Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok opp på tv2 igårkveld mens jeg så CSI - og nå skulle jeg se Frustrerte fruer... men det ble ikke sendt igår tydeligvis!!

Noen som vet om de skulle sende det senere eller noe sånt.

Gjorde de dette pga den j***** håndballkampen?? :evil: :evil: :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjorde de dette pga den j***** håndballkampen?? :evil: :evil: :evil:

Jadda, det kan du trygt regne med!

Jeg er såååååå inderlig driiiiitlei TV2 som alltid kutter ut seriene mine pga. sport!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Sånn. Godt å få det ut; man skal ikke bære på alt! :ler:

Skrevet

Godt jeg ikke er alene.. :ler:

Skrevet

Å, neida! Du er ikke alene, sikka!

Til og med Hr. Sau blir sur på TV2 når de gjør sånt! Det er jo ikke første gangen - og helt sikkert ikke den siste. Her i huset er vi IKKE sportsidioter (eller kanskje det er nettopp DET vi er??? :roll: ) så vi liker ikke sånt tull.

Hr. Sau påsto hardnakket at Fruene var annonsert i lokalavisen, men jeg sjekket TV2 på internett og tekst TV, og der var det bare forbasket håndball!!! :evil:

Man kødder ikke ustraffet med tirsdagsseriene!!! :fy:

Skrevet

ENIG, jeg ville også se Frustrerte Fruer og ikke håndball!!!!

Skrevet

Fy fader, så forbasket sure vi er på TV2!!! :evil:

Skrevet

Er jo ikke så ofte håndball-herrene gjør det så bra. Og sende skjemaet er satt opp lang tid i forveien. Dere klarer vel å vente ei uke? Ellers kan dere jo gå inn og laste ned episoder som ligger på nett? :)

er jo bare å se hvilke episode nr som skulle vært sendt, og prøve å laste ned den. Men da blir det sikkert kjedlig neste uke igjen da. hehe... livet er ikke lett....

I

Skrevet

Jeg bryr meg akkurat sååå mye om hvordan håndballgutta gjør det :roll: Skjønner ikke hva poenget med å drive på med sendinger hele kvelden ihvertfall - kampen var jo ferdig når Frustrerte fruer originalt skulle vært sendt :roll::roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg bryr meg akkurat sååå mye om hvordan håndballgutta gjør det :roll: Skjønner ikke hva poenget med å drive på med sendinger hele kvelden ihvertfall - kampen var jo ferdig når Frustrerte fruer originalt skulle vært sendt :roll::roll:

Det er nettopp det som er så f... irriterende - sporten skal alltid diskuteres ihjel etterpå, og gjerne før også.

Jeg blir så sinna, fatter ikke at sport går forran alt her i landet!!! Til og med Barne TV!!! IKKE ALLE ER SPORTSIDIOTER!!!

Og tirsdag, som er gull-kvelden til TV2.... skjønner ikke at de ikke snart slutter med de hårreisende prioriteringene sine...

Skrevet
Dere klarer vel å vente ei uke?

Hvorfor kan ikke håndballidiotene vente?

TV2 kan vel bare ta opp kampen og sende den ETTER sitt opprinnelig oppsatte program?

Dere sportsidioter har antagelig større utholdenhet enn oss sofagriser og tåler vel å vente 45 minutter?

Bedre det, enn at vi må vente en hel uke? :sjarmor:

Skrevet

GIKK FRUSTRERTE FRUER UT?????

Grrrrr, jeg som hadde gledet meg til å se det i dag. Hvorfor kan de ikke annonsere slikt uka før?

Skrevet

Fordi de bare tar sine sportsinteresserte seere alvolig, og ikke alle oss andre. Som faktisk er i flertall! :evil:

Skrevet

Tror nok de sportsinteresserte var i flertall i går, siden kampen hadde over en million seere.. :wink:

Skrevet

At de hadde så mange seere er kun fordi alle de frustrerte seerne ble sittende og se på i mangel av noe bedre. Hah. :sur:

Skrevet

...og forresten: Hvor mange millioner mennesker er vi i Norge? De resterende millionene satt og ventet på tirsdagsserien sin!!! :-x

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har sendt denne tråden på mail til TV2?

Kanskje en ide?

Skrevet

Sant, det hjelper sikkert lite å sitte her og klage hvis ingen sier ifra til dem at vi er misfornøyde...

Jeg har sendt dem en frustrert mail... og la ved linken.

Skrevet
Tror nok de sportsinteresserte var i flertall i går' date=' siden kampen hadde over en million seere.. :wink:[/quote']

De var inkl oss som satt og ventet på Frustrerte Fruer :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...