AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Pleier de fleste sjefene i matbutikker eller butikker å skrive opp timene selv? (Har akkurat startet i en ny jobb) Anonymkode: d4fae...863
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 De fleste har nok fastlønn og skriver ikke timer. Anonymkode: a5ca0...b4c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Det må du spørre sjefen om. De fleste jobber har egne rutiner på dette. De fleste stempler seg inn og ut på jobb på en skjerm. Anonymkode: 737cb...251
Måbarefåsiat... Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Nå jobber ikke jeg i matbutikk, men jeg skriver timer selv. Enkleste er vel å spørre. Det er jo ikke alltid at timene man faktisk jobber er de som står på vaktplanen.
Nuttery Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Du skriver timene selv, med mindre du har fastlønn. Hvis noen andre skal skrive timer for deg (eksempelvis sjefen) anbefaler jeg å skrive egen timeliste for deg selv, i tilfelle du blir lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå