt vær å nevne "fra Syria". For min del fremstår da dette mer som et sverteinnlegg.

Anonymkode: b52d9...e11

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok

Ute etter likes?

• Liker 5
Skrevet

Si nå ifra til betjeningen da. Helt uaktuelt for gymmen og ha slik rykte på seg.. Det skader mer at du ikle sier ifra til dem. Er partner i en gym, og dette hadde jeg slått hardt ned på. Kraftig advarsel, og skjedde det igjen, så hadde dem blitt sparket fra gymmen..  dette hadde befolkningen der du bor tatt imot med glede, om gymmen tok det seriøst.

Anonymkode: 1cfff...075

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at du kunne latt vær å nevne "fra Syria". For min del fremstår da dette mer som et sverteinnlegg.

Hvorfor!? Hvis han er fra Syria så er han fra Syria. Det er jo bare fakta. Det er i ditt hode det blir noe negativt, og ditt innlegg som understreker at det å være fra Syria er betent. 

Snart må vi vel bruke "hen" i alle innlegg for å unngå å stigmatisere et kjønn :frkk:

• Liker 21
Skrevet

Hadde tatt det opp med betjeningen på treningssenteret. Og så må du være så avvisende som det går an å være. Ikke se på de, ikke smil i deres retning. Eneste som funker på den slags.

Anonymkode: 698e4...783

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Hvorfor!? Hvis han er fra Syria så er han fra Syria. Det er jo bare fakta. Det er i ditt hode det blir noe negativt, og ditt innlegg som understreker at det å være fra Syria er betent. 

Snart må vi vel bruke "hen" i alle innlegg for å unngå å stigmatisere et kjønn :frkk:

Såå enig med deg! Var absolutt ikke noe frekt ment med å nevne det på noen som helst måte.
Ts

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde tatt det opp med betjeningen på treningssenteret. Og så må du være så avvisende som det går an å være. Ikke se på de, ikke smil i deres retning. Eneste som funker på den slags.

Anonymkode: 698e4...783

Hmm, ja kanskje jeg bør gjøre det. Er sikkert ikke den første heller

Skrevet

Forstår deg godt.  Dette er ubehagelig.  Jeg ville også ha sagt ifra i resepsjonen. 

Enig, er han fra Syria så er han fra Syria.. Helt riktig å si ifra.  De som kommer derfra skal også oppføre seg.

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Nå er "hen" en helt annen ting enn dette da. HERREGUD! 

TS tror åpenbart hun er bedre enn en fra Syria siden hun nevner det. Hun hadde nok ikke skrevet "det var en svensk gutt som tok bilde av meg". Eller "det var en stygg dame fra Rogaland som tok bilde av meg". 

Du får ha litt baller da vet du TS, og gå bort til vedkommende å si ifra. 

• Liker 8
Skrevet

Hvis du blir tatt bilder av mot din vilje ta kontakt med ledelsen på senteret. Jeg vet at en ble utestengt fra mitt senter tidligere i høst og fra hele kjeden fordi han tok bilder av en jente uten samtykke.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ute etter likes?

nei

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS tror åpenbart hun er bedre enn en fra Syria siden hun nevner det. Hun hadde nok ikke skrevet "det var en svensk gutt som tok bilde av meg". Eller "det var en stygg dame fra Rogaland som tok bilde av meg". 

Nå overdriver du helt ekstremt! Hahah, var nesten litt morsomt

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå overdriver du helt ekstremt! Hahah, var nesten litt morsomt

Synes det er du som overdriver jeg:) 

Anonymkode: 84202...9c5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS er tydeligvis bedre enn denne gutten, da han står og tar bilder av unge jenter på treningssenteret. Det var uansett bare fakta, en beskrivelse. Og ja, det kan faktisk være relevant at han er utenlandsk, da de har en annen kultur enn oss. Hvorfor skal vi være så livredde for å påpeke dette? Det er jo helt logisk! 

Jeg har flere utenlandske venner, og de klager hele tiden over den norske kulturen. Nå må vi ikke bli helt åndssvake pingler fordi vi er livredde for å bli kalt rasister. Kulturer er ulike. Forskjellige land har forskjellig praksis. Er ikke rasisme det.

• Liker 10
Skrevet

Neste gang røsker du telefonen ut av de syriske henne hans og knuser den. 

Anonymkode: ccd5a...2a0

Skrevet

*hendene* 

Anonymkode: ccd5a...2a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...