Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva syntes du om dior sin selvbruningskrem om du har brukt den????;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes den er ganske bra!(har bare prøvd den til ansiktet, uten skimmer)

Skrevet

Jeg bruker også denne, og er ganske fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde en til kroppen, med skimmer i. Grei farge, men synes det var mye styr å smøre den utover, for den var litt tyktflytende og seig. Den luktet ganske sterkt, men ikke typisk selvbruner, bare masse, masse parfyme.

Skrevet

Enig i at den er litt seig, men det gir likevel det resultatet jeg vil ha. Ikke gul i det hele tatt, og veldig naturlig. Er fornøyd med denne, jeg!

Skrevet

Jeg har hatt den til ansiktet, og likte at jeg ikke ble tørr i huden av den. I tillegg luktet den nyyyydelig, men fargen ble knapt synlig.

Skrevet

Er det ikke fargen som er viktigst her, sånn egentlig? Eller er det logoen..? :roll:

Skrevet

Jeg synes som sagt fargen blir kjempefin, og den passer godt til meg som har lys hud. Det kan godt være at den gir for lite farge for dem som har en mørkere hudtone i utgangspunktet.

Gjest Tusseline - uninlogged
Skrevet

Jeg liker ikke selvbruneren fra Dior. Tykk, dårlig konsistens og gir minimalt med farge!

Skrevet

Min til ansikt har blitt stående i skapet... den gir usedvanlig lite farge :-? (og jeg er kjempelys i huden).

Skrevet

Jeg er fornøyd med fargen jeg! Synes ikke det er fint når man er veldig unaturlig brun om vinteren uansett.. Eneste minuset er at jeg får litt uren hud av den, tåler nemlig ikke parfymerte kremer spesielt godt.

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd med min. Får kjempefin farge, naturlig selv med kefirfarget vinterteint.

Skrevet
Er det ikke fargen som er viktigst her' date=' sånn egentlig? Eller er det logoen..? :roll:[/quote']

Er det noen som har sagt at logoen er det viktigste da? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...