Gå til innhold

Sjefen spiste opp maten min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ferie i 3 uker.Etter det ble jeg sykmeldt i 2 uker.Da jeg kom tilbake på jobb hadde sjefen spist opp alt jeg hadde av mat (knekkebrød,ost,te og annet) som lå i min hylle på kjøkkenet.Da jeg kon tilbake på jobb og spurte hvor maten var stod H*n bare og lo da h*n fortalte dette,og har ikke tilbudt å erstatte noe av det.

Er ikke den store saken nei,men er ikke dette likevel litt spesielt og litt frekt gjort?

Anonymkode: 69446...c20

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du får kreve lønnspålegg da...

Skrevet

Da tar du en Ross. Bli hysterisk, så duene flyr!

Anonymkode: 5782c...ed5

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da tar du en Ross. Bli hysterisk, så duene flyr!

Anonymkode: 5782c...ed5

:laugh:

Skrevet

Du har vært borte 5 uker!! 

Kjøp nytt. 

Anonymkode: 980ac...add

• Liker 15
Skrevet

Frekt. Osten er grei nok, den hadde mugnet om den ikke ble spist. Mn knekkebrød og te kunne sjefen holdt de lange fingrene sine unna.

Anonymkode: 1b365...21a

• Liker 8
Skrevet

Det er vel greit at han har spist opp 5 uker gamle knekkebrød og ost? Syntes du det er bedre om han heller hadde kastet det fordi det var blitt dårlig?

Anonymkode: e18a0...18d

• Liker 4
Skrevet

spis sjefen sin mat når han ikke er der en gang. 

• Liker 4
Gjest chisandra
Skrevet
16 minutter siden, Calandria skrev:

Du får kreve lønnspålegg da...

Haha, ja - lønnsPÅLEGG :fnise:

Ts: Dette hadde jeg ikke giddet å henge meg opp i etter 5 uker.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på ferie i 3 uker.Etter det ble jeg sykmeldt i 2 uker.Da jeg kom tilbake på jobb hadde sjefen spist opp alt jeg hadde av mat (knekkebrød,ost,te og annet) som lå i min hylle på kjøkkenet.Da jeg kon tilbake på jobb og spurte hvor maten var stod H*n bare og lo da h*n fortalte dette,og har ikke tilbudt å erstatte noe av det.

Er ikke den store saken nei,men er ikke dette likevel litt spesielt og litt frekt gjort?

Litt spesielt å ta te og knekkebrød. Dette holder seg i tre uker + men ost gjør jo ikke det.

Anonymkode: 153f7...359

• Liker 7
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Sykemeldt". Skjønner godt at sjefen hevna seg litt.

Anonymkode: 86c40...63a

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel greit at han har spist opp 5 uker gamle knekkebrød og ost? Syntes du det er bedre om han heller hadde kastet det fordi det var blitt dårlig?

Knekkebrød holder i flere måneder og det samme gjør teen. Osten er greit, men man tar ikke mat fra andre uten å betale tilbake. 

Anonymkode: b2b9e...e4d

• Liker 5
Skrevet

Da lærer du deg å rydde og ta med deg mat hjem når du blir borte fra jobb så lenge. 

Det er jævlig irriterende med kollegaer som lar mat stå og mugne i kjøleskap og forventer at andre skal rydde og kaste. 

Anonymkode: 440f7...50b

• Liker 11
Skrevet

Man bør da få ha maten sin i fred når det står plassert på noens plass. Synes dette var barnslig av sjefen din, og jeg hadde bare notert i bakhodet at h*n er barnslig og så hevet meg. 

Skrevet

Æsj, en ikke-sak. Det er faktisk mer irriterende med kollegaer som glemmer det de oppbevarer og som forårsaker full kjøleskapsanering

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt å ta te og knekkebrød. Dette holder seg i tre uker + men ost gjør jo ikke det.

Anonymkode: 153f7...359

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lærer du deg å rydde og ta med deg mat hjem når du blir borte fra jobb så lenge. 

Det er jævlig irriterende med kollegaer som lar mat stå og mugne i kjøleskap og forventer at andre skal rydde og kaste. 

Anonymkode: 440f7...50b

Det var smøreost på tube,den går ut på dato neste år.Så ingenting lukter her.

2 timer siden, Kontormus skrev:

Æsj, en ikke-sak. Det er faktisk mer irriterende med kollegaer som glemmer det de oppbevarer og som forårsaker full kjøleskapsanering

Knekkebrød og te oppbevarte jeg i egen hylle med navn.Sjefen tok også rett i koppen suppe som jeg hadde i mitt private skap,så h*n har «rotet» der mens jeg var borte..Er vel egentlig det jeg synes er verst.

• Liker 6
Skrevet

Grunnen til at jeg misliker kvinnelige kolleger.  Dere eier ikke raushet og skal irriterer dere over det minste.

Anonymkode: e07e9...ea4

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg misliker kvinnelige kolleger.  Dere eier ikke raushet og skal irriterer dere over det minste.

Anonymkode: e07e9...ea4

Hvordan vet du hvilket kjønn jeg har?

• Liker 4
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Knekkebrød og te oppbevarte jeg i egen hylle med navn.Sjefen tok også rett i koppen suppe som jeg hadde i mitt private skap,så h*n har «rotet» der mens jeg var borte..Er vel egentlig det jeg synes er verst.

Ikke greit, merkelig oppførsel av han. 

Anonymkode: 1f15f...65a

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke greit! Det der er bare frekt. Er han spesielt ellers også?

Anonymkode: c6cc1...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...