GĂ„ til innhold

Menn som stadig vekk sender denne; 😍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er sÄ irriterende. Jeg har 2 pÄ min venneliste pÄ facebook, som jeg kjenner. Han ene har vÊrt kollegaen min for flere Är siden , som addet meg som venn i sommer. Han andre er fra samme by. 

Han fra samme by har dame, sÄ jeg skjlnner ikke hvorfor han sender denne til meg til hver gang jeg legger ut et bilde av meg.

Han andre svarer med denne pÄ hvert eneste bilde jeg legger ut av meg selv. 

Er dette tegn pÄ umodenhet? Hvis de liker meg sÄ kan de faktisk skrive det med ord, i stedet for denne teite emojien... synes det er en barnslig mÄte og tilnÊrme seg pÄ. Er det rart vi velger utenlandske menn nÄr dette er fremgangsmÄten til mennene her? (Gjelder ikke alle). 

Anonymkode: 98322...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ninuskapus::rodmer::hjertesmil::hjerter:

Anonymkode: f3dc1...4df

• Liker 5
Skrevet

For meg betyr ikke den annet at bildet er fint eller en kommentar var sÞt. Ellers har de null betydning. Du er like umoden som tar deg sÄ nÊr av en emojien. 

Anonymkode: d7a38...b7a

• Liker 17
Skrevet

Snakk om Ä overtenke. Det er en emoji man bruker nÄr man syns et bilde er fint. Ja, selv gutter i forhold sender den; Det er ingenting Ä bry seg om. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg slenger pÄ kysse-emojien rett som det er. Hvis det irriterer noen fÄr det vÊre deres problem...

Anonymkode: b4239...1d0

Skrevet

Jeg ser ikke emojien i overskriften. Hvilken er det? Den med hjerteÞyne? I sÄ fall synes jeg det er greit til folk man kjenner godt. Eller noen man fra fÞr av har en flÞrtende tone med. Men ikke fra en tilfeldig tidligere kollega eller en bekjent med dame.

Anonymkode: 7f4f9...001

• Liker 2
Skrevet

Velg utenlandske menn pÄ grunn av en emoji. NÄr du om noen Är skal forklare hva du gjÞr i et eksotisk land kan jeg se for meg at du er en interessant og original samtalepartner. 

Anonymkode: 28e25...552

• Liker 5
Skrevet

Legger du virkelig ut sÄ mange bilder? Det er jo tydelig du vil ha oppmerksomhet over utseendet ditt. Du kan ikke bestemme at du bare fÄr akkurat den typen oppmerksomheten du vil ha

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er sÄ irriterende. Jeg har 2 pÄ min venneliste pÄ facebook, som jeg kjenner. Han ene har vÊrt kollegaen min for flere Är siden , som addet meg som venn i sommer. Han andre er fra samme by. 

Han fra samme by har dame, sÄ jeg skjlnner ikke hvorfor han sender denne til meg til hver gang jeg legger ut et bilde av meg.

Er dette tegn pÄ umodenhet? Hvis de liker meg sÄ kan de faktisk skrive det med ord, i stedet for denne teite emojien... synes det er en barnslig mÄte og tilnÊrme seg pÄ. Er det rart vi velger utenlandske menn nÄr dette er fremgangsmÄten til mennene her? (Gjelder ikke alle). 

SÄ anti og turn off...takke meg til ordentlige menn.

Anonymkode: 552bf...a7e

Skrevet

Lurer pĂ„ det samme. Er en gift mann som sender â€đŸ˜™ til en singel venninne av meg. Jeg syns det er utroskap.

Anonymkode: e6304...4d4

Skrevet

Ja jeg syns det er tegn pÄ bÄde umodenhet, og nÄr han har dame ogsÄ respektlÞshet og useriÞsitet.

Anonymkode: 478d6...f75

Skrevet

Har en amerikaner pĂ„ snap som stadig vekk legger ut "😍😍😍" nĂ„r jeg legger ut bilde av venninna mi. Er selvsagt ikke et norskt fenomen Ă„ bruke den, den er brukt verden rundt. 

Anonymkode: 80e2b...b69

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Mannen min sender meg sÄnne. Fordi han elsker meg, synes jeg er fin og liker meg veldig godt :) 

Skrevet
1 minutt siden, Fjelldronning skrev:

Mannen min sender meg sÄnne. Fordi han elsker meg, synes jeg er fin og liker meg veldig godt :) 

Da er det noe annet. I mitt tilfelle er det menn som sender denne etter hvert bilde. Skjlnner ikke hvorfor han med kjÊreste gjÞr det, men han oppfyller stereotypiene til menn uten utdannelse pÄ bygda som drikker hver helg da.

Han andre virker nesten som han vil prÞve Ä komme nÊrmere inn pÄ meg, men gjÞr det pÄ denne tafatte mÄten.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer pĂ„ det samme. Er en gift mann som sender â€đŸ˜™ til en singel venninne av meg. Jeg syns det er utroskap.

Anonymkode: e6304...4d4

Jiiizez.. 

Tror mannen min hadde blitt temmelig paff om jeg hadde reagert som deg.

• Liker 3
Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

FIn deg en utlending du kjÊre. Jeg unner deg alt godt her i livet og vil selvfÞlgelig aldri stÄ i veien for at du skal fÞle lykke, glede og frihet.  Vi nordmenn evner jo ikke Ä se ditt potensiale, din utstrÄling ditt vesen. Vi evner jo heller ikke og gi deg de utviklingsmulighetene du sÄ inderlig har fortjent. VÄr evne til og uttrykke oss verbalt, vÄr mÄte og oppfÞre oss pÄ, vÄrt utseende er dessverre en sterkt begrensende faktor som jo egentlig bare fortjener forakt fra deg med din kvalitet. Jeg skulle virkelig Þnske det var noe vi kunne gjÞre slik at du fÞlte deg mer verdisett. 

Litt trist dag i dag, men vi fÄr prÞve og komme oss over tapet.    

Endret av RoH

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...