Gå til innhold

Tips til hvor søke jobb i Østfold? Student, lite jobberfaring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Er student, og trenger egentlig litt bedre inntekt ved siden av. Kan gjøre aboslutt alt. Hvor burde jeg søke? Butikkjeder osv føler jeg ikke er vits å søke, man må ha endel butikkerfaring :) 

Anonymkode: 8519c...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor ikke i Østfold,men det er ofte muligheter på sykehus innen mattilberedning,vaskeri,transport,renhold osv.Så jeg ville slengt inn en åpen søknad til sykehuset ihvertfall.Ofte har slike stillinger vakter kun hver 3.helg,jeg synes det var supert da jeg var student.

Anonymkode: 222d2...5dc

Skrevet

Hva studerer du? Tenkte litt mtp. at du kan søke jobber innenfor den retningen du skal utdanne deg som:)

Anonymkode: d0936...169

Skrevet

Det finnes mange mange sentere rundt omkring i Fredrikstad og Sarpsborg, så vil tro det er muligheter i butikk. Eller så kan du jobbe som servitør? Tipsen man får kommer godt med ☺️

Anonymkode: 8bb11...85c

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor ikke i Østfold,men det er ofte muligheter på sykehus innen mattilberedning,vaskeri,transport,renhold osv.Så jeg ville slengt inn en åpen søknad til sykehuset ihvertfall.Ofte har slike stillinger vakter kun hver 3.helg,jeg synes det var supert da jeg var student.

Anonymkode: 222d2...5dc

Vanlig sykehus? Må vel ha litt utdanning for å få jobba der? :)

Anonymkode: dddcb...76c

Skrevet

Østfold er et av de vanskeligste arbeidsmarkedene i landet, med altfor få jobber ift innbyggertall. 

Anonymkode: 15e81...373

Skrevet

Snakk med medstudentene dine om deres sidejobb og om de har noen tips. Bekjentskap er en undervurdert måte å få seg jobb på.

Anonymkode: 64d6a...69b

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Østfold er et av de vanskeligste arbeidsmarkedene i landet, med altfor få jobber ift innbyggertall. 

Ja samme inntrykk. Faen ass.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig sykehus? Må vel ha litt utdanning for å få jobba der? :)

Det er mange forskjellige typer jobber som skal til for å få et helt sykehus til å gå rundt. Ikke alle krever spesialutdanning. 

Anonymkode: c401d...3cd

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange forskjellige typer jobber som skal til for å få et helt sykehus til å gå rundt. Ikke alle krever spesialutdanning. 

Anonymkode: c401d...3cd

Som feks portør

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som feks portør

Hvor skal jeg søke? Dem har ikke noe annonse på finn. Bare sende åpen søknad på mail?

Anonymkode: 96720...1bf

Skrevet

Du kan jobbe som matvert på kalnes for eksempel. Eller vaske sterilt utstyr på sterilavdelingen. 

Kalnes er et stort og nytt sykehus i østfold

Anonymkode: 158b6...40d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jobbe som matvert på kalnes for eksempel. Eller vaske sterilt utstyr på sterilavdelingen. 

Kalnes er et stort og nytt sykehus i østfold

Anonymkode: 158b6...40d

Ja, men hvordan skal jeg få søkt til dem da?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan da umulig stemme. Datteren min som har et pauseår etter videregående (studiespesialisering, så ingen utdanning) og før studier, flyttet nylig til Østfold og har nå fått 3 ulike ringevikarjobber og jobber over 100% totalt i disse.

Anonymkode: 0c61d...40f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan da umulig stemme. Datteren min som har et pauseår etter videregående (studiespesialisering, så ingen utdanning) og før studier, flyttet nylig til Østfold og har nå fått 3 ulike ringevikarjobber og jobber over 100% totalt i disse.

Hvordan fikk ho de jobbene da? Bekjente?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikk ho de jobbene da? Bekjente?

Hun ringte rundt til omsorgsboliger, barnehager osv. Har nå jobb i to boliger og en barnehage. Hun kjente ingen der fra før.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ringte rundt til omsorgsboliger, barnehager osv. Har nå jobb i to boliger og en barnehage. Hun kjente ingen der fra før.

Hmm, hun ringte bare random og spurte dem om jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...