Gå til innhold

Første gang julehilsen til de i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har ikke mye erfaring og har barnet mitt i en kjempefin privat barnehage, den er fullkost og de ansatte er skikkelig fantastiske med barna. 

Jeg vil gjerne gi julekort og en hilsen. Jeg vet det er vanlig, men hva er vanlig å gi? 

De er tre stk på avdelingen til mitt barn, og selv om en er primærkontakt for mitt barn er hun like glad i alle tre. 

Gir man kun til primærkontakt? Kan jeg gi til alle? Er det dumt å gi et julekort sammen med en gammeldags julekule og en liten pose julegodt? Prismessig er det vel rundt 50-lappen?

Anonymkode: 2317a...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i allefall satt pris på en sånn gave :-)

Anonymkode: eac6b...eaf

Skrevet

Kjempekoselig! :) 

Anonymkode: 7b412...c62

Skrevet

Det høres fint ut det. :) Mine barn går i en énavdelingsbarnehage så det føles unaturlig å ikke gi til alle de fire ansatte. I år får hver av dem sjokoladetrøfler og julekort. Ikke noe voldsomt, bare en hyggelig oppmerksomhet som viser at vi setter veldig pris på dem. De har jo uansett ikke lov til å ta i mot dyre gaver.

Skrevet

Da satser jeg på at det blir tatt vel i mot. Er redd for å virke smiskete ved å ta for hardt i, eller gnien ved å ikke gi nok. Føles litt vanskelig, men er sikkert bare fordi jeg ikke har gjort det før. 

Anonymkode: 2317a...b3d

Skrevet

Du er i allefall ikke kjip (som sagt har de bare lov til å ta i mot gaver av symbolsk verdi uansett) og jeg tviler på at barnehageansatte ser på små julegaver som smisking. De er vant til at noen gir og noen ikke gir og begge deler er greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...