AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Hjelp..noen tips? Har medarbeidersamtale i dag og er ikke så produktiv for tiden. Synes det er kjedelig alt! Kollegaene er over 40 og kjedelige..! 😳😫 Anonymkode: 06380...e7f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Laget ikke du en annen tråd? «Heldige» arbeidsgiver som har deg må jeg si. Anonymkode: 76ba3...487
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Huff, samtalen i dag gikk dårlig...sjefen spurte hvorfor produktiviteten var så lav, atferd mot andre kollegaer og sykefraværet så høyt... Anonymkode: 06380...e7f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huff, samtalen i dag gikk dårlig...sjefen spurte hvorfor produktiviteten var så lav, atferd mot andre kollegaer og sykefraværet så høyt... Anonymkode: 06380...e7f Kanskje fordi du har den innstillingen du har? Du må tenke på at du kanskje vil trenge en god referanse fra denne arbeidsgiveren senere. Du kan ødelegge veldig for deg selv om du oppfører deg som du gir uttrykk for her. «Jeg kjeder meg å liker ikke de på jobb fordi de er over 40 så derfor gidder jeg heller ikke gjøre jobben min skikkelig» Anonymkode: 76ba3...487
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi du har den innstillingen du har? Du må tenke på at du kanskje vil trenge en god referanse fra denne arbeidsgiveren senere. Du kan ødelegge veldig for deg selv om du oppfører deg som du gir uttrykk for her. «Jeg kjeder meg å liker ikke de på jobb fordi de er over 40 så derfor gidder jeg heller ikke gjøre jobben min skikkelig» Anonymkode: 76ba3...487 Ja, får prøve, takk : ) Anonymkode: 06380...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå