AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Var i dag på det som skulle være en fantastisk opplevelse, ul i uke 12. Fikk derimot vite at jeg mistet i uke 9 😥 Har litt spørsmål rundt dette til dere som har vært gjennom det før. Jeg blir henvist til Ullevål, men ca hvor lang tid tar dette? Må jeg ha utskraping? Anonymkode: c1173...89c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Du må ha utskraping om det finnes rester igjen. Men først blir du muligens tilbudt slike piller, som skal støte ut det som er igjen inni der. Man blør veldig mye ved spontanabort i uke 9, og noen ganger kommer ikke alt ut. Anonymkode: 6d54d...459
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Så trist å høre Jeg hadde MA- på UL uke 9 fant de også at det ikke var liv, usikkert på når. Var på UL hos privat lege på kvelden, fikk tid på ahus tidlig dagen etter til ny UL. Da ble også abort "satt igang" med første pille også ble fosterrestene støtt ut to dager etter, ved å sette inn vaginalpille. Jeg trengte ikke utskraping, negativ graviditetstest 4 uker etterpå, og da kunne jeg begynne å prøve igjen . Anonymkode: 319c3...7ba
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Tusen takk for svar. Er nok en MA jeg har hatt ja, ikke spontanabort. Håper på ny time kjapt. Anonymkode: c1173...89c
våren14 Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Hadde MA i uke 11 (oppdaget uke 13), det ble medisinsk abort, kroppen ordnet det hele selv heldigvis så ingen utskrapning. Men vet ikke når de setter grensa ang metode, jo lenger på vei jo mer fornuftig med medisinsk abort så kroppen får gjort det slik den bør og skal... masse lykke til og stor klem, det er helt grusomt
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 Kan god være du får utskrapning før jul så du slipper og ha vondt. Jeg har hatt MA to gang ene gangen måtte jeg ta tabletter. Etter noen dager endte det med utskrapning allikavel. Første gang fikk jeg utskrapning og ble innlagt med engang. Dette pga jeg hadde gått trolig 2 uker med dødt foster. Var i uke 10 da det ble oppdaga men fosteret var ca 8 uker. Anonymkode: bb70b...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå