Dark Angelina Skrevet 20. desember 2017 #21 Del Skrevet 20. desember 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar. Dark Angelina, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 20. desember 2017 #22 Del Skrevet 20. desember 2017 Fleipet om Michael Jackson og de gamle pedofilianklagene og blottet brystkassen - det er altså #metoo nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 20. desember 2017 #23 Del Skrevet 20. desember 2017 Han blottet altå brystkassa. Fysj og fy. Og så han som virket så ordentlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 20. desember 2017 #24 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) De gamle rockesuperheltene er jo ofte skadet av livet de har levd, bare les "The Dirt" om Mõtley Crüe f.eks. Det er jo ikke noe nytt eller utpreget #metoo over at kjendiser ikke er velkomne til å delta i diverse tv-shows fordi de har møtt opp rusa, spydd i sofaen, bannet på live TV, fornærmet ansatte eller bare generelt vært divaer og rasshøl. Det er jo opp til ethvert medieselskap om man gidder å deale med den type folk uten at det er hysteri av den grunn. Det har skjedd med en rekke kjendiser fra Hugh Grant og Charlie Sheen til Kathy Griffin og Joan Rivers og er altså intet nytt under solen. Piers Morgan har vel en milelang liste over kjendiser som bare kan drite i å stille i show han eier etter de har fornærmet han på den ene eller andre måten. Fox er vel også ekstra opptatt av imaget sitt om dagen etter diverse skandaler der, som med TV 2 så går man vel kanskje gjennom en liten kulturendring hvor det skal røskes opp i all dritten. Det er ikke spesielt trivelig for de ansatte å sitte barnevakt for drittsekker, så om Fox finner ut at de ikke vil utsette dem for det mer så ser jeg ikke helt problemet. Endret 20. desember 2017 av Cuntzilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 20. desember 2017 #25 Del Skrevet 20. desember 2017 22 timer siden, NotNaomi skrev: Fenomen? Javel . Greit det. Men han er faktisk et menneske. En person som har objektivisert kvinner i ..hvor mange år ? Motbydelig framferd og lyriske fans. Godt en setter søkelys på dem ( han er jo ikke akkurat alene , men briefet med sin objektivisering av kvinner mer enn mange ) Hysteriske fans. Det jeg mente med fenomenet G.S., var at han nok har bygget opp et image som noen liker, andre ikke. Jeg tror det er en del av hans image og som med mange andre kjendiser, er vi vel nokså forberedt på adferden deres. Cuntzilla sa det bedre, at det ikke er noe nytt eller utpreget #Metoo over disse nyhetene. Jeg tror det er viktig å ikke koble "alt" til #Metoo og å prøve å holde det på et litt saklig nivå (note to self, også. Det er lett å la seg rive med). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. desember 2017 #26 Del Skrevet 20. desember 2017 16 minutter siden, Bossa Nova skrev: Det jeg mente med fenomenet G.S., var at han nok har bygget opp et image som noen liker, andre ikke. Jeg tror det er en del av hans image og som med mange andre kjendiser, er vi vel nokså forberedt på adferden deres. Cuntzilla sa det bedre, at det ikke er noe nytt eller utpreget #Metoo over disse nyhetene. Jeg tror det er viktig å ikke koble "alt" til #Metoo og å prøve å holde det på et litt saklig nivå (note to self, også. Det er lett å la seg rive med). Helt ok med image. Det er tross alt Rock'Roll ( selv om Kiss aldri har vært noen ekte vare). Men en får jo oppføre seg anstendig under intervjuver. Være LITT seriøs. Bare tull på den fyren der som har stagnert som en i puberteten :-D men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 20. desember 2017 #27 Del Skrevet 20. desember 2017 Jeg orker ikke lese tråden engang. Får vel hele KG mot meg nå, men jeg er så lei av metoo-kampanjen at jeg spyr snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg