Gå til innhold

Fjernet fra tinder og blokkert på snapchat – sender venneforespørsel på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greien? 

Unmatchet og blokkerte en fyr her om dagen da han var svært plagsom. Det tok knapt to minutter fra jeg fjernet han og til jeg fikk en venneforespørsel på facebook. 

Hvorfor kan ikke gutter ta et hint? 

Anonymkode: ba102...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gir seg bare ikke... De tror vel de er guds gave til kvinnene.

Anonymkode: 70866...2f3

Skrevet

Kanskje han trodde du gjorde alt ved en feil, så vil han bare vise deg at han tenker på deg :P

Du får blokke han på face også da ;)

Anonymkode: cc04b...f28

• Liker 3
Skrevet

Denne gutten er jo tilbakestående. Trenger ikke å dømme andre gutter for det.

Anonymkode: d2c40...eac

• Liker 1
Skrevet

Hadde dere noe dialog før du blokkerte han? Og advarte du han om at du kom til å gjøre det?

Anonymkode: d87a0...e45

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere noe dialog før du blokkerte han? Og advarte du han om at du kom til å gjøre det?

Nå er det faktisk ikke slik at hun skylder han noe. Hun uttrykker at han var svært plagsom. 

Anonymkode: 285c3...74a

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det faktisk ikke slik at hun skylder han noe. Hun uttrykker at han var svært plagsom. 

Anonymkode: 285c3...74a

Nei, men det er normal høflighet å være tydelig på at man ikke vil ha mer kontakt. Hvis de har hatt dialog en stund og så blir han plutselig blokkert så er det ikke rart han lurer. 

Skrevet

Å søke opp folk fra nettdating på Facebook, uten engang å ha pratet om å ha kontakt på Facebook, det kaller jeg stalking. Det blir altfor pågående uansett om hun hadde blokkert ham eller ikke. Legge til folk på Facebook venter man med til man enten har hatt en god date eller har pratet masse over nett.

Anonymkode: 63565...0b0

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å søke opp folk fra nettdating på Facebook, uten engang å ha pratet om å ha kontakt på Facebook, det kaller jeg stalking. Det blir altfor pågående uansett om hun hadde blokkert ham eller ikke. Legge til folk på Facebook venter man med til man enten har hatt en god date eller har pratet masse over nett.

Anonymkode: 63565...0b0

Det er mulig du har dine kriterier for å legge til venner på facebook, men ikke forvent at alle er like. Dersom de har kommunisert litt på tinder og snap og hun ikke tydelig har sagt at hun ikke vil ha kontakt med ham så er det helt naturlig at han forsøker å finne ut hvorfor. Kanskje han falt veldig for henne. Da tilsier all mulig høflighet at man spiller med åpne kort a la  "Du, det var hyggelig du ville bli kjent med meg, men...". Hvis han da fortsetter så er tiden inne for å blokkere. For alt vi vet så kan dette ja skjedd også. Det er rett og slett for lite info i åpningsinnlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...