AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Det klages mye over modereringen og brukerne her på forumet. Bør forumet legges ned pga uforsvarlig drift? Anonymkode: 297fe...947
Testosteron Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Det er frivillig å være her, så de som mistrives, kan jo bare la være å logge seg på 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Nei, ingen som tvinger deg til å være her.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det klages mye over modereringen og brukerne her på forumet. Bør forumet legges ned pga uforsvarlig drift? Anonymkode: 297fe...947 Jeg synes generelt at folk som mistrives et sted skal finne seg at annet sted å være i stedet for skape en sur atmosfære for de som vil være der. Det er bedre både for de selv og alle andre. Anonymkode: 30330...e94
Gjest Coolaid Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det klages mye over modereringen og brukerne her på forumet. Bør forumet legges ned pga uforsvarlig drift? Anonymkode: 297fe...947 Det klages ganske mye på staten også. Skal vi ikke legge den ned samtidig så rekker vi å begynne på et nytt og friskt år fra scratch av?
Gjest yeans Skrevet 19. desember 2017 #8 Skrevet 19. desember 2017 Det var et veldig svakt grunnlag for å stille spørsmål om nedleggelse... Den eneste grunnen til nedleggelse vil være av et rent økonomisk spørsmål.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. desember 2017 #9 Skrevet 19. desember 2017 Det man burde gjøre er å fjerne anonymbruker funksjonen.
Gjest PaN Skrevet 19. desember 2017 #10 Skrevet 19. desember 2017 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Det man burde gjøre er å fjerne anonymbruker funksjonen. Begrense, ikke fjerne.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. desember 2017 #11 Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, ExP skrev: Begrense, ikke fjerne. Kan si meg enig i det.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #12 Skrevet 19. desember 2017 Hvorfor legge ned en økonomisk bedrift som går i pluss. Blir som å si at klesprodusenter som lager hatter bør legges ned. Bare fordi du ikke går med hatt. Forumet har ingen samfunnsmessige forpliktelser. Så hvis man ikke liker det. Så kan man la være å bruke det. Eller i det minste la være å trykke på rekøamen. Slik at forumet ikke får inntekter av akkurat deg. Anonymkode: 3d8eb...350 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #13 Skrevet 19. desember 2017 1 time siden, Balian de Ibelin skrev: Det man burde gjøre er å fjerne anonymbruker funksjonen. Hvorfor det? Finnes mer enn nok av patetiske idioter med brukernavn, for å si det sånn... Anonymkode: 16e25...d02 3
isw Skrevet 19. desember 2017 #14 Skrevet 19. desember 2017 (endret) Dette forumet bærer preg av to ting: 1. Moderatorene her framstår svært usikre og redde for å gjøre feil. Det fører til at sunne opphetede diskusjoner og meningsutvekslinger stoppes i frykt for at noen skal bli såret, og ufarlige diskusjoner betraktes som farlige. 2. Om en bruker faktisk har kompetanse / ekspertise innenfor et fagområde er det begrenset anledning til å svare i tråd med fagkunnskap. De eneste temaene som etter min mening burde stoppes, er brudd på norsk lov, konkrete råd om dosering av medisiner og konkrete samtaler om selvmord (forslag til metoder, etc.) Men jeg synes absolutt ikke forumet bør legges ned. Endret 19. desember 2017 av isw 1
Gjest NotNaomi Skrevet 19. desember 2017 #15 Skrevet 19. desember 2017 Nei. Må ikke legge ned Kg. Jeg liker å være her. Kan bry meg når jeg vil. Kan følge opp tema om jeg vil. Trenger ikke vaske det jævla håret eller ta på bootsa for å være " sosial " . Liker å se de teite menns her inne og prise meg lykkelig fordi jeg ikke trenger å forholde meg til dem privat.. Det samme med visse damer. Sånn helt uforpliktende og anonymt. Det er bra ! Og så er det noen som faktisk trenger å få trøst og oppbacinking hvor en kan bidra. Alt har fordeler og ulemper. Her og ellers. Men jeg setter mest pris på at folk ikke vet hvem jeg er her. Så. De får ta meg for mitt ord. Uten " forstyrrelser ". La Kg leve :-D Har også reddet mang en natt på jobb. Ikke minst.
BiancaH96 Skrevet 19. desember 2017 #16 Skrevet 19. desember 2017 Absolutt ikke. Synes det er et fint sted å være, selv om det er mye rart her inne. xD
Gjest NotNaomi Skrevet 19. desember 2017 #17 Skrevet 19. desember 2017 2 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Det man burde gjøre er å fjerne anonymbruker funksjonen. Ikke i alle forum.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #18 Skrevet 19. desember 2017 2 hours ago, Balian de Ibelin said: Det man burde gjøre er å fjerne anonymbruker funksjonen. AB-funksjonen er viktig for meg, jeg har beholdt mitt brukernavn gjennom 15år nå på grunn av den. Jeg skriver aldri uten å være anonym lengre og har ikke gjort det på kanskje 5-7år nå. Om denne funksjonen forsvinner, forsvinner jeg. Anonymkode: b5752...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #19 Skrevet 19. desember 2017 Fra et annet perspektiv synes jeg nok at KG burde få gå igjennom enda en ny oppussing igjen snart, nye farger og muligens endringer/navneendringer i oppsett av forum/underforum. Samfunnet endrer seg og de sitter på større muligheter enn det de ser for å gjøre dette forumet mye bedre enn det er nå. Utseende er ok å skifte innimellom for å gi ny frisk til stedet, det har funket før og vil funke igjen. Anonymkode: b5752...ee6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #20 Skrevet 19. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra et annet perspektiv synes jeg nok at KG burde få gå igjennom enda en ny oppussing igjen snart, nye farger og muligens endringer/navneendringer i oppsett av forum/underforum. Samfunnet endrer seg og de sitter på større muligheter enn det de ser for å gjøre dette forumet mye bedre enn det er nå. Utseende er ok å skifte innimellom for å gi ny frisk til stedet, det har funket før og vil funke igjen. Anonymkode: b5752...ee6 Absolutt ikke det her igjen Anonymkode: d36b3...346 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå