AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Jeg er sannsynligvis ikke en så kjekk mann, siden ingen jenter kommer bort for å prate med meg på fest eller i andre anledninger. Derimot prater jeg ofte med dem og prøver å finne gode tema og prate om. Prøver å være underholdende og si morsomme ting. Likevel blir det ofte med disse samtalene. Hvordan, utenom å bedre utseende, kan jeg få jenter til å like meg? Anonymkode: f81d8...c34 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 6 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Bli rik, eller kjendis.. Går nok ikke det heller. Anonymkode: f81d8...c34
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 7 minutter siden, Oppgitt78 said: Bli rik, eller kjendis.. Anonymkode: b6ed7...a08 7
Lee Jones Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 (endret) Du kan legge jenter på hylla en stund og heller fokusere på deg selv. Gjør det som gjør deg lykkelig og ikke stress etter jenter. Endret 19. desember 2017 av Lee Jones 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 12 minutter siden, Oppgitt78 said: Bli rik, eller kjendis.. Alle menn som har kjærester er rike,vakre kjendiser? Du er sprø Anonymkode: f430e...6de 5
Oppgitt78 Skrevet 19. desember 2017 #7 Skrevet 19. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle menn som har kjærester er rike,vakre kjendiser? Du er sprø Anonymkode: f430e...6de Det sa jeg aldri.. Men, hvis en følger litt med i mediene, så er det grunn til å tro at menn som ikke er naturlig kandidat til "mest sexy/kjekkeste mann" har klare fordeler av å ha godt med penger/status når det gjelder å få seg dame. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #8 Skrevet 19. desember 2017 Du skriver ikke så mye om deg selv, slik som hvor gammel du er, sånn ca. hvordan du ser ut utseendemessig, og høyde/kroppsbygning. Har du jobb, har du interesser? Hva liker du å gjøre på fritiden din? Du kan jo se på holdningen din, om du virker selvsikker eller usikker. Du kan uttrykke deg selv gjennom å kle deg litt stiligere, du kan fokusere litt mer på interesser du har, ting du liker å gjøre, kanskje melde deg inn i en forening/klubb, og bli kjent med folk der. Så kommer kanskje jentene til deg etter en stund. Bli opptatt av andre ting enn bare jenter, det gjør at du ikke fokuserer så intenst på dem, og da vil jentene kanskje slappe litt av i ditt selskap. Anonymkode: 2d8dc...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #9 Skrevet 19. desember 2017 7 minutter siden, Lee Jones skrev: Du kan legge jenter på hylla en stund og heller fokusere på deg selv. Gjør det som gjør deg lykkelig og ikke stress etter jenter. Jeg er 25 år og har aldri vært i nærheten av å ha en kjæreste. Om jeg legger bort fokuset på å få en partner, vil jeg garanter, 100% sikkert, ikke møte noen. Og du kan gjøre ting som gjør deg lykkelig, uten å legge vekk fokuset på å få en partner. Det er ikke motstridende å gjøre artige ting + fokusere på å få en partner. Akkurat det tipset der, ødelegger bare for folk tror jeg. I alle fall for menn, siden de sjeldnere blir tatt kontakt med av kvinner. Anonymkode: f81d8...c34
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #10 Skrevet 19. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver ikke så mye om deg selv, slik som hvor gammel du er, sånn ca. hvordan du ser ut utseendemessig, og høyde/kroppsbygning. Har du jobb, har du interesser? Hva liker du å gjøre på fritiden din? Du kan jo se på holdningen din, om du virker selvsikker eller usikker. Du kan uttrykke deg selv gjennom å kle deg litt stiligere, du kan fokusere litt mer på interesser du har, ting du liker å gjøre, kanskje melde deg inn i en forening/klubb, og bli kjent med folk der. Så kommer kanskje jentene til deg etter en stund. Bli opptatt av andre ting enn bare jenter, det gjør at du ikke fokuserer så intenst på dem, og da vil jentene kanskje slappe litt av i ditt selskap. Anonymkode: 2d8dc...dbd Poenget med tråden var å snakke om andre ting enn utseende. Jeg er klar over eventuelle forbedringer jeg kan gjøre med utseende. Men takk for resten av tipsene Anonymkode: f81d8...c34 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #11 Skrevet 19. desember 2017 Jeg og de fleste venninnene mine ønsker menn som har "livet på stell". Altså - utdannelse, en jobb man trives i, orden på økonomien, er normalt oppegående og fornuftig, har en sunn omgangskrets og slike ting. Du skriver lite om hvem du er, så det er vanskelig å gi konkrete tips, men etter man har passert 25 blir det stadig høyere forventninger til å ha orden på ting. Jeg synes det er lettere å møte folk gjennom hobbyer og organisasjonsliv, framfor på fest. Jeg synes dessuten det er veldig attraktivt med menn som er engasjert i noe, som ikke bare sitter hjemme - men er ute å deltar/bidrar i samfunnet. Anonymkode: 1f40f...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #12 Skrevet 19. desember 2017 20 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Det sa jeg aldri.. Men, hvis en følger litt med i mediene, så er det grunn til å tro at menn som ikke er naturlig kandidat til "mest sexy/kjekkeste mann" har klare fordeler av å ha godt med penger/status når det gjelder å få seg dame. Kanskje greit å følge litt mindre med i mediene og litt mer med i virkeligheten? Anonymkode: df622...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #13 Skrevet 19. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og de fleste venninnene mine ønsker menn som har "livet på stell". Altså - utdannelse, en jobb man trives i, orden på økonomien, er normalt oppegående og fornuftig, har en sunn omgangskrets og slike ting. Du skriver lite om hvem du er, så det er vanskelig å gi konkrete tips, men etter man har passert 25 blir det stadig høyere forventninger til å ha orden på ting. Jeg synes det er lettere å møte folk gjennom hobbyer og organisasjonsliv, framfor på fest. Jeg synes dessuten det er veldig attraktivt med menn som er engasjert i noe, som ikke bare sitter hjemme - men er ute å deltar/bidrar i samfunnet. Anonymkode: 1f40f...1d8 Jeg har en mastergrad og ble ferdig i sommer, men har ikke fått en relevant jobb enda. Jobber deltid og studerer i mellomtiden. Tenker å bli lærer om jeg ikke får jobb. Ellers har jeg meldt meg som frivillig i røde kors og spiller badmington. Anonymkode: f81d8...c34 2
Oppgitt78 Skrevet 19. desember 2017 #14 Skrevet 19. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje greit å følge litt mindre med i mediene og litt mer med i virkeligheten? Anonymkode: df622...fb3 Virkeligheten er nok dessverre ganske lik med det som fremgår i mediene på dette punktet. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #15 Skrevet 19. desember 2017 Etter å ha prøvd litt av hvert så har jeg funnet ut at hierarkiet slik for kvinner : Sosial status/utseende. - begge to troner på en førsteplass. Med dette kommer også selvtillit. Sosiale ferdigheter - forstå at kvinner er 90% følelser og 10% logikk. Google solipsisme. De er avhengige av gruppa og gruppas aksept for å føle seg vel. Bli akseptert. Dette kommer på en fin andreplass. Ting på stell og at du er snill og hjelpsom får de til å like deg. Som en venn hun går til når hun trenger noe. På en desidert sisteplass. Så se bra ut (det kan jobbes med. Tren, frisør, hudpleie produkter, fine klær), og ha høy sosial status i det miljøet du er i (vær viktig og kjent), så et det highway to pussy. Sistnevnte krever faktisk at du har noen ferdigheter. Når det kommer til sosiale ferdigheter, så må du ut av huset og prate med folk. Øv på smalltalk med fremmede. Drit i at du blir flau eller havner i kjipe situasjoner. Lær av alle situasjoner og voks. Få deg noen venninner som bruker deg og lær deg hvordan de går frem for å manipulere deg. Så istedet for å sitte her og lure burde du åpne bøkene, løfte vektene, prate med fremmede, bygge deg et liv. Til slutt ville jeg også anbefalt deg å ikke ta ordene og lovnader fra kvinner så seriøst. Du skulle bare visst hvor mye de lyver på et daglig basis, og hvor lite komplimenter fra de egentlig betyr. Så ta det med en klype salt. Kvinner er ikke som menn. Anonymkode: 9cf99...12e 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #16 Skrevet 19. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget med tråden var å snakke om andre ting enn utseende. Jeg er klar over eventuelle forbedringer jeg kan gjøre med utseende. Men takk for resten av tipsene Anonymkode: f81d8...c34 Har du gode venner rundt deg som du kan spørre etter konkrete tips fra? Slik som utstrålingen din, hvordan du kan fremstå når du kontakter jentene, eller lignende? Noen kan virke usikre i blikket når de søker kontakt, kanskje litt klønete oppførsel når de vanligvis er rolige i andre sammenhenger. Merker selv at jeg kan bli klønete når jeg skal snakke med en jeg virkelig er interessert i. Begynner å fikle med klærne og håret, og klarer ikke alltid å holde blikket rolig på personen, men ser ned, rødmer mye, etc. Dette som et eksempel. Anonymkode: 2d8dc...dbd 1
Lee Jones Skrevet 19. desember 2017 #17 Skrevet 19. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 25 år og har aldri vært i nærheten av å ha en kjæreste. Om jeg legger bort fokuset på å få en partner, vil jeg garanter, 100% sikkert, ikke møte noen. Og du kan gjøre ting som gjør deg lykkelig, uten å legge vekk fokuset på å få en partner. Det er ikke motstridende å gjøre artige ting + fokusere på å få en partner. Akkurat det tipset der, ødelegger bare for folk tror jeg. I alle fall for menn, siden de sjeldnere blir tatt kontakt med av kvinner. Anonymkode: f81d8...c34 Det funka for meg. Jeg fikk nesten aldri flørter eller kjæreste jeg heller, men da jeg var 25 bestemte jeg å fokusere mer på meg selv og det som gjorde meg lykkelig. Kvinner lå jeg helt vekk. Tenkte aldri på hva som var galt med meg siden jeg ble ofte avvist. Hvorfor ingen kvinner sjekket meg. Jeg ble glad i matlaging alene på fredagskvelder, fisking, filmer, kino, turer, reiser, arbeid med firma som selvstendig næringsdrivende og nå tenker jeg å få en tur kamerat ved kjøp av en hund. Riktignok var det aldri noen kvinner som sjekket meg i ettertid heller, men jeg har et godt liv nå og ser for meg resten av livet alene. Og det er fordi det er få om ingen kvinner som klarer å trumfe singellivet. Og forblir jeg singel resten av livet er det ikke mitt tap, men den eventuelle kvinnen som også forblir alene resten av livet(Statistisk siden det er nært 50/50 menn og kvinner). Jeg tenker at du kanskje har et annet utgangspunkt. Det virker som du har et iboende håp i deg om å få deg dame en gang i fremtiden. Det tror jeg er vanskelig for å bli helt lykkelig med deg selv fordi du føler på et tomrom som du ikke får fylt uten en kvinne.
Lee Jones Skrevet 19. desember 2017 #18 Skrevet 19. desember 2017 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha prøvd litt av hvert så har jeg funnet ut at hierarkiet slik for kvinner : Sosial status/utseende. - begge to troner på en førsteplass. Med dette kommer også selvtillit. Sosiale ferdigheter - forstå at kvinner er 90% følelser og 10% logikk. Google solipsisme. De er avhengige av gruppa og gruppas aksept for å føle seg vel. Bli akseptert. Dette kommer på en fin andreplass. Ting på stell og at du er snill og hjelpsom får de til å like deg. Som en venn hun går til når hun trenger noe. På en desidert sisteplass. Så se bra ut (det kan jobbes med. Tren, frisør, hudpleie produkter, fine klær), og ha høy sosial status i det miljøet du er i (vær viktig og kjent), så et det highway to pussy. Sistnevnte krever faktisk at du har noen ferdigheter. Når det kommer til sosiale ferdigheter, så må du ut av huset og prate med folk. Øv på smalltalk med fremmede. Drit i at du blir flau eller havner i kjipe situasjoner. Lær av alle situasjoner og voks. Få deg noen venninner som bruker deg og lær deg hvordan de går frem for å manipulere deg. Så istedet for å sitte her og lure burde du åpne bøkene, løfte vektene, prate med fremmede, bygge deg et liv. Til slutt ville jeg også anbefalt deg å ikke ta ordene og lovnader fra kvinner så seriøst. Du skulle bare visst hvor mye de lyver på et daglig basis, og hvor lite komplimenter fra de egentlig betyr. Så ta det med en klype salt. Kvinner er ikke som menn. Anonymkode: 9cf99...12e Om du skal ha dame tror jeg oppskriften her er spot on. Snillhet og ting på stell fører deg i beste fall i vennesonen. Det trigger ingen følelser hos en dame at du tilbyr å kjøre henne hjem fra en fest gratis. Gjøre henne tjenester eller småjobber som å skifte dekk eller fikse varmtvannsbederen. Endret 19. desember 2017 av Lee Jones
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #19 Skrevet 19. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en mastergrad og ble ferdig i sommer, men har ikke fått en relevant jobb enda. Jobber deltid og studerer i mellomtiden. Tenker å bli lærer om jeg ikke får jobb. Ellers har jeg meldt meg som frivillig i røde kors og spiller badmington. Anonymkode: f81d8...c34 Det høres jo bra ut! Hvordan er bosituasjonen din? Det er ikke avgjørende, men det er klart at det er bedre å ikke bo hjemme hos foreldrene eller på en liten hybel. Det er jo totalpakken som teller, og alle slike små ting som viser at du har kontroll på livet vil gjøre deg mer attraktiv. Når det er sagt er det selvsagt personlighet som teller mest. Er du utadvendt eller innadvent? Sosiale antenner, selvtillit uten å bli arrogant og å møte andre mennesker med respekt er jo alltid viktig. Hva er responsen på samtalene du har? Du skriver at du prøver å være underholdende - pass på at du ikke framstår umoden og fjasete. Jeg har noen kompiser som bare skal tulle hele tiden, og det er usjarmerende - men humor er jo i utgangspunktet veldig bra. Du skriver at du prøver å finne interessante tema å snakke om, men viser du interesse for jentene? De kan jo tro at du ikke er interessert hvis du snakker mye om politikk feks. Du må tørre å gå ut av komfortsonen hvis et skal bli noe mer. Det er ikke bare guttens ansvar, men noen må jo ta første steg, og hvis hun ikke gjør det - da må du. utseende er det jo for øvrig mye man kan gjøre med. Klær, hårsveis, trening og slik kan utrette mye på den fronten. Svarer helt generelt nå, så ikke ta noe av det som beskyldninger. Kan godt være at du ikke gjør/er slik eller sånn, men bare gir deg noen tips du kan tenke på Anonymkode: 1f40f...1d8
Gjest GiftMann38 Skrevet 19. desember 2017 #20 Skrevet 19. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker said: Etter å ha prøvd litt av hvert så har jeg funnet ut at hierarkiet slik for kvinner : Sosial status/utseende. - begge to troner på en førsteplass. Med dette kommer også selvtillit. Sosiale ferdigheter - forstå at kvinner er 90% følelser og 10% logikk. Google solipsisme. De er avhengige av gruppa og gruppas aksept for å føle seg vel. Bli akseptert. Dette kommer på en fin andreplass. Ting på stell og at du er snill og hjelpsom får de til å like deg. Som en venn hun går til når hun trenger noe. På en desidert sisteplass. Så se bra ut (det kan jobbes med. Tren, frisør, hudpleie produkter, fine klær), og ha høy sosial status i det miljøet du er i (vær viktig og kjent), så et det highway to pussy. Sistnevnte krever faktisk at du har noen ferdigheter. Når det kommer til sosiale ferdigheter, så må du ut av huset og prate med folk. Øv på smalltalk med fremmede. Drit i at du blir flau eller havner i kjipe situasjoner. Lær av alle situasjoner og voks. Få deg noen venninner som bruker deg og lær deg hvordan de går frem for å manipulere deg. Så istedet for å sitte her og lure burde du åpne bøkene, løfte vektene, prate med fremmede, bygge deg et liv. Til slutt ville jeg også anbefalt deg å ikke ta ordene og lovnader fra kvinner så seriøst. Du skulle bare visst hvor mye de lyver på et daglig basis, og hvor lite komplimenter fra de egentlig betyr. Så ta det med en klype salt. Kvinner er ikke som menn. Anonymkode: 9cf99...12e Her er alt du trenger, TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå