Kristine00 Skrevet 19. desember 2017 #1 Del Skrevet 19. desember 2017 I år var planen å bare gi en vennegave. Altså til bestevenninen min som jeg er med heeele tiden. Meen, nå fikk jeg en julegave av en tidligere god venn og en litt mindre god venn. Gaven fra hun ene ble litt most i sekken og åpnet seg litt. Jeg skikket i pakken og det var en super gave som jeg ble veldig glad for. Så jeg vil kjøpe noe fint tilbake. Hun gav meg en lipliner, gloss og en kjærlighet på pinne. Hun er høy, kanskje basic stil med mye Adidas osv., bruker en del sminke og er egentlig en ganske typisk tenåringsjente. Ser for mye noe sminke eller kanskje noe adidas hehe. #2 Vi har sklidd litt fra hverandre, men er glad i han. Folk endrer gjennom årene. Han liker veldig godt Game of thrones og serier. Tenkte å kjøpe et krus til han med noe "got" involvert på, men er for lang shippingstid. Derfor er det bursdagsgave planen. Hvis ikke noen vet hvor man kjøper slike ting her i Bergen? Men i hvert fall.. han er homo og fikk nettopp en ny Levis t-skjorte med regnbue flagg, så der ryker den ideen. Han er høy, ingen spesiell hobby og ganske basic. Er helt tom for ideer. Prisklass varierer, men tenkte max var 150 på hver av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Del Skrevet 20. desember 2017 Kjøp noe godteri? Anonymkode: f2373...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå