AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Det er som om hjernen min rett og slett ikke har fått "ledningene og antennene" for å skjønne seg på dette med relasjoner. Jeg er alltid den som faller utenfor. Jeg melder meg ut uten at jeg gjør det direkte. Blir vi 3 ,blir det de to og meg. Blir vi 4 blir det de tre og meg... Jeg er også svært betatt av en fyr. Vi har i over ett år bare hatt kontakt på nett fordi det er stor avstand og jeg vet ikke om vi nødvendigvis blir noe heller. Men det er alltid han som tar kontakt først. Han er en ekstrovert, så jeg vet ikke om behovet for kontakt er ekstremt eller om han tar kontakt fordi han faktisk bryr seg om meg. Men jeg legger likevel alltid ballen på hans side. Siden vi aldri treffes, ser jeg ikke hvorfor jeg skal starte en samtale. Å ta kontakt er et stort skritt for meg. Jeg liker bildene hans. Men noen ganger har jeg lyst til å bare skrive litt. Men jeg gruer meg alltid. Redd for at jeg ikke skal få svar osv. Anonymkode: 3d63d...ab4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Kanskje du ikke har så mye som engasjerer deg for tiden? Kjeder deg litt? Anonymkode: f1369...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå