Gjest på besøk Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har tenkt å pusse og male en gammel kommode og et gammelt nattbord som skal stå på barnerommet. Jeg vil gjerne sette på nye fine knotter for å sette prikken over i´en. Jeg vil gjerne at knottene skal være litt søte (men ikke for nusselige), men samtidig stilrene. Noen som har noen gode tips til hvor jeg hvor jeg kan finne dette? Enten på nett eller i vanlig butikk. Ikea gjør liksom ikke nytten her.
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Har sett knotter hos Clas Olson, men kan ikke huske at det var spesielt 'søte'. Noen stilrene hadde de, men jeg ville ikke kalt de søte (kan du få søtt og stilrent i samme knott..?)
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Prøv på en jernvarehandel. De pleier å ha mange ulike knotter. Hilsen Lille meg
Gjest annema Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har tenkt å pusse og male en gammel kommode og et gammelt nattbord som skal stå på barnerommet. Jeg vil gjerne sette på nye fine knotter for å sette prikken over i´en. Jeg vil gjerne at knottene skal være litt søte (men ikke for nusselige), men samtidig stilrene. Noen som har noen gode tips til hvor jeg hvor jeg kan finne dette? Enten på nett eller i vanlig butikk. Ikea gjør liksom ikke nytten her. Jeg aner ikke hvor i landet du befinner deg, men her er i allefall nettsiden til en butikk i Oslo. http://www.r-bergersen.no/
nallemaja Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 BILTEMA har faktisk massevis av stilige knotter og håndtak! tror faktisk jeg har sett noen søte der også
Gjest Xavia Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 (kan du få søtt og stilrent i samme knott..?) Det der lurte jeg også på.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 Hvis man vil utover det "vanlige" er IKEA tingen. Børste stål og messing og sånn har det på nevnte butikker. Har selv vært på utkikk etter noe uvanlig, men fant noe på IKEA. Denne Bergersen skal jeg nok også titte litt nærmere på...
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #8 Skrevet 8. februar 2005 Hvis man vil utover det "vanlige" er IKEA tingen. Børste stål og messing og sånn har det på nevnte butikker. Har selv vært på utkikk etter noe uvanlig, men fant noe på IKEA. Denne Bergersen skal jeg nok også titte litt nærmere på...
Gjest På besøk igjen Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Takk for tips. Bergersen kjennrr jeg godt til og skal ta en tur innom der. Ikea er som jeg nevnte startinnlegget ikke aktuelt. De har mye fint, men ikke som passer til akkurat dette formålet. Det der lurte jeg også på. Ja det går faktisk an :-) Jeg var innom Hilmers Hus i går, og DER fant jeg faktisk knotter som var både stilrene og søte. Det er enkle figurer (hjerte, stjerne, båt, bil etc) i stål. Mulig det blir noen av de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå