Gå til innhold

Gjøre et arr mindre synlig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet om noe sted der man kan få bleket arr, eller hvertfall gjort det mer usynlig uten operasjon. Tror ikke operasjon vil fungere siden arret sitter et sted hvor huden er veldig stram.

Det er et veldig røft arr, som faktisk også ser ut til å bli større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har et midt over brystkassa som jeg gjerne skulle gjort litt mindre synlig jeg også...Følger spent med på om det kommer noen tips. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo sett en fantastisk krem på tv-shop da som skal dekke alt mulig, arr, fødselsmerker, rødekinn. Spørs om den er så fantastisk som den ser ut som. Den kan smøres overalt på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om den er så fantastisk som den ser ut som. Den kan smøres overalt på kroppen.

Ja, det spørs virkelig - produkter fra TV-shop er jeg uhyre skeptisk til, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare erfaring med arr via operasjon, men det ble ihvertfall veldig vellykket. Det ble lengre, men smalere og lysere. Satt på et sted med mye bevelgelse, men det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har et knee som ser ut som et lappeteppe, men jeg trøster meg med at det er om ikke annet blitt littebitte grann bedre med tiden. spørs om det er så mye mer man kan gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det motsatte er tilfellet med mitt arr, det blir værre og større med tiden nemlig... rødere og rødere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har veldig positive resultater etter laserbehandling av arr men har ikke prøvd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...