Gå til innhold

Hjelp...medarbeidersamtale i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp..noen tips? 

Har medarbeidersamtale i dag og er ikke så produktiv for tiden. Synes det er kjedelig alt!

Kollegaene er over 40 og kjedelige..!

😳😫

Anonymkode: 06380...e7f

Skrevet

🤮😴🤧🤐👀

Skrevet

Laget ikke du en annen tråd? «Heldige» arbeidsgiver som har deg må jeg si. 

Anonymkode: 76ba3...487

Skrevet

Huff, samtalen i dag gikk dårlig...sjefen spurte hvorfor produktiviteten var så lav, atferd mot andre kollegaer og sykefraværet så høyt...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff, samtalen i dag gikk dårlig...sjefen spurte hvorfor produktiviteten var så lav, atferd mot andre kollegaer og sykefraværet så høyt...

Kanskje fordi du har den innstillingen du har? Du må tenke på at du kanskje vil trenge en god referanse fra denne arbeidsgiveren senere. Du kan ødelegge veldig for deg selv om du oppfører deg som du gir uttrykk for her. «Jeg kjeder meg å liker ikke de på jobb fordi de er over 40 så derfor gidder jeg heller ikke gjøre jobben min skikkelig» 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi du har den innstillingen du har? Du må tenke på at du kanskje vil trenge en god referanse fra denne arbeidsgiveren senere. Du kan ødelegge veldig for deg selv om du oppfører deg som du gir uttrykk for her. «Jeg kjeder meg å liker ikke de på jobb fordi de er over 40 så derfor gidder jeg heller ikke gjøre jobben min skikkelig» 

Ja, får prøve, takk : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...