AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Hvilke farger på leppestift passer jeg? Har vinterblek hud, grønneøyne og mørkebrunt hår Anonymkode: 12308...a32
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 En lillatone synes jeg høres fin ut med de fargene. Anonymkode: 0c4a0...5bd
Gjest O.G. Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke farger på leppestift passer jeg? Har vinterblek hud, grønneøyne og mørkebrunt hår Anonymkode: 12308...a32 Rød
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 Takk for svar Har dere forslag til øyenskygge også? Anonymkode: 12308...a32
Belima Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Hvorfor går du ikke til et parfymeri og ber om hjelp? De som jobber der ser deg og da er det mye lettere å forslå farger du kler. Selv ser jeg an de som jobber den dagen jeg er på handletur, er den ansatte ikke stivsminket, så spør jeg om hjelp. Må innrømme at jeg ikke liker å være oversminket, men bare ha litt for å se freshere ut.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 9 minutter siden, Belima skrev: Hvorfor går du ikke til et parfymeri og ber om hjelp? De som jobber der ser deg og da er det mye lettere å forslå farger du kler. Selv ser jeg an de som jobber den dagen jeg er på handletur, er den ansatte ikke stivsminket, så spør jeg om hjelp. Må innrømme at jeg ikke liker å være oversminket, men bare ha litt for å se freshere ut. Føler de ser ned på meg, så prater de til meg som om jeg skulle være 5 år. Anonymkode: 12308...a32
Belima Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 Er det bare ett parfymeri der du bor? Hvis ja, har du mulighet til å dra til nærmeste andre sted/by hvor de ikke kjenner deg så godt? Det er vel kveldsåpent i kjøpesentre der du bor også, så kanskje du rekker det en kveld hvis du ikke kan dra på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå